عمومی

به روز رسانی های برنامه شریک Shopify به بالاترین وعده می دهد درآمد

به روز رسانی های برنامه شریک Shopify به بالاترین وعده می دهد
درآمد

Shopify یک ابتکار چند ساله را برای متحول کردن خود اعلام کرده است. برنامه شریک به طوری که شرکت‌کنندگان بتوانند همزمان با ارتقای مهارت‌های خود درآمد بیشتری کسب کنند و همچنین در رویدادهای شریک جدید شرکت کنند.

مشوق‌های جدید این فرصت را برای شرکا فراهم می‌کند که با چندین روش جدید درآمدزایی دو برابر یا بیشتر کسب کنند. . همچنین یک برنامه صدور گواهینامه جهانی برای کمک به شرکا برای ارتقاء مهارت و نشان دادن تخصص فنی خود، و همچنین رویدادها و ابزارهای جدیدی برای کمک به شرکا برای رشد شبکه خود وجود دارد.

svg%3E - به روز رسانی های برنامه شریک Shopify به بالاترین وعده می دهد
درآمد



به‌روزرسانی‌های برنامه شریک Shopify

برنامه شریک Shopify متشکل از گروه متنوعی از طراحان، توسعه دهندگان، بازاریابان و شرکت های وابسته است که از پلتفرم Shopify استفاده می کنند. آن‌ها می‌توانند وب‌سایت‌ها، تم‌ها و برنامه‌های تجارت الکترونیک بسازند، و همچنین از ابزارهایی برای رشد کسب‌وکار خود و ایجاد درآمد ماهانه مداوم استفاده کنند.

شریک‌ها «ارزش بی‌نظیر» را به Shopify اضافه می‌کنند

درآمد اصلی افسر Shopify، بابی موریسون، هیجان خود را در بیانیه ای در مورد Shopify News، گفت: “شریک‌های ما در مرکز همه کارهای ما هستند و ارزش بی‌نظیری به Shopify و تاجران ما می‌افزایند. به همین دلیل است که نمی‌توانم از تعهدی که می‌دهیم برای مشارکت دادن شرکا در هر تعامل و تغییر تجربه شریک، هیجان‌زده باشم. با این ابتکار چند ساله، ما به شرکای خود کمک می کنیم تا کسب و کار بیشتری کسب کنند و در درازمدت بسازند.”

یکی از ذینفعان برنامه شریک، مری کراوس، مدیر اتحادهای استراتژیک در آژانس تجارت دیجیتال است. CQL، که گفت: “سرمایه گذاری Shopify در برنامه شریک خود فرصت های فوری برای رشد کسب و کارمان را برای ما باز می کند. تیم مشارکت بر ایجاد یک رابطه بلندمدت و دوجانبه سودمند با ما متمرکز شده است و واقعا گوش می دهد و پاسخ می دهد. پاداش‌ها و مشوق‌های جدید نمونه کاملی از پاسخگویی آنها به صدای شرکایشان است.”

توسعه تعامل Shopify

همچنین به شرکا راه‌های جدیدی برای تعامل با Shopify ارائه می‌شود، زیرا اکوسیستم پلتفرم دوباره تصور می‌شود. رویدادهای مجازی و حضوری گسترش خواهند یافت، به‌علاوه یک رویداد حضوری ویژه در پاییز امسال برای تجلیل از شرکای تجاری با عملکرد برتر برگزار خواهد شد.

جدیدترین سرفصل‌ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی