خبر

تلاش دولت برای تقویت بخش خصوصی

تلاش دولت برای تقویت بخش خصوصی

به گزارش خبرنگار بازار، سید ابراهیم رئیسی صبح جمعه در آئین افتتاح کارخانه پاک چوب شهرستان شوش اظهار کرد: در این مجموعه بیش از یک هزار نفر به صورت مستقیم و هشت هزار نفر به صورت غیرمستقیم مشغول کار هستند.

وی با تاکید بر اینکه بنای دولت این است که کار در بخش خصوصی دنبال شود، افزود: همه تلاش دولت این است که بخش خصوصی را تقویت کند تا این بخش کار را در دست بگیرد.

رئیس جمهور تاکید کرد: هدفگذاری شده که نیروی انسانی این کارخانه به ۱۰ هزار نفر برسد.

رئیسی ادامه داد: امید است با حمایت دولت و همت صنعتگران به نقطه‌ای برسیم که در منطقه خوزستان بیکار نداشته باشیم و کیفیت تولید این منطقه زبانزد و قابل رقابت با کشورهای منطقه باشد.

به گزارش خبرنگار بازار، رئیس جمهور قرار است امروز جمعه ۱۸ اسفند در این در سفر کاری به استان خوزستان در آئین بهره‌برداری از میادین نفتی سپهر و جفیر، بهره‌برداری از کارخانه فولاد زمزم ۳ و طرح‌های فولادی بخش خصوصی از جمله فولاد آتیه در اهواز، افتتاح طرح میان مدت غدیر به منظور آبرسانی به ۲۶ شهر و ۱۰۰۰ روستای استان خوزستان، افتتاح تصفیه خانه شهرهای شوشتر، اندیمشک، مسجدسلیمان و دارخوین، بهره‌برداری از طرح میان‌مدت آبرسانی به شهرهای دزفول، لالی، شوشتر و اندیمشک حضور یابد.

همچنین قرار است در این سفر، عملیات اجرایی طرح آب فدک به منظور آبرسانی به شمال شرق خوزستان و شهرهای ایذه، باغملک، قلعه تل، میداوود، صیدون، رامهرمز و هفتکل و ۶۹۰ روستا آغاز و از طرح آبرسانی و پایدارسازی آب پایانه‌های شلمچه و چذابه و بیش از ۱۷۰۰ روستا نیز بهره‌برداری شود.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی