خبر

برنامه قطعی برق در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان

برنامه قطعی برق در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان

به گزارش خبرنگار بازار، همزمان با روز شنبه هفتم مرداد ماه قطعی برق از ساعت ۱۱ الی ۲۳ در شهرک صنعتی ایوان کی تمام مناطق بجز خیابان های فرد ( یک، سه، پنج و … ) صنعت و بلوار کارگر اعمال می شود همچنین از ساعت ۱۴ الی ۲۰ در شهرک صنعتی علی آباد بجز خیابان بهای پیچک، نسترن یک الی ۱۲، صنوبر، افرا، آبنوس، نیلوفر شش الی ۱۰ و یاسمن یک الی ۱۰ قطعی برق را شاهد خواهیم بود.

برای فردا یکشنبه هشتم مرداد ماه نیز شهرک صنعتی علی آباد بجز خیابان بهای پیچک، نسترن یک الی ۱۲، صنوبر، افرا، آبنوس، نیلوفر شش الی ۱۰ و یاسمن یک الی ۱۰ از ساعت ۱۱ الی ۲۳ برق نخواهد داشت. قطعی برق بازه زمانی ۱۴ الی ۲۰ نیز برای شهرک صنعتی سمنان بجز خیابان های ابتکار اصلی و ابتکار یک الی هشت، انقلاب اسلامی، آموزش اصلی و آموزش یک الی سه و معرفت، بشارت و صداقت اعمال خواهد شد.

همزمان با روز دوشنبه نهم مرداد ماه ۱۴۰۲ قطعی برق از ساعت ۱۱ الی ۲۳ در شهرک صنعتی سمنان بجز خیابان های ابتکار اصلی و ابتکار یک الی هشت، انقلاب اسلامی، آموزش اصلی و آموزش یک الی سه و معرفت، بشارت و صداقت اعمال خواهد شد. و برای ساعت ۱۴ الی ۲۰ قطعی برق در شهرک های صنعتی جنت آباد، سرخه دامغان و شاهرود اعمال می شود.

در روز سه شنبه قطعی برق از ساعت ۱۱ الی ۲۳ در شهرک های صنعتی جنت آباد، سرخه دامغان و شاهرود اعمال می شود و برای ساعت ۱۴ الی ۲۰ نیز قطعی برق را در شهرک صنعتی سمنان خیابان های ابتکار اصلی و ابتکار یک الی هشت، وحدت، انقلاب اسلامی، آموزش اصلی و آموزش یک الی سه، معرفت و صداقت و بشارت، شهرک صنعتی علی آباد خیابان های پیچک، نسترن یک الی ۱۲، صنوبر، افرا، آبنوس، نیلوفر شش لی ۱۰ و یاسمن یک الی هشت و در شهرک صنعتی ایوان کی خیابان های فرد صنعت ( یک، سه، پنج و …) خواهیم داشت.

قطعی برق روز چهارشنبه ۱۱ الی ۲۳ نیز شامل شهرک صنعتی سمنان خیابان های ابتکار اصلی و ابتکار یک الی هشت، وحدت، انقلاب اسلامی، آموزش اصلی و آموزش یک الی سه، معرفت و صداقت و بشارت، شهرک صنعتی علی آباد خیابان های پیچک، نسترن یک الی ۱۲، صنوبر، افرا، آبنوس، نیلوفر شش لی ۱۰ و یاسمن یک الی هشت و در شهرک صنعتی ایوان کی خیابان های فرد صنعت ( یک، سه، پنج و …) می شود و قطعی برق ۱۴ الی ۲۰ نیز شامل شهرک های صنعتی حاجی آباد، یاتری، گرمسار، فجر و میامی می شود.

در روز پنجشنبه قطعی برق ۱۱ الی ۲۳ شامل شهرک های صنعتی حاجی آباد، یاتری، گرمسار، فجر و میامی خواهد شد و در ساعات ۱۴ الی ۲۰ شهرک صنعتی ایوان کی بجز خیابان های صنعت فرد( یک سه پنج و … ) برق نخواهند داشت.

شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان در هفته ۱۸ ساعت برق نخواهند داشت.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی