عمومی

یک کارآفرین چه می کند؟ نقش ها و مسئولیت ها از صاحبان مشاغل کوچک

یک کارآفرین چه می کند؟ نقش ها و مسئولیت ها
از صاحبان مشاغل کوچک

یک کارآفرین چه کاری انجام می دهد؟

یک خواننده از Anchorage ، آلاسکا می پرسد:

“من در فکر تبدیل شدن به یک کارآفرین و راه اندازی یک کسب و کار کوچک هستم. اما شغل فعلی من بسیار بی انگیزه است – نمی خواهم در شغل خسته کننده دیگری گیر کنم. آیا می توانید به من بگویید، یک صاحب کسب و کار کارآفرین در تمام طول روز چه کار می کند؟  

–   سوزی ام از انکوریج

سوزی فوق‌العاده. این سؤال از ما زیاد است.

پاسخ کوتاه این است:  صاحبان مشاغل کوچک و کارآفرینان هر کاری را که برای موفقیت کسب‌وکارشان لازم است انجام می‌دهند. این می تواند به معنای انجام هر کاری باشد، از خالی کردن سطل های زباله، برداشتن نامه از اداره پست، تا فروش تماس، برای تغییر استراتژی ورود به بازار.

این به کسب و کار و نحوه گذراندن وقت شما به عنوان مالک بستگی دارد.

چه کارآفرینی است. آیا هر روز نیز به صنعت و نوع کسب و کار بستگی دارد. تنها در ایالات متحده ۳۰ میلیون کسب و کار کوچک وجود دارد. طبیعتاً، تنوع زیادی در فعالیت های روزمره آنها وجود خواهد داشت.

یک کارآفرین چه کاری انجام می دهد؟ وظایف و مسئولیت های اصلی

که گفته شد، هر صاحب کسب و کار کوچک دارای شش کلید حوزه های مسئولیت:

  1. کارکنان و مدیریت،
  2. مالی،
  3. برنامه ریزی و استراتژی،
  4. عملیات روزانه،
  5. فروش و بازاریابی،
  6. خدمات مشتری.

اگر این موضوع بسیار گسترده به نظر می رسد، چنین است.

  • «به عنوان صاحب کسب و کار، شما ناخدای کشتی هستید. شما مسئول نگه داشتن کل چیز هستید. به همین دلیل است که در مورد صاحبان مشاغل کوچک می شنوید که کلاه های زیادی بر سر دارند. شما هر کاری که لازم است انجام می‌دهید – هیچ کاری در زمانی که کار شماست خیلی کوچک یا خیلی بزرگ نیست. و شما این کار را با خوشحالی انجام می‌دهید،» بنیانگذار و مدیر عامل شرکت ما، آنیتا کمپبل، می‌گوید.

    برای درک بهتر، اجازه دهید این موضوع را به فعالیت‌های خاص یک صاحب کسب‌وکار کوچک در هر یک از شش حوزه تقسیم کنیم.

    >

    سپس نمونه‌هایی از کارهایی که کارآفرینان هر روز در سه کسب‌وکار مختلف انجام می‌دهند را به اشتراک می‌گذاریم.

    ۱٫ کارکنان و مدیریت

    svg%3E - یک کارآفرین چه می کند؟ نقش ها و مسئولیت ها
از صاحبان مشاغل کوچک

    صاحبان کسب و کارهای کوچک مسئول ایجاد یک تیم درجه یک برای اداره کسب و کار هستند. این شامل استخدام و استخدام کارکنان جدید است. همچنین به معنای آموزش و توسعه کارکنان موجود است.

    صاحبان کسب‌وکارهای کوچک شرح شغل می‌نویسند، بازخورد و بررسی عملکرد ارائه می‌دهند، و به کارکنان با حقوق، مزایا و شناسایی پاداش می‌دهند.

    طبق گفته مدیرعامل ما. ، همانطور که یک تجارت رشد می کند فشار وارد می شود. نقش مالک باید تغییر کند. «بیشتر صاحبان مشاغل شروع به انجام هر کاری می کنند. اما شما نمی توانید آن را حفظ کنید. اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان رشد کند، اگر بر انجام همه آن اصرار داشته باشید، به زودی به یک گلوگاه تبدیل خواهید شد. به همین دلیل است که کارآفرینان هوشمند مدیران را به محض اینکه توانایی مالی داشته باشند استخدام و توسعه می دهند. آنیتا کمپبل می‌گوید که هیئت باهوش است.

    ۲٫ مالی

    صاحبان کسب و کارهای کوچک مسئول سلامت مالی شرکت های خود هستند. این به مالک بستگی دارد که یک مدل تجاری قابل دوام برای چگونگی کسب درآمد شرکت ایجاد کند. مالک مسئول تعیین بودجه و پیش‌بینی‌های فروش و اطمینان از برآورده کردن آن‌ها توسط شرکت است. مالک ممکن است واقعاً از مشتریان صورت‌حساب کند، حساب‌های معوق را جمع‌آوری کند، سیستم حسابداری را به‌روز نگه دارد و صورت‌حساب‌های بانکی را تطبیق دهد.

    مهم‌تر از همه، مالک مطمئن می‌شود که تمام هزینه‌ها در یک ردیف نگه داشته شده و قابل انجام است.

    همانطور که آنیتا مدیر عامل ما می‌گوید، «یکی از نقش‌های کلیدی صاحب یک کسب‌وکار کوچک این است که هر ماه حقوق و دستمزد را تهیه کند. در واقع، من باید روی کارت ویزیت خود عبارت “Chief Payment Officer” را قرار دهم. من به نقش اصلیم اینگونه فکر می کنم. شما باید مطمئن شوید که پول برای پرداخت به موقع همه افراد وجود دارد – کارگران، فروشندگان، ارائه دهندگان خدمات، مقامات مالیاتی، بستانکاران و خودتان.»

    اگر خزانه پایین بیاید، ممکن است مالک مجبور باشد ترتیبی بدهد خط اعتباری یا وام برای رفع مشکلات موقت جریان نقدی.

    در اینجا برخی از وظایف مالی اصلی آورده شده است:

    • نظارت مالی: موارد کوچک صاحب کسب و کار به طور مداوم سلامت مالی شرکت را زیر نظر دارد و اطمینان حاصل می کند که تمام فعالیت های مالی با اهداف تجاری همسو هستند.
    • توسعه مدل کسب و کار: ایجاد یک مدل کسب و کار پایدار و سودآور در هسته اصلی آن قرار دارد. مسئولیت های مالک.
    • بودجه: ایجاد و پایبندی به بودجه به حفظ ثبات مالی شرکت کمک می کند.
    • پیش بینی فروش : با پیش بینی فروش آتی، مالک می تواند تصمیمات آگاهانه ای در مورد موجودی، کارکنان و سایر منابع بگیرد.
    • صورتحساب و جمع آوری: مالک با مدیریت مستقیم فرآیند صورتحساب، اطمینان حاصل می کند که مشتریان هستند. صورتحساب می شود و حساب های معوق جمع آوری می شود.
    • مدیریت حسابداری: به روز نگه داشتن سیستم های حسابداری و تطبیق صورت های بانکی شفافیت و دقت مالی را تضمین می کند.
    • هزینه. مدیریت: نظارت و کنترل هزینه ها برای حفظ سودآوری برای مالک بسیار مهم است.
    • دستمزد: مالک به عنوان «مدیر اصلی پرداخت» تضمین می کند که هر ذینفعی تضمین می کند. ، از کارمندان گرفته تا فروشندگان، به موقع حقوق دریافت می کند.
    • اعتبار و وام: اگر جریان نقدینگی با مشکل مواجه شود، ممکن است مالک از تامین مالی خارجی اطمینان حاصل کند تا عملیات به خوبی اجرا شود.

    ۳٫ برنامه ریزی و استراتژی

    svg%3E - یک کارآفرین چه می کند؟ نقش ها و مسئولیت ها
از صاحبان مشاغل کوچک

    صاحبان کسب و کارهای کوچک مسئول تنظیم استراتژی و داشتن یک طرح تجاری هستند. آنها چشم انداز و ماموریت کسب و کار خود را ایجاد می کنند. آنیتا، مدیرعامل ما می‌گوید: «هر کارآفرین باید این سؤال را بپرسد و به این سؤال پاسخ دهد که «می‌خواهیم به چه دلیل شناخته شویم؟» اگر نتوانید این کار را انجام دهید، کسب‌وکار شما بی‌سکان خواهد بود و ممکن است فاقد تمایز باشد.

    مالک همچنین چشم انداز و مأموریت خود را به اطلاع کارکنان، مشتریان و جهان می رساند.

    به عنوان بخشی از برنامه ریزی و استراتژی، کارآفرینان روندهای بازار، رقبا و تغییر سلیقه و نیاز مشتری را زیر نظر دارند. به هر حال، هر کارآفرین خوب می‌داند که شما باید آنچه را که بازار می‌خواهد و مایل است برای آن هزینه بپردازد، ارائه دهید.

    این همیشه در حال تغییر است – ثابت نمی‌ماند. هر از گاهی باید محصولات و خدمات خود را به روز کنید، قیمت گذاری را تنظیم کنید یا استراتژی بازاریابی خود را برای برآورده کردن انتظارات تطبیق دهید.

    ۴٫ عملیات روزانه

    صاحبان کسب و کارهای کوچک مسئول انجام عملیات روزانه هستند. برای مثال، صاحب یک کسب و کار مواد غذایی ارگانیک ممکن است نقش مهمی در رشد و برداشت غذا داشته باشد.

    اما مهم است که از این کار برای دیدن تصویر بزرگ‌تر نگاه کنید. به همین دلیل است که کارآفرینان هوشمند روی کارایی و اثربخشی عملیات روزانه کار می کنند.

    هر شرکتی ناکارآمدی و ضایعات دارد. هر شرکتی فرآیندهایی دارد که می تواند سخت تر باشد. بخشی از نقش مالک این است که محل وقوع آن را شناسایی کند و راه حل هایی را بیابد. این شامل خودکار کردن رویه‌های دستی خسته‌کننده یا اتخاذ فناوری جدید برای کاهش هزینه‌ها می‌شود. ممکن است به معنای برون سپاری عملکردهای غیر اصلی باشد.

    «صاحبان کسب و کارهای کوچک باید با همتایان خود شبکه کنند. و فراموش نکنید که چند بار در سال در رویدادهای صنعت شرکت کنید. این گونه است که شما بهترین فناوری ها و روش های عملیاتی جدید را کشف می کنید. کمپبل اضافه می کند که یادگیری مستمر کلید راه اندازی یک کسب و کار است.

    ۵٫ فروش و بازاریابی

    svg%3E - یک کارآفرین چه می کند؟ نقش ها و مسئولیت ها
از صاحبان مشاغل کوچک

    صاحبان کسب‌وکارهای کوچک مسئول درآمد فروش و بازاریابی هستند که باعث فروش می‌شوند.

    بسیاری از مالکان، به‌ویژه در سال‌های اولیه، با فروش تماس می‌گیرند و به بستن فروش کمک می‌کنند. مالکان ممکن است در بازاریابی شرکت کنند، از جمله ایجاد کمپین، قرار دادن تبلیغات، انجام بازاریابی ایمیلی و بازاریابی رسانه های اجتماعی.

    در اینجا برخی از موارد اصلی آمده است:

    • رهبری فروش: مالک اغلب ابتکارات فروش را رهبری می کند، اهداف و استراتژی هایی را برای تیم تعیین می کند تا به آن دست یابد.
    • فعالیت های فروش مستقیم: به خصوص در طول مرحله راه اندازی، مالک. ممکن است مستقیماً در ارتباط با فروش، از تماس سرد گرفته تا جلسات حضوری، دخیل باشد.
    • توسعه کمپین: صاحب کسب و کار ممکن است برای افزایش آگاهی از برند و آگاهی از برند، کمپین های بازاریابی را مفهومی و راه اندازی کند. فروش را افزایش دهید.
    • جایگاه‌های تبلیغاتی: اطمینان از اینکه تبلیغات در مکان‌های استراتژیک، چه آنلاین و چه آفلاین، قرار می‌گیرند تا دسترسی را به حداکثر برسانند.
    • بازاریابی ایمیل. : ایجاد کمپین های ایمیل قانع کننده برای جذب مشتریان فعلی و جذب مشتریان بالقوه.
    • درگیری در رسانه های اجتماعی: استفاده از پلتفرم هایی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام برای ارتباط با مخاطبان و محصولات یا خدمات را ارتقا دهید.
    • مانیتورینگ و تحلیل: پیگیری عملکرد فروش و تلاش‌های بازاریابی برای شناسایی زمینه‌های بهبود و سرمایه‌گذاری بر روی استراتژی‌های موفق.
    • ۶٫ خدمات مشتری

      svg%3E - یک کارآفرین چه می کند؟ نقش ها و مسئولیت ها
از صاحبان مشاغل کوچک

       

      صاحبان کسب و کارهای کوچک مسئول هستند تجربه کلی خدمات مشتری با اطمینان از اینکه شرکت شما محصولی با کیفیت ارائه می دهد شروع می شود. اما کل این تجربه باید مشتریان را خوشحال کند.

      «در سال‌های اولیه، معمول است که مالک شخصی باشد که به تلفن پاسخ می‌دهد یا برای حل مشکلات مشتری، چت زنده را مدیریت می‌کند. کمپبل می‌گوید بعداً با رشد کسب‌وکار، کارآفرینان هوشمند یک سازمان خدمات مشتری را راه‌اندازی می‌کنند و به آنها قدرت می‌دهند تا مشکلات را حل کنند.

      بخش بزرگی از پشتیبانی مشتری این روزها، فناوری فوق‌العاده‌ای است که برای جلوگیری از سیلوهای داده یکپارچه شده است. و مشتریان احساس می کنند که شما آنها را نمی شناسید. سیستم CRM، نرم‌افزار میز کمک، چت زنده، سیستم تلفنی پیچیده و ایمیل‌های پاسخ‌گوی خودکار تنها برخی از راه‌حل‌هایی هستند که می‌توانند به مشتریان کمک کنند تا احساس ارزشمندی کنند.

  • در نهایت، مالک باید یک دیدگاه مثبت ایجاد کند. شهرت شرکت همانطور که در نرخ‌های تمدید، خریدهای تکراری، امتیازات خالص تبلیغ‌کننده، و بررسی‌های آنلاین و توصیفات منعکس می‌شود.

    وظایف و مسئولیت‌های یک کوچک خلاصه مالک کسب و کار

    <. tr class="row-7 odd" readability="5">

    حوزه های کلیدی مسئولیت توضیحات مختصر
    ۱٫ کارکنان و مدیریت صاحبان کسب و کار با تمرکز بر توسعه تیم، کارکنان را جذب، استخدام و آموزش می دهند، و اغلب نقش هایی را برای تفویض با رشد کسب و کار تغییر می دهند.
    ۲٫ مالي مالكان سلامت مالي شركت را از ايجاد يك مدل تجاري قابل دوام گرفته تا مديريت هزينه ها و كنترل چالش هاي مالي تضمين مي كنند.
    ۳٫ برنامه ریزی و استراتژی مالکان جهت کسب و کار را تعیین می کنند، در جریان روندهای بازار قرار می گیرند و استراتژی ها و پیشنهادات را برای رفع نیازهای در حال تحول بازار تطبیق می دهند.
    ۴٫ عملیات روزانه مالکان درگیر وظایف روزانه و کارایی عملیاتی هستند و اغلب از فناوری و برون سپاری برای بهینه سازی فرآیند کسب و کار استفاده می کنند.
    ۵٫ فروش و بازاریابی صاحبان کسب و کار، درآمد حاصل از فروش را هدایت می کنند و در مراحل اولیه فروش و بازاریابی یکپارچه هستند و استراتژی هایی را برای برآورده کردن نیازهای بازار در حال تکامل می دانند.
    ۶٫ خدمات مشتری مالکان از تجربیات مشتری درجه یک اطمینان حاصل می کنند، در ابتدا به طور مستقیم به پرسش ها رسیدگی می کنند و بعداً راه حل های فنی را برای ارتقای خدمات مشتری با رشد کسب و کار ادغام می کنند.

    یک کارآفرین چه کاری انجام می دهد؟ چند مثال

    بیایید به یک روز از زندگی سه کارآفرین مختلف نگاهی بیندازیم تا ببینیم چگونه نقش‌های آنها شبیه به هم است، اما متفاوت است.< /p>

    صاحب یک رستوران

    svg%3E - یک کارآفرین چه می کند؟ نقش ها و مسئولیت ها
از صاحبان مشاغل کوچک

    یک صاحب رستوران ممکن است برای خرید غذای مورد نیاز برای غذاها به بازار مراجعه کند. . او ممکن است برخی از آماده سازی غذا را انجام دهد – زیرا گاهی اوقات صاحب آن سرآشپز است. مالک ممکن است درب منزل به مشتریان خوشامد بگوید و آنها را بنشیند.

    او ممکن است با نامزدها برای موقعیت های باز مصاحبه کند یا آگهی های شغلی بنویسد. . مالک ممکن است کارکنان را آموزش دهد یا از طریق صندوق به مشتریان زنگ بزند.

    در اواخر روز، مالک ممکن است با شخصی از یک شرکت تابلوسازی در مورد تابلوی ساختمان جدید یا خدمات محوطه سازی درباره کاشت گل در جلو صحبت کند. و مالک سوابق حسابداری را نگه می‌دارد و حساب بانکی را تطبیق می‌دهد.

    صاحب کسب‌وکار انتشارات وب

    کسی که صاحب یک کسب‌وکار نشر وب (مانند یک سایت با پشتیبانی آگهی) است. ، ممکن است مقاله بنویسد یا در غیر این صورت محتوا برای سایت ایجاد کند. او با بازدید از سایت‌ها و رسانه‌های اجتماعی دیگر در جریان روندها قرار می‌گیرد تا ببیند چه چیزی محبوب است و ناشران دیگر چه می‌کنند.

    مالک ممکن است در حساب های رسانه های اجتماعی پست کند. او شبکه های تبلیغاتی یا منابع تبلیغاتی را مدیریت می کند تا مطمئن شود همه چیز به درستی کار می کند، مشکلات را عیب یابی می کند و چیزهای جدیدی را برای بهبود امتحان می کند. مالک با نویسندگان و سایر کارکنان تعامل دارد و بازخوردی در مورد موضوعات محتوا یا ورودی در مورد ویژگی‌ها یا پیشرفت‌های جدید سایت ارائه می‌کند.

    یک کارآفرین نشر وب. همچنین صفحات را برای ارجاع ترافیک و ایده هایی برای بهینه سازی سایت تجزیه و تحلیل می کند. در طول مسیر، او به امور مالی رسیدگی می کند و مطمئن می شود که همه حقوق دریافت می کنند.

    صاحب یک کسب و کار لوله کشی

    A لوله کش با کسب و کار خود ممکن است برای لوله کشی با خانه یا کسب و کار مشتریان تماس بگیرد. در سایت مشتری، لوله‌کش ممکن است از قطعه شکسته‌ای که نیاز به تعویض دارد عکس بگیرد و آن را برای کارمندی در دفتر بفرستد تا آن را جستجو کرده و سفارش دهد.

    ممکن است لوله‌کش مجبور شود در صورت نیاز فوراً به تامین‌کننده قطعات برود تا قطعه‌ای را تحویل بگیرد. و او برای بنزین و یک ساندویچ سریع برای ناهار می ایستد.

    وقتی کار تمام می شود، لوله کش آن را روی فاکتور می نویسد، یا یک فرم کاغذی یا یک نسخه الکترونیکی در تلفن خود. یا تبلت سپس با ایستگاه بعدی خود تماس می گیرد تا به آنها بگوید “من در راه هستم” و مسیرهای رسیدن به آنجا را جستجو می کند.

    یک کارآفرین لوله کشی که قصد دارد بزرگتر شود، ممکن است لوله کش های دیگری را برای کار در تجارت استخدام کند. . ممکن است مقداری از زمان صرف آموزش آنها یا برقراری ارتباط با آنها شود. لوله‌کش همچنین ممکن است در طول روز با فردی که در دفتر کار خود را مدیریت می‌کند، بازبینی‌های آنلاین، بازاریابی، برنامه‌ریزی تماس‌های خدماتی، یا سایر وظایف دفتر پشتیبان را انجام می‌دهد، ارتباط برقرار کند.

    چالش‌ها و پاداش‌های کارآفرینی

    شروع یک سفر کارآفرینی با مجموعه منحصربه‌فردی از چالش‌ها و پاداش‌ها همراه است. در جنبه چالش برانگیز، کارآفرینان اغلب با ساعات کاری طولانی مواجه هستند، به ویژه در مراحل اولیه کسب و کارشان. مسئولیت تصمیم گیری های حیاتی و ریسک های مالی موجود می تواند دلهره آور باشد. همچنین نیاز دائمی به نوآوری و انطباق در یک محیط تجاری به سرعت در حال تغییر وجود دارد، که می‌تواند استرس‌زا و هیجان‌انگیز باشد.

    علی‌رغم این چالش‌ها، پاداش‌های کارآفرینی قابل توجه و اغلب عمیقاً رضایت‌بخش هستند. یکی از برجسته‌ترین پاداش‌ها استقلال است – آزادی تصمیم‌گیری و هدایت کسب‌وکار در جهت چشم‌اندازتان.

    این استقلال. جذابیت قابل توجهی برای بسیاری از کارآفرینان است. همچنین رضایت شخصی ناشی از خلق چیزی موفق و دانستن این امر که نتیجه تلاش و فداکاری شماست، وجود دارد. به‌علاوه، کارآفرینی موفق پتانسیل دریافت پاداش‌های مالی قابل‌توجه، همراه با فرصتی برای تأثیر معنادار در جامعه و صنعت شما دارد. ایجاد تعادل بین این چالش‌ها و پاداش‌ها در قلب تجربه کارآفرینی است و آن را به یک مسیر شغلی منحصربه‌فرد برای بسیاری تبدیل می‌کند.

    کار بر روی کسب‌وکار و همچنین در آن

    تا جایی که می‌توانید ببینید، آنچه که یک صاحب کسب و کار کوچک هر روز انجام می دهد مستلزم کار کردن در کسب و کار، و همچنین در کسب و کار.

    آخرین توصیه از آنیتا، مدیر عامل ما آمده است، «همه کارآفرینان این قدرت را دارند که هر روز کاری را که می خواهند انجام دهند، بدون توجه به آن یا ندان انتخاب کنند. اگر از کاغذبازی متنفرید اما عاشق بازدید از مشتریان هستید، دلیلی وجود ندارد که نتوانید کسب و کار خود را طوری ترتیب دهید که حداکثر زمان را با مشتریان در اختیار داشته باشید در حالی که شخص دیگری دفتر پشتیبان را اداره می کند. ممکن است کمی برنامه ریزی و کمی زمان صرف شود تا کسب و کار خود را به این ترتیب تنظیم کنید. فقط به کار در جهت چشم انداز خود از یک روز کاری ایده آل برای شما ادامه دهید. زندگی برای انجام هر کاری به جز آنچه دوست دارید بسیار کوتاه است.»

    همه پاسخ‌ها به سؤالات خوانندگان از هیئت تحریریه «روندهای کسب‌وکار کوچک» با بیش از ۵۰ سال تجربه تجاری ترکیبی می‌آید. اگر می‌خواهید سؤالی ارسال کنید، لطفاً آن را اینجا ارسال کنید.

    تصویر: Depositphotos.com


    منبع :
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا
    امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی