عمومی

42 بهترین آیتم برای ورق زدن

۴۲ بهترین آیتم برای ورق زدن

فروش اقلام به صورت آنلاین و حضوری می تواند منبع درآمد عالی و راهی برای بهره مندی بیشتر از اقلام استفاده شده باشد. انواع مختلفی از آیتم ها برای ورق زدن وجود دارد، بنابراین گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. برای کمک به شما در شروع ورق زدن، ما به برخی از بهترین چیزهایی که برای این مقاله باید ورق بزنید نگاه می کنیم.

Flipping چیست. ?

برگرداندن یک مفهوم ساده است که در آن شما اقلامی را خریداری کرده و بلافاصله به جای نگه داشتن آنها، دوباره آنها را می فروشید. برخی از اقلام ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشند یا نیاز به تعمیر و نگهداری داشته باشند تا بتوان آنها را برگرداند. اما ایده کلی در مورد چرخاندن اقلام این است که چیزهایی را با قیمت پایین بخرید و آنها را برای سود بفروشید.

svg%3E - 42 بهترین آیتم برای ورق زدن

تعیین بهترین آیتم ها برای کسب سود: روش ما

هنگامی که می آید برای چرخاندن اقلام برای سود، انتخاب محصولات مناسب کلیدی است. در راهنمایی خوانندگان خود به سمت انتخاب اقلامی که می توانند در صورت برگشت سرمایه بازده خوبی داشته باشند، از معیارهای زیر استفاده می کنیم. هر کدام در مقیاسی از ۱ تا ۱۰ رتبه‌بندی می‌شوند که ۱۰ نشان‌دهنده بالاترین سطح اهمیت و ۱ پایین‌ترین سطح اهمیت است.

  1. قیمت خرید در مقابل ارزش فروش مجدد بالقوه
    • مقیاس اهمیت: ۹/۱۰
    • دلیل: اقلام با قیمت پایین قیمت خرید نسبت به ارزش فروش مجدد بالقوه آنها برای چرخش ایده آل است.
  2. تقاضای بازار
    • مقیاس اهمیت: ۹/۱۰< /li>
    • توجه: اقلام پرتقاضا به احتمال زیاد به سرعت و با قیمت بالاتر فروخته می شوند.
  3. سهولت بازسازی یا بهبود >
    • مقیاس اهمیت: ۸/۱۰
    • دلیل: مواردی که برای بازیابی یا بهبود نیاز به حداقل تلاش و هزینه دارند ترجیح داده می شود، زیرا زمان و سرمایه گذاری برای باله را کاهش می دهند.
  4. هزینه های ذخیره سازی و حمل و نقل
    • مقیاس اهمیت: ۷/۱۰
    • توجه: اقلامی که نگهداری و حمل و نقل آنها آسان و ارزان است، هزینه های سربار را کاهش می دهد.
  5. مناسب محل فروش
    • مقیاس اهمیت: ۸/۱۰
    • دلیل: اقلامی که به راحتی از طریق مکان‌های معمولی مانند بازارهای آنلاین، فروشگاه‌های دست‌فروشی، یا بازارهای کوچک به فروش می‌رسند، ایده‌آل هستند.

    <. /li>

  6. فصلی و روندها
    • مقیاس اهمیت: ۶/۱۰
    • منظور: آگاهی از فصلی بودن و روندهای فعلی می تواند در انتخاب مواردی که احتمال فروش در زمان‌های خاصی از سال بیشتر است.
  7. محبوبیت طاقچه >
    • مقیاس اهمیت: ۷/۱۰
    • منطق: اقلام در جایگاه‌های محبوب یا دارای فالوور اختصاصی اغلب می‌توانند قیمت‌های بالاتری داشته باشند.
  8. <.اصالت و ملاحظات قانونی

  • مقیاس اهمیت: ۹/۱۰
  • منظور: اطمینان از اصالت اقلام به ویژه کالاهای دارای برند و رعایت الزامات قانونی فروش مجدد بسیار مهم است.
  • زمان فروش
    • مقیاس اهمیت: ۷/۱۰
    • منطق: موارد که معمولاً سریعتر می فروشند، برای گردش سریع و جریان نقدی ترجیح داده می شوند.
  • دانش و تخصص مورد نیاز
    • مقیاس اهمیت: ۷/ ۱۰
    • دلیل: مواردی که برای ورق زدن به دانش یا تخصص کمتری نیاز دارند، می‌توانند برای طیف وسیع‌تری از مردم در دسترس باشند.
  • با به کارگیری این معیارها، هدف ما این است که خوانندگان خود را به سمت انتخاب مواردی که نمی توانند ورق بزنند راهنمایی کنیم. فقط پتانسیل بالایی برای سود ارائه می‌دهند، اما با منابع، مهارت‌ها و روندهای بازار همسو می‌شوند.

    ۴۲ بهترین آیتم برای تلنگر

    بسیاری از آیتم ها را می توان ورق زد، بنابراین اگر می خواهید برای سود ورق بزنید، خوش شانس هستید. انتخاب چیزهای مناسب برای ورق زدن اغلب می تواند چالش برانگیز باشد، اما تا حد زیادی به بازار محلی شما، روندهای گسترده تری که می توانید روی آن سرمایه گذاری کنید و میزان سودی که می توانید از ورق زدن کالا به دست آورید بستگی دارد. بیایید به برخی از بهترین چیزها برای کسب سود نگاه کنیم.

    svg%3E - 42 بهترین آیتم برای ورق زدن

    ۱٫ ابزارهای برق

    به دلیل کاربردشان در پروژه های DIY و تعمیرات خانه، تقاضای زیادی دارند. دوام آنها به این معنی است که ارزش آنها را به خوبی حفظ می کنند.

    ۲٫ مبلمان فضای باز

    تقاضای فصلی در ماه‌های گرم‌تر به اوج خود می‌رسد و فرصت‌های فروش مجدد سودآوری را به خصوص برای قطعات با کیفیت و بادوام ارائه می‌دهد.< /p>

    ۳٫ مبلمان چوبی و قدیمی

    این اقلام جذابیتی جاودانه دارند و اغلب می توان آنها را بازسازی کرد تا ارزش آنها افزایش یابد. به ویژه قطعات قدیمی به دلیل منحصر به فرد بودن و ارزش تاریخی خود می توانند قیمت های بالایی داشته باشند.

    ۴٫ لباس های قدیمی و دیزاینر

    این اقلام به دلیل سبک منحصر به فرد و کیفیت ساختشان مورد توجه قرار گرفته اند. قطعات وینتیج و دیزاینر می توانند با گذشت زمان ارزشمندتر شوند و برای کلکسیونرها و علاقه مندان به مد جذاب باشند.

    ۵٫ لباس عروس

    ارزش اولیه بالا و استفاده محدود آنها را برای فروش مجدد ایده آل می کند. بسیاری به دنبال گزینه های مقرون به صرفه برای عروسی هستند و بازاری ثابت ایجاد می کنند.

    svg%3E - 42 بهترین آیتم برای ورق زدن

    <۶٫ تجهیزات ورزشی

    افزایش آگاهی سلامتی تقاضا برای تجهیزات بدنسازی خانگی اقلام با کیفیت ارزش خود را حفظ می کنند و در بازار دست دوم جستجو می شوند.

    ۷٫ کتاب های قدیمی و کتاب های درسی

    کتاب ها یا کتاب های درسی کمیاب در برنامه های درسی فعلی بازار اختصاصی دارند. کلکسیونرها و دانشجویان به طور یکسان به دنبال این موارد هستند، اغلب با قیمت های عالی. به راحتی می‌توان آن‌ها را به‌صورت آنلاین، در بازارها یا حتی به کتاب‌فروشی‌های دست دوم فروخت.

    ۸٫ بازی های رومیزی قدیمی

    نوستالژی و احیای فرهنگ بازی های رومیزی باعث محبوبیت این موارد شده است. بازی‌های کمیاب یا قدیمی می‌توانند بسیار ارزشمند باشند.

    ۹٫ الکترونیک و بازی

    تقاضای بالا و نوآوری سریع در فناوری فرصت هایی را برای فروش مجدد سودآور ایجاد می کند، به ویژه برای اقلام در شرایط خوب یا با پیروان فرقه.

    ۱۰٫ اقلام کودک

    کودکان به سرعت از اقلام خود بزرگتر می شوند و عرضه و تقاضای ثابتی ایجاد می کنند. اقلام با کیفیت بالا و با ملایمت مورد استفاده والدین به ویژه مورد توجه والدینی هستند که به بودجه توجه دارند.

    svg%3E - 42 بهترین آیتم برای ورق زدن

    ۱۱٫ تجهیزات هاکی

    کالاهای ورزشی، به ویژه برای ورزش های محبوب مانند هاکی، به دلیل قیمت های خرده فروشی جدید و بالا، بازار فروش مجدد قوی دارند. تقاضای فصلی.

    ۱۲٫ اسباب‌بازی‌ها و اسباب‌بازی‌های قدیمی

    ارزش نوستالژیک و کلکسیون‌پذیری می‌تواند این اقلام را بسیار سودآور کند، به خصوص اگر کمیاب باشند یا در شرایط خوبی باشند. .

    ۱۳٫ کفش‌ها و کفش‌های کتانی

    تقاضای زیاد، به‌ویژه برای کفش‌های کتانی طراحان یا با نسخه محدود، همراه با فرهنگ جمع‌آوری، می‌تواند منجر شود. به سود قابل توجهی برسید.

    ۱۴٫ کارت‌های تجاری

    بازارها و کلکسیونرهای خاص برای کارت‌های کمیاب یا با نسخه محدود ارزش قائل هستند و آنها را به‌طور بالقوه اقلامی برای فروش مجدد سودآور می‌سازد. فروشگاه های زیادی وجود دارند که این ها را از شما می خرند یا می توانید به راحتی آنها را به صورت آنلاین بفروشید.

    ۱۵٫ ماشین‌های قدیمی

    ماشین‌های کلاسیک معمولاً از ارزش بالایی برخوردار هستند، به خصوص اگر کمیاب باشند یا به خوبی نگهداری یا بازسازی شده باشند.< /p>

    svg%3E - 42 بهترین آیتم برای ورق زدن

    ۱۶٫ خانه

    املاک و مستغلات می تواند یک سرمایه گذاری بسیار سودآور باشد، به خصوص اگر با قیمت پایین خریداری شود و پس از بازسازی یا قدردانی بازار فروخته شود. .

    ۱۷٫ لوازم خانگی

    لوازم با شرایط خوب همیشه مورد تقاضا هستند، زیرا در هر خانه ای ضروری هستند و خرید جدید گران است. .

    ۱۸٫ مجموعه‌های لگو

    مجموعه‌های تولید شده یا کمیاب می‌توانند بسیار کلکسیونی باشند و ارزش آن‌ها افزایش یابد و برای کلکسیونرهای کودکان و بزرگسالان جذاب باشد. به راحتی می‌توان آن‌ها را به‌صورت آنلاین و در بازارهایی که مورد علاقه مجموعه‌داران است، فروخت.

    ۱۹٫ ضایعات فلزی

    در حالی که ضایعات فلزی پر زرق و برق نیست، به دلیل تقاضای مداوم در صنایع تولید و بازیافت می تواند سودآور باشد.

    ۲۰٫ وب سایت ها و نام های دامنه

    املاک دیجیتال می تواند بسیار ارزشمند باشد، به خصوص اگر سایت یا دامنه دارای ترافیک بالا و جایگاه ویژه ای باشد بازار یا یک نام به یاد ماندنی.

    svg%3E - 42 بهترین آیتم برای ورق زدن

    ۲۱٫ دوچرخه

    محبوبیت دوچرخه سواری و گرانی دوچرخه های جدید، بازاری قوی برای دوچرخه های دست دوم، به ویژه با کیفیت بالا یا منحصر به فرد ایجاد می کند. مدل ها.

    ۲۲٫ آلات و تجهیزات موسیقی

    آلات با کیفیت بالا ارزش خود را حفظ کرده و مورد تقاضای نوازندگان مبتدی و با تجربه هستند.

    ۲۳٫ دوربین‌ها

    علاقه‌مندان به عکاسی و حرفه‌ای‌ها همیشه به دنبال تجهیزات باکیفیت هستند و دوربین‌ها را به ابزاری سودآور تبدیل می‌کنند.

    ۲۴٫ قاب عکس

    قاب های منحصر به فرد یا باکیفیت همیشه برای دکور خانه و نمایش هنری مورد تقاضا هستند و فرصت هایی را برای فروش مجدد سودآور ارائه می دهند. . حمل و نقل، حمل، و فروش اینها در مکان های مختلف آسان است.

    ۲۵٫ تجهیزات عکاسی

    همانند دوربین ها، تجهیزات عکاسی مانند لنزها، سه پایه ها و تجهیزات نورپردازی از ارزش بالایی برخوردار هستند و مورد توجه قرار می گیرند. در بازار دست دوم این مکان محبوبی است که در آن کلکسیونرها و عکاسان حرفه ای اغلب برای اقلام باکیفیت حق بیمه پرداخت می کنند.

    svg%3E - 42 بهترین آیتم برای ورق زدن

    ۲۶٫ کیف های دستی لوکس

    ارزش اولیه و شناخته شده نام تجاری بالای آنها، آنها را برای فروش مجدد جذاب می کند، به خصوص زمانی که به خوبی نگهداری می شوند یا نادر، هم برای علاقه مندان به مد و هم برای کلکسیونرها جذاب است.

    ۲۷٫ سهام و گزینه‌ها

    بازار مالی پتانسیل بالایی برای سود از طریق خرید و فروش استراتژیک ارائه می‌کند که برای کسانی که دانش بازار خوبی دارند جذاب است. و مهارت های مدیریت ریسک.

    ۲۸٫ خانه ها

    سرمایه گذاری املاک و مستغلات می تواند بازده قابل توجهی را از طریق نوسازی استراتژیک و زمان بندی بازار به همراه داشته باشد و برای کارآفرینان دارای دانش در مدیریت املاک و دارایی جذاب باشد. بازارهای املاک و مستغلات.

    ۲۹٫ زمین خام

    این یک بوم خالی با امکانات سودآور مختلف، از توسعه تا فروش مجدد پس از قدردانی، جذاب برای طولانی مدت را نشان می دهد. سرمایه گذاران.

    ۳۰٫ VCR ها و نوارهای VHS

    نوستالژی و کمیاب بودن واحدهای عملکردی این اقلام را کلکسیونی می کند و برای علاقه مندان و کسانی که به دنبال منحصر به فرد هستند جذاب می شود. یا رسانه های قدیمی.

    svg%3E - 42 بهترین آیتم برای ورق زدن

    ۳۱٫ اقلام ترخیص

    خرید اقلام با قیمت ترخیص و فروش مجدد آنها به ارزش بازار می تواند حاشیه های بالایی را به خصوص برای تقاضا یا تقاضا ارائه دهد. محصولات فصلی.

    <۳۲٫ آثار هنری

    قطعات منحصربه‌فرد می‌توانند ارزش داشته باشند، به‌ویژه از هنرمندان محبوب یا نسخه‌های محدود، که برای مجموعه‌داران و علاقه‌مندان به هنر جذاب است. .

    ۳۳٫ دکور خانه

    اقلام دکور خانه مد روز یا منحصر به فرد را می توان با قیمتی ممتاز دوباره فروخت که برای افراد علاقه مند به طراحی داخلی و دکوراسیون جذاب است. .

    ۳۴٫ ضبط و پخش کننده های ضبط

    وینیل محبوبیت دوباره ای پیدا کرده است و این موارد را بسیار کلکسیونی و سودآور کرده است، به خصوص کمیاب یا قدیمی. نسخه ها.

    ۳۵٫ کلکسیون‌ها

    اقلامی مانند مجسمه‌ها، کمیک‌ها یا کالاهای مضمون می‌توانند از ارزش بالایی برخوردار باشند و بازار کلکسیونری اختصاصی داشته باشند، و ورق زدن سودآوری را ارائه می‌کنند. فرصت ها.

    svg%3E - 42 بهترین آیتم برای ورق زدن

    ۳۶٫ بازی‌های رومیزی

    بازی‌های رومیزی کلاسیک و طاقچه‌ای مورد تقاضا هستند، با نسخه‌های کمیاب یا چاپ نشده با قیمت‌های بالا. علاقه مندان.

    ۳۷٫ عتیقه جات

    ارزش تاریخی و منحصربفرد بودن آن ها باعث شده است که عتیقه جات بسیار مورد توجه قرار گیرد و پتانسیل سود بالایی داشته باشد، مخصوصاً عتیقه جات کمیاب یا خوب. موارد حفظ شده.

    ۳۸٫ تی شرت های کمیاب یا رترو

    نوستالژی و منحصر به فرد بودن تقاضا را افزایش می دهد، با چاپ های خاص یا تی شرت های قدیمی که بسیار کلکسیونی و سودآور هستند. . اینها به راحتی ذخیره و ارسال می شوند و می توان آنها را به راحتی به صورت آنلاین یا حضوری فروخت.

    ۳۹٫ تی‌شرت‌های کنسرت

    تی‌شرت‌های کنسرت با نسخه محدود یا تی‌شرت‌های قدیمی می‌توانند به شدت مورد توجه طرفداران و مجموعه‌داران قرار بگیرند، و اغلب با فروش مجدد بالایی مواجه می‌شوند. قیمت ها.

    ۴۰٫ بلیط کنسرت

    خرید و فروش مجدد بلیت برای رویدادهای محبوب می تواند سودآور باشد، به خصوص برای نمایش های فروش رفته یا اجراهای پرتقاضا. .

    svg%3E - 42 بهترین آیتم برای ورق زدن

    ۴۱٫ یادگاری‌های ورزشی

    اقلامی مانند لباس‌های امضا شده، کارت‌ها، یا تجهیزات مورد استفاده در بازی دارای پایه جمع‌آوری اختصاصی هستند و می‌توانند ارزش آن را افزایش دهند. ، به ویژه قطعات کمیاب یا تاریخی.

    ۴۲٫ اقلام ارتقا یافته

    بازار رو به رشدی برای محصولات خلاقانه و سازگار با محیط زیست مانند شیشه، جواهرات و مبلمان ارتقا یافته که برای مصرف کنندگان آگاه به محیط زیست جذاب است.

    #< /th> مورد برای ورق زدن دلیل ایده آل بودن برای ورق زدن ۱ ابزارهای برقی تقاضای بالا برای پروژه های DIY و تعمیرات خانه. بادوام است و ارزش را به خوبی حفظ می کند. ۲ مبلمان فضای باز تقاضای فصلی در ماه های گرمتر به اوج خود می رسد. برای قطعات باکیفیت و بادوام سودآور است. ۳ مبلمان چوبی و قدیمی جاذبه بی انتها; می توان برای افزایش ارزش بازیابی کرد. قطعات قدیمی قیمت های بالایی دارند. ۴ لباس های قدیمی و دیزاینر برای سبک ها و کیفیت منحصر به فرد مورد توجه قرار گرفته اند. می تواند با گذشت زمان ارزشمندتر شود. ۵ لباس عروس ارزش اولیه بالا و استفاده محدود. بازار ثابت برای گزینه های مقرون به صرفه. ۶ تجهیزات ورزشی در حال رشد آگاهی سلامت ؛ موارد با کیفیت ارزش را در بازار دست دوم حفظ می کنند. class = “column-2″> کتاب ها و کتاب های درسی قدیمی بازار اختصاصی برای کتاب های نادر یا کتاب های درسی فعلی ؛ کلکسیونرها و دانش آموزان به دنبال این هستند. ستون -۲ “> بازی های تخته قدیمی دلتنگی و تجدید حیات فرهنگ بازی تخته ؛ بازی های نادر/پرنعمت با ارزش. ستون ۲ “> الکترونیک و بازی ها تقاضای زیاد و نوآوری سریع ؛ سودآور برای موارد در شرایط خوب یا با فرقه زیر. موارد کودک عرضه و تقاضای مداوم به دلیل پیشروی سریع. موارد با کیفیت بالا به دنبال. “ستون ۲″> تجهیزات هاکی بازار فروش مجدد قوی به دلیل قیمت های خرده فروشی جدید و تقاضای فصلی. ۱۲ اسباب بازی ها و اسباب بازی های پرنعمت ارزش نوستالژیک و جمع آوری ؛ موارد نادر یا کاملاً مطبوع بسیار سودآور است. class = “column-2″> کفش و کفش ورزشی تقاضای زیاد برای طراح یا نسخه محدود ؛ فرهنگ جمع آوری. ۲ “> کارتهای معاملاتی ارزش های بازارهای طاقچه کارتهای نادر یا با نسخه محدود ؛ پتانسیل فروش مجدد پرسود. ۲ “> اتومبیل های پرنعمت از ارزش قدردانی کنید ، به خصوص اگر نادر یا خوب و مرتب شده/ترمیم شده. “خوانایی =” ۲ “> ۱۶ خانه ها سرمایه گذاری بسیار سودآور ; بازده بالقوه از طریق نوسازی یا تقدیر از بازار. = “ستون -۲″> لوازم خانگی همیشه در تقاضا ؛ ضروری در هر خانه و گران وقتی جدید باشد. class = “column-2″> sets LEGO مجموعه های ناپدید شده یا نادر را بسیار جمع آوری کرده است. جذاب برای کودکان و کلکسیونرهای بزرگسال. “ستون ۲″> ضایعات فلز به دلیل تقاضای مداوم در صنایع تولید و بازیافت سودآور است. “خوانایی =” ۶ “> ۲۰ وب سایت ها و نام های دامنه املاک و مستغلات دیجیتال ارزشمند ؛ ترافیک زیاد ، بازار طاقچه یا نام به یاد ماندنی. td class = “column-2″> دوچرخه بازار قوی به دلیل محبوبیت دوچرخه سواری و هزینه بالای دوچرخه های جدید. ۲۲ سازها و تجهیزات موسیقی ارزش و تقاضا را توسط مبتدیان و موسیقی دانان باتجربه حفظ کنید. ۲۳ دوربین ها = “Row-25 Odd” خوانایی = “۲”> ۲۴ قاب های تصویر در تقاضا برای دکوراسیون منزل و نمایشگر هنر ؛ فریم های منحصر به فرد یا با کیفیت بالا. “ستون ۲″> دنده عکاسی ارزش خوبی دارد و در بازار دست دوم جستجو می شود. “خوانایی =” ۲ “> ۲۶ کیف های دستی لوکس اولیه ارزش و شناخت برند ؛ جذابیت به علاقه مندان و جمع کننده های مد. “ستون ۲″> سهام و گزینه ها پتانسیل بالایی برای سود از طریق خرید استراتژیک و فروش. “خوانایی =” ۲ “> ۲۸ خانه ها (املاک و مستغلات) بازده قابل توجهی را از طریق نوسازی استراتژیک و زمان بندی بازار به دست می آورید. سرزمین خام بوم خالی با امکانات مختلف سودآور ؛ جذاب برای سرمایه گذاران بلند مدت. “ستون ۲″> نوارهای VCRS و VHS دلتنگی و نادر بودن واحدهای عملکردی این موارد را جمع آوری می کند. ۳۲ حتی “خوانایی =” ۲ “> ۳۱ موارد ترخیص کالا حاشیه های بالا با فروش مجدد موارد ترخیص کالا از گمرک در ارزش بازار. td class = “column-2″> آثار هنری قطعات منحصر به فرد می توانند در ارزش قدردانی کنند. جذاب برای کلکسیونرها و علاقه مندان به هنر. “ستون ۲″> دکوراسیون منزل موارد مرسوم یا منحصر به فرد را می توان با حق بیمه بازپرداخت کرد. “خوانایی =” ۴ “> ۳۴ سوابق و ضبط بازیکنان تجدید حیات وینیل در محبوبیت ؛ نسخه های نادر یا پرنعمت بسیار کلکسیونی. “ستون -۲″> کلکسیون ها می توانند در مقدار قدردانی کنند. بازار جمع آوری اختصاصی. ۳۶ بازی های تخته در تقاضا ، نسخه های نادر یا خارج از چاپ قیمت های بالا را بدست آورید. حتی “خوانایی =” ۲ “> ۳۷ عتیقه ها ارزش تاریخی و منحصر به فرد بودن آنها را بسیار مورد توجه قرار می دهد. = “ستون -۲″> تی شرت های نادر یا یکپارچهسازی با سیستمعامل دلتنگی و تقاضای منحصر به فرد درایو ؛ بسیار جمع آوری و سودآور. -۲ “> تی شرت های کنسرت نسخه محدود یا پرنعمت بسیار مورد توجه طرفداران و کلکسیونرها. عجیب “خوانایی =” ۳ “> ۴۰ بلیط های کنسرت سودآور برای رویدادهای محبوب ، به ویژه نمایش های فروخته شده یا اجراهای تقاضا. Memorabilia Sports پیراهن های امضا شده ، کارت ها ، تجهیزات با استفاده از بازی را از ارزش قدردانی می کنند. ۴۲ موارد upcycled بازار در حال رشد برای محصولات سازگار با محیط زیست ، خلاقانه. = “Where_TO_FLIP_FLIP_ITEMS_ONLINE_AND_SELL_ITEMS_LOCALLY”/> از کجا می توانید به صورت آنلاین بپیچید و موارد محلی را به صورت محلی بفروشید

    روش های بسیاری برای ایجاد یک تجارت فروشندگی سودآور وجود دارد. شما می توانید بصورت آنلاین و حضوری بفروشید. برخی از بهترین مکان ها برای یافتن مواردی برای تلنگر شامل موارد زیر است:

    یافتن مواردی برای تلنگر

    می توانید مواردی را برای تلنگر در مکان های زیر پیدا کنید:

    فروش گاراژ

    اگر می توانید یک گاراژ محلی پیدا کنید یا مایل به رانندگی بیشتر هستید فروش خوبی را پیدا کنید ، می توانید موارد خوبی را برای سودآوری پیدا کنید. /H4>

    مانند فروش گاراژ ، رفتن به حیاط فروش گزینه دیگری برای یافتن کالاهای ارزان قیمت است که می توانید فقط با چند دلار خریداری کنید تا پول نقد اضافی را بپیچید. فروشگاه های پرشور و فروشگاه های حمل و نقل پر از سنگهای پنهان و وسایل ارزان قیمت هستند که می توانند همه تفاوت را برای چرخش ایجاد کنند. نزدیکترین فروشگاه پرشور خود را برای پوشاک ، کفش با کیفیت خوب ، جواهرات لباس و موارد دیگر بررسی کنید. مواردی مانند upcycled art و جواهرات obcycled . ezoic-autoinsert-ad ezoic-incontent_9 “/>

    بازار فیس بوک

    شما می توانید موارد را پیدا کنید و مواردی را در بازار فیس بوک پیدا کنید. تهیه پول در مورد فروش کالاها با تقاضای زیاد بدون تحمل هزینه های گسترده حمل و نقل آسان است زیرا می توانید برای ارائه موارد به صورت محلی ملاقات کنید. >

    حراج ها

    حراج ها راه دیگری برای یافتن مواردی برای تلنگر هستند ، اما باید مراقب باشید که چقدر خرج می کنید. هنگام پیشنهاد برای موارد ، در مورد قیمت خرده فروشی معمولی فکر کنید و آیا می توانید بر اساس مبلغی که برای آن پیشنهاد می شود با آن رقابت کنید. با جستجوی کالاها در بازارهای کک در اوقات فراغت خود ، تمام پول خود را بدست آورید. > فروش ترخیص خانه

    بسیاری از افراد تلاش های تمیز کردن بهار یا نظافت خانه را انجام می دهند ، و می توانید برای یافتن کالاهای ارزان قیمت که می توانید در سیستم عامل های آنلاین و به صورت محلی به فروش برسید ، به این فروش بروید.

    خانه شخصی شما

    اگر می خواهید تجارت خود را شروع کنید و پول جدی بگیرید اما مطمئن نیستید از کجا شروع کنید – از خانه خود شروع کنید! شما می توانید مواردی را که دیگر از آنها استفاده نمی کنید پیدا کنید ، مانند دنده کودک یا چیزهای کودک که کودکان از آن خارج ، بازی های ویدیویی و سایر موارد برخوردار هستند و آنها را برای سود مناسب می فروشید. ezoic-incontent_10 “/>

    svg%3E - 42 بهترین آیتم برای ورق زدن/p>

    فروش کالاها به تلنگر

    پس از یافتن مواردی که می خواهید تلنگر بزنید ، تعداد زیادی از وب سایت های تلنگر هستند. برای فروش شما در دسترس است. در داخل کشور به مشتریان ، چرخاندن چرخش از یک سرگرمی سرگرم کننده به چیزی بیشتر آسان می شود. این سیستم عامل ها دارای یک پایگاه کاربر بزرگ هستند که به دنبال یک معامله خوب و به دنبال صرفه جویی در هزینه با خرید موارد دست دوم هستند.

    • بازار فیس بوک
    • thredup
    • آمازون
    • eBay
    • پیشنهاد
    • etsy
    • < قوی> craigslist
    • mercari
    • poshmark
    • varagesale Strong>
    • vinted
    • فروشگاه آنلاین خود

    برای ساختن اضافی پول

    روش های زیادی برای جمع آوری موارد برای کسب درآمد وجود دارد. می توانید مواردی را در فروشگاه های دست دوم ، مغازه های پرشور و سیستم عامل های آنلاین مانند Etsy ، Mercari و موارد دیگر پیدا کنید. علاوه بر این ، شما می توانید با یافتن مواردی برای تلنگر در مکان های محلی مانند گاراژ و فروش حیاط ، فروش املاک و سایر رویدادهایی که افراد کالاهای دست دوم را با هزینه کم می فروشند ، درآمد بیشتری کسب کنید. -AD ezoic-incontent_12 “/>

    افکار نهایی: سودآورترین مورد برای تلنگر چیست؟ بخش end “/>

    دنیای تلنگر کالا برای سود ، فرصت های زیادی را برای کسانی که به دنبال تولید درآمد و افزایش عمر کالاهای استفاده شده هستند ، فراهم می کند. این که آیا شما یک چاشنی فصلی هستید یا تازه شروع به کار می کنید ، موارد و سوله های بی شماری برای کشف وجود دارد ، و موفقیت شما در نهایت به بازار محلی ، دانش و توانایی شما در شناسایی فرصت های سودآور بستگی دارد. ، در هسته اصلی آن ، یک مفهوم ساده و مؤثر است: مواردی را با هزینه کم بدست آورید و آنها را برای سود فروش کنید. در حالی که برخی از موارد ممکن است قبل از آماده شدن برای فروش مجدد ، نیاز به تعمیرات یا تعمیر و نگهداری داشته باشند ، مهمترین نکته این است که حاشیه سود خود را از طریق استراتژی های خرید هوشمند و فروش هوشمند به حداکثر برسانید. AdPicker-ad “/>

    لیست ۴۲ بهترین مورد برای Flip ارائه شده در این مقاله ، طیف متنوعی از گزینه ها را ارائه می دهد ، پذیرایی از علایق و تخصص های مختلف. از ابزارهای برق گرفته تا لباس پرنعمت ، لباس عروسی گرفته تا الکترونیک ، چیزی برای همه وجود دارد. نکته اصلی موفقیت در یافتن مواردی است که با دانش ، اشتیاق و تقاضای بازار شما مطابقت دارد. فروش گاراژ ، فروش حیاط ، فروشگاه های پرشور ، فروش املاک ، بازارهای آنلاین ، حراج ها ، بازارهای کک و حتی خانه شخصی شما می تواند به عنوان گنجینه ای از مواردی که انتظار دارند از آن استفاده کنند ، خدمت کنند. انتخاب محل یافتن موجودی شما به مکان ، ترجیحات و نوع مواردی که قصد دارید تلنگر کنید بستگی دارد. و محلی بسترهای نرم افزاری مانند Poshmark ، Mercari ، Etsy و eBay دسترسی به مخاطبان گسترده آنلاین را ارائه می دهند ، در حالی که گزینه های محلی مانند Facebook Marketplace ، Craigslist و برنامه های مبتنی بر جامعه می توانند شما را با خریداران اطراف متصل کنند. نکته مهم این است که از این سیستم عامل ها برای دستیابی به مشتریان بالقوه استفاده کنید. نادر و تقاضا ، برخی از موارد تخصصی تمایل به سود بالاتری دارند. اسباب بازی های فنی ، تجهیزات ورزشی ، لباس پرنعمت و وسایل مد طراح از جمله پر سود ترین گزینه ها هستند. این موارد غالباً قیمت های بالاتری را سفارش می دهند ، و با برخی تعمیرات جزئی یا بهسازی ، می توانید ارزش فروش مجدد آنها را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. مواردی را که از نظر مبلمان ، شیشه ، جواهرات و حتی آثار هنری برای تنفس زندگی جدید در قطعات قدیمی نفس کشیده و آنها را برای خریداران جذاب تر کنید ، در نظر بگیرید. این خلاقیت های منحصر به فرد نه تنها می توانند قیمت های بالاتری را بدست آورند بلکه صنایع دستی شما را نیز به نمایش می گذارند و یک مشتری اختصاصی را به خود جلب می کنند. >

    در نتیجه ، تلنگر زدن موارد برای سود یک سرمایه گذاری پویا و با ارزش است که منبع درآمد پایدار را ارائه می دهد. این که آیا شما یک مأمور پاره وقت به دنبال بدست آوردن پول نقد اضافی هستید یا یک کارآفرین تمام وقت که به دنبال یک تجارت پر رونق است ، دنیای تلنگر چیزی برای ارائه دارد. انگشت خود را بر روی نبض روند بازار نگه دارید ، به طور مداوم دانش خود را گسترش دهید ، و از همه مهمتر ، اشتیاق خود را برای تبدیل موارد فراموش شده به دارایی های ارزشمند در آغوش بگیرید. با وجود استراتژی مناسب و یک چشم مشتاق برای فرصت ، می توانید راه خود را به موفقیت و رونق مالی بپردازید. “Height =” 348 “Data-EZSRC =” https://www.youtube.com/embed/vidpvjs8mnw؟feature=oembed “frameborder =” 0 “اجازه =” شتاب سنج ؛ گیره–rite ؛ رمزگذاری شده ؛ ؛ تصویر در تصویر ؛ سهم وب “AllowfullScreen =” “class =” ezlazyload “/>

    سؤالات متداول <دهانه class = "ez-toc-end-end"/>

    ساده ترین چیز برای تلنگر چیست؟

    ابزارهای قدرت یک کالای آسان برای آیتم برای تلنگر زدن هستند زیرا همیشه تقاضا هستند و بسیاری از افراد تمایل به داشتن این ابزارها در خانه های خود ندارند. آنها به جای خرید ابزارهای جدید قدرت ، می توانند آنها را دست دوم خریداری کنند ، به همین دلیل است که تلنگر زدن آنها آسان تر است. >

    چه مواردی بیشترین پول را کسب می کنند؟ “ez-toc-section-end”/>

    گزینه دیگری اگر به دنبال یک تجارت با سیم کشی را شروع کنید این است که لباس های پرنعمت و وسایل مد طراح بالا را بپیچید. بازار پوشاک دست دوم به طور پیوسته در حال رشد است و وسایل پوشاک به راحتی پیدا می شود و فروش مجدد می شود. اگر به دنبال ایجاد درآمد تمام وقت با چرخیدن لباس هستید ، لباس عروسی گزینه دیگری است. بسیاری از عروس ها به دنبال لباس های عروسی زیبا با تخفیف های عمیق هستند ، بنابراین می توانید با چرخاندن و فروش لباس های عروسی ، سود خوبی کسب کنید. > چه چیزی می توانم به سرعت فروش مجدد کنم؟ از طریق سیستم عامل های فروش مجدد. شما می توانید کتاب ها را بصورت آنلاین ، در فروش کتابخانه و در فروشگاه های دست دوم پیدا کنید که می توانید به سرعت فروش مجدد کنید. فروش مجدد؟ برای بهار و تابستان ، مواردی مانند صندلی های حصیری ، میزهای پاسیو و انواع دیگر مبلمان مناسب برای حیاط خلوت و باغ را در نظر بگیرید. بسیاری از افراد به دنبال مبلمان چوبی با کیفیت و مبلمان پرنعمت زیبا برای افزودن به خانه های خود هستند ، بنابراین مبلمان upCycled گزینه ای برای جابجایی موارد است.


    منبع :
    نمایش بیشتر

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا
    امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی