عمومی

کمک هزینه های تجاری 200 هزار دلاری در یک شهر برای افتتاح جدید در دسترس است ویترین فروشگاه

کمک هزینه های تجاری ۲۰۰ هزار دلاری در یک شهر برای افتتاح جدید در دسترس است
ویترین فروشگاه

بسیاری از کسب‌وکارها در مناطق تجاری شلوغ از زمان شروع همه‌گیری، مغازه‌های خود را بسته‌اند. این امر بسیاری از جوامع را با گزینه های کمتر و کندی فعالیت اقتصادی مواجه کرده است. بوستون شهری است که سعی دارد با برنامه کمک هزینه. درباره کمک‌های مالی SPACE شهر و سایر فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای کسب‌وکارهای کوچک در زیر بخوانید.

grants for entrepreneurs interested in opening new storefronts - کمک هزینه های تجاری 200 هزار دلاری در یک شهر برای افتتاح جدید در دسترس است
ویترین فروشگاهبارگیری=”highset”>highset

کمک های مالی بوستون SPACE

شهر بوستون فقط راه اندازی SPACE جدید خود (پشتیبانی از شرکت های جامعه تحت تاثیر همه گیری) Grant pr اوگرام هدف این برنامه احیای اقتصاد، بازگرداندن مردم به مناطق تجاری اصلی و کمک به کاهش شکاف ثروت نژادی در شهر است. حداکثر ۵۰ کارآفرین محلی برای افتتاح مشاغل ویترینی جدید در فضاهای تجاری خالی در مناطق تجاری اصلی شهر کمک هزینه دریافت خواهند کرد. هر کمک مالی ممکن است تا ۲۰۰۰۰۰ دلار را ارائه دهد که در یک دوره سه ساله توزیع می شود. اولین دور درخواست ها در ۱۷ فوریه است.

کمک مالی مرکز دفاع سایبری آرکانزاس

مؤسسه فورج دفاع سایبری آرکانزاس مرکز اخیرا دریافت کمک هزینه تامین مالی از برنامه آزمایشی امنیت سایبری اداره مشاغل کوچک ایالات متحده برای کسب و کارهای کوچک. و از این بودجه برای ارائه ارزیابی‌های ریسک سایبری رایگان برای مشاغل کوچک آرکانزاس استفاده می‌کند. این کمک مالی مستقیماً به مشاغل کوچک پول نقد ارائه نمی کند، اما به ACDC اجازه می دهد خدمات خود را گسترش دهد. این مرکز در نظر دارد در سال اول ۲۶۰ ارزیابی برای حداقل ۱۳۰ شرکت انجام دهد. بنابراین آن شرکت ها مجبور نخواهند بود برای این خدمات ارزشمند از جیب خود هزینه کنند. و ممکن است به آنها کمک کند تا تهدیدات بالقوه جدی را شناسایی کنند.

تامین مالی برنامه RI Rebounds

برنامه RI Rebouts رود آیلند ارائه بودجه به کسب و کارهای کوچکی که به شدت از این همه گیری آسیب دیده اند. صنایع هدف شامل هتل ها، مشاغل گردشگری و سازمان های هنری و فرهنگی بود. هیئت بازرگانی R.I. اخیرا بودجه اضافی برای این برنامه را تصویب کرد. بنابراین مشاغل انتخابی که قبلاً کمک هزینه دریافت کرده اند ممکن است ۸۰۰ دلار اضافی دریافت کنند. مقدار دقیق بودجه بسته به نیاز و صنعت متفاوت است. بنابراین ایالت هنوز در حال بررسی جزئیات این بودجه اضافی است.

برنامه MVP نیوجرسی

جدید سازمان توسعه اقتصادی جرسی در حال حاضر پذیرش برنامه های پیش صلاحیت برای برنامه کوپن تولید خود. برنامه MVP نیوجرسی شامل ۲۰ میلیون دلار بودجه برای کمک به سازندگان محلی برای بهبود عملکرد خود با خرید تجهیزات جدید است. کسب‌وکارهای علاقه‌مند می‌توانند در طول دوره یک هفته‌ای پیش‌صلاحیت، که در ۲۲ دسامبر به پایان می‌رسد، به‌صورت آنلاین درخواست دهند.

کمک هزینه خدمات جانبازان شهرستان واپاکا

دفتر خدمات کهنه سربازان شهرستان واپاکا در ویسکانسین در حال حاضر ارائه کمک های مالی ۵۰۰۰ دلاری به مشاغل کهنه کار. این برنامه شامل ۱۵۰۰۰۰ دلار بودجه از قانون طرح نجات آمریکا برای حمایت از شرکت های محلی متعلق به اعضای خدمات فعلی، کهنه سربازان مرخص شده و همسرانشان است. برای واجد شرایط بودن برای دریافت کمک هزینه، مشاغل واجد شرایط ابتدا باید یک برنامه آموزشی کارآفرینی سرگرم کننده توسط مرکز توسعه کسب و کار کوچک در دانشگاه ویسکانسین-استیونز پوینت را تکمیل کنند. دور اول این برنامه آموزشی در فوریه ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد.

Clearwater ARPA Grants and Loans

Clearwater, Florida is ارائه حدود ۶٫۵ میلیون دلار کمک مالی و وام برای حمایت از مشاغل کوچک محلی. بودجه از محل تخصیص بودجه قانون طرح نجات آمریکا توسط شهر تامین می شود. بنابراین کسب‌وکارها برای دریافت کمک‌های بلاعوض باید از نظر مالی آسیب دیده باشند. این برنامه بر مشاغل در سه دسته متمرکز خواهد شد: آموزش، امور فرهنگی، و مشاغل در جامعه گرین وود شمالی. آخرین مهلت درخواست آنلاین ۱۵ فوریه است.

برای اطلاع از آخرین موارد، ما را در اخبار Google.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: کمک هزینه های کسب و کار کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی