عمومیمقالات

3 روش تجاری که باید در مورد خود اعمال کنید روابط

۳ روش تجاری که باید در مورد خود اعمال کنید
روابط

درباره نیاز افراد به تعادل بهتر زندگی شخصی و کاری آنها. با این حال، از قضا، استفاده از استراتژی‌ها و ابزارهای تجاری موفق در خانه ممکن است در واقع به نفع روابط شخصی شما باشد.

به عنوان مثال، برنامه‌ریزی را در نظر بگیرید. این چیزی است که به خوبی از تجارت به زندگی شخصی ترجمه می شود. برنامه ریزی همه چیز در مورد راه اندازی چارچوب هایی است که برای حفظ کارهای ضروری طراحی شده اند (و اهداف کششی) در حال حرکت هستند. خواه این یک پروژه پیچیده مشتری باشد یا تمیز کردن اتاق خواب کودک، یک چارچوب استاندارد می تواند روند را به آرامی اجرا کند.

این بسیار شهودی به نظر می رسد، درست است؟ با این حال، انتقال بهترین شیوه های کاری به زندگی شخصی همیشه اتفاق نمی افتد. با این حال، وقتی این کار را می‌کند، هم می‌تواند کار را تغییر دهد و هم زندگی را تأیید کند.

قدرت به کارگیری استراتژی های تجاری در خانه

وقتی به شرکت ما پیوستم، در یکی از رویدادهای تبادل مشترک سه ماهه ما شرکت کردم. در آنجا، یکی از مربیان در جامعه ما یک داستان پرچرب را به اشتراک گذاشت. آنها به عنوان آخرین تلاش برای نجات یک کسب و کار خانوادگی از سقوط مالی آورده شده بودند. در عرض یک سال، شرکت به مسیر خود بازگشت – اما این همه ماجرا نیست. تحت هدایت ارائه شده توسط این مربی، صاحبان کسب و کار (برادران) شروع به انتقال ابزارها، فرآیندها و مدل هایی که از شرکت خود آموخته بودند به خانه خود کردند.

این یک تصمیم مهم بود. ببینید برادران و خانواده‌هایشان سال‌ها با هم اختلاف داشتند و در روابط خانوادگی آنها شکاف ایجاد کرد. پس از یادگیری برقراری ارتباط موثر در دفتر، شروع به کار کردند. برای برقراری ارتباط بهتر با عزیزان خود در خانه. آنها سرانجام توانستند برای اولین بار در یک دهه گذشته شام ​​شکرگزاری را به اشتراک بگذارند زیرا هم برای زندگی تجاری و هم زندگی شخصی خود مورد توجه قرار گرفتند.

هر چیزی که در کسب و کار شما مؤثر است با ازدواج، شراکت و فرزندان شما کار نمی کند. یا دوستی ها با این حال، منضبط شدن در مورد استفاده از ابزارها و چارچوب‌های کسب‌وکار در صفحه اصلی ممکن است مانع از آن شود که فقط آن را به کار بگیرید.

استراتژی‌های تجاری برای استفاده در خانه

در زیر چندین روش وجود دارد که توصیه می کنم برای ساده کردن تجربیات و روابط شخصی خود در نظر بگیرید. هر کدام یک تمرین آزمایش شده و واقعی هم در محل کار و هم در زندگی شخصی من است.

۱٫ ارزش‌های اصلی خانواده‌تان را تعریف کنید.

نام‌گذاری و حتی تبلیغ مقادیر اصلی. به احتمال زیاد این اتفاق در خانواده ها بسیار نادرتر است. با این حال، خانواده‌ها می‌توانند از همان مزایایی برخوردار شوند که از شناسایی چیزهایی که برای آنها به‌عنوان فردی و گروهی اهمیت دارد، به دست می‌آیند.

ارزش‌های اصلی شما نباید پیچیده باشند. آنها صرفاً اخلاق و باورهای شخصی شما، تمرکز و «چرا» شما هستند. به عنوان یک خانواده در تلاش برای رسیدن به چه چیزی هستید؟ هدف یا علاقه بیشتر شما چیست؟ چه چیزی برای شما به عنوان یک “ستاره شمالی” گسترده اهمیت دارد؟

صحبت کردن در مورد ارزش‌های اصلی خانواده‌تان ممکن است تمرین روشن‌کننده‌ای باشد که همه را در یک صفحه قرار دهید و به شما این امکان را می‌دهد که تعهد خود را به دنبال کردن آن عمیق‌تر کنید. با آن ارزش ها از آنجا، می‌توانید در برنامه‌ریزی چشم‌انداز شرکت کنید تا تعیین کنید چگونه می‌خواهید ارزش‌های خود را از طریق اهداف روزانه خاص در اعمال، کلمات و رفتارهای خانوادگی زنده کنید.

۲٫ جلسات منظم خانواده یا خانواده تنظیم کنید.

پس از اینکه ارزش‌ها و دیدگاه‌های خود را مشخص کردید، جلسات منظم ایست بازرسی را تنظیم کنید. در سازمانمان، جلسات تیم رهبری فصلی را انجام می دهیم. در طول آن جلسات، ارزش‌های اصلی خود را بررسی و تأیید می‌کنیم و سنگ‌های ۹۰ روزه و اهداف یک ساله را تنظیم می‌کنیم، تصویری از آنچه می‌خواهیم در سه سال کوتاه به آن صادق باشیم ترسیم می‌کنیم و یک هدف ۱۰ ساله تعیین می‌کنیم. جلسات، زمانی که در زندگی شخصی شما اعمال می شود، باید معمولی و از قبل برنامه ریزی شده باشند و به همه اجازه دهند در یک صفحه با هم بمانند—متحد به عنوان یک خانواده نسبت به آینده ای که تصور می کنید.

می توانید برنامه ریزی کنید. جلسات شما در هر فرکانسی که برای خانواده‌تان بهترین کار را دارد تا حلقه‌ها را متصل نگه دارد. فقط مطمئن شوید که همیشه برنامه یا قالب یکسانی دارید تا امکان یک جریان قابل پیش بینی فراهم شود و همه آماده باشند تا آشکارا به اشتراک بگذارند و بحث کنند. این جلسات همچنین می‌تواند راهی عالی برای اطمینان از اینکه با شریک زندگی یا فرزندانتان همسو هستید.

چگونه مشکلات را حل می‌کنید؟ سعی کنید از یک روش “IDS” پیروی کنید شناسایی، بحث و تبادل نظر و حل مهمترین و مبرم ترین مسائل. ابتدا برای شناسایی مشکل واقعی، عمیق بگردید. (نکته: معمولاً این مشکل ذکر شده نیست و برای رسیدن به ریشه موضوع باید کاوش کنید.) در مرحله بعد، برای گفتگو و تصمیم گیری در مورد بهترین مسیر ممکن به جلو صحبت کنید – اما از تکرار یا سیاسی کردن دیدگاه خود اجتناب کنید. قبل از هر چیز می‌خواهید از منظر دنبال کردن خیر بیشتر خانواده‌تان بیایید.

اگر راه‌حل‌ها نیاز به اقدام دارند، مسئولیت‌هایی را تعیین کنید. توافق کامل بین همه همیشه واقع بینانه (یا ممکن) نیست، حتی بین دو بزرگسال. گاهی اوقات، ممکن است یکی از شما مجبور شود «مخالف و متعهد شود< /a>” زیرا این تصمیم از ارزش‌ها و دیدگاه‌های شما حمایت می‌کند و در نهایت از خیر بیشتر همه افراد درگیر حمایت می‌کند.

۳٫ هنر «تفویض و ارتقاء دادن» را تمرین کنید.

وقتی دائماً تحت استرس هستید، ممکن است سخت باشد که خودتان را به طور کامل به دیگران بسپارید یا متوجه شوید که آنها به حمایت شما نیاز دارند. به همین دلیل است که من دوست دارم از استراتژی تجاری شرکت ما در خانه برای شفاف شدن استفاده کنم در زمانم را کجا بگذرانم.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک مربع بزرگ را به چهار ربع تقسیم کنید به نام‌های: «عاشق/عالی است»، «دوست دارم/خوب است»، «آن را دوست ندارم/خوب است» و «ن» آن را دوست دارم/در آن خوب نیستم.» هر کاری در لیست کارهای شما که در یکی از دو ربع آخر قرار می گیرد، برای تفویض اختیار به شخصی در داخل (یا خارج) خانه شما ایده آل است تا خودتان را آزاد کنید و زمان بیشتری را صرف انجام کارهایی کنید که در آنها عالی هستید و دوست دارید.

به عنوان مثال، یکی از چشم اندازهای خانواده ما برای امسال بهبود فضای کاری شخصی من در خانه بود. مشکل این است که نمی‌دانستم از کجا شروع کنم تا طراحی، تنظیمات میز، صندلی، قفسه‌بندی و غیره را پیدا کنم. در نتیجه، کار را به فردی برون سپاری کردم که در آن عالی بود و آن را دوست داشت. نتیجه این بود که من ۱۰۰٪ از این وظیفه رها شدم و اجازه داشتم به جای آن روی چیزی که دوست دارم تمرکز کنم، و به نتیجه باورنکردنی که می‌خواستم و نیاز داشتم، رسیدم.

این ایده خوبی نیست که اجازه دهید کار بر شما غلبه کند. زندگی شخصی. اما از اینکه اجازه دهید مفاهیم کاری به شما کمک کند با انتقال ابزارها و شیوه‌هایی که برای شما به‌عنوان یک حرفه‌ای کار می‌کند به زندگی شخصی‌تان، لحظات خصوصی‌تان را تا حد امکان لذت‌بخش کنید.

عکس از Ground Picture/Shutterstock

714553af23ce71eb74741762c3aff3b9?s=150&d=mp&r=g - 3 روش تجاری که باید در مورد خود اعمال کنید
روابط

کلی نایت یک سازنده متخصص تیم است. او به سختی می خواهد افراد با استعداد دیگری را بیابد و رشد دهد و آنها را برای رسیدن به حداکثر پتانسیل خود راهنمایی کند. پس از گذراندن ۲۰ سال در صنعت خدمات مالی، مدیریت و رهبری سازمان های پویا، کلی به عنوان  خدمت کرده است. ادغام کننده EOS در سراسر جهان از سال ۲۰۱۶٫

منبع :
حتما بخوانید : مدیریت ریسک چیست؟
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی