خبر

۲۰ طرح تولیدی آماده افتتاح در خوزستان

۲۰ طرح تولیدی آماده افتتاح در خوزستان

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل صمت خوزستان، حمیدرضا فلاح اظهار کرد: چند طرح بزرگ شامل فولاد جهان‌آرا در خرمشهر، فولاد آتیه و طرح توسعه کارخانه پاک چوب از جمله طرح‌های آماده افتتاح در استان هستند.

وی با اشاره به وجود ۳۱۵ طرح صنعتی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان افزود: پیش‌بینی شده با بهره‌برداری از این تعداد طرح برای ۲۰ هزار نفر اشتغال ایجاد شود.

مدیر کل صمت خوزستان عنوان کرد: از این تعداد ۵۵ طرح، بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و ۲۵ طرح تولیدی برای استفاده از اعتبار محل تبصره ۱۸ نیز معرفی شدند.

فلاح ادامه داد: برای ۳۸۰ طرح سرمایه‌گذاری طی سال جاری جواز تاسیس صادر شد که سرمایه‌گذاران در حال انجام مقدمات لازم برای اجرای آنها هستند.

وی با تاکید بر اهمیت جذب سرمایه گذار برای رونق بخش تولید و اشتغالزایی استان بیان کرد: اداره کل صمت خوزستان تلاش کرد تا با کوتاه‌تر کردن زمان صدور جواز تاسیس، شرایط برای فعالیت سرمایه‌گذاران در استان تسهیل شود.

مدیر کل صمت خوزستان ضمن اشاره به فراهم‌سازی بستر ایجاد اشتغال چشمگیر با به سرانجام رسیدن این تعداد طرح تولیدی توضیح داد: این تعداد طرح تولیدی برای ۱۸ هزار نفر، اشتغال ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به حمایت دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاری در تولید اضافه کرد: اعتبار مورد نیاز برای ساخت این تعداد طرح، بالغ بر یک‌هزار میلیارد ریال است که پیش بینی شده تا پایان دولت سیزدهم تکمیل شوند.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی