عمومی

آیا باید یک فروشگاه پاپ آپ باز کنید؟

آیا باید یک فروشگاه پاپ آپ باز کنید؟

آیا به دنبال راهی برای برانگیختن هیجان در فروشگاه‌های خرده‌فروشی خود، آزمایش خط تولید جدید یا رسیدن به بازار جدید بدون تعهد مالی زیاد هستید؟ پاسخ فقط می تواند باز کردن یک فروشگاه پاپ آپ باشد.

آیا باید یک فروشگاه پاپ آپ باز کنم؟

فروشگاه های پاپ آپ از یک راه حل الهام گرفته از رکود به تبدیل شده اند. اکنون یک روند در چشم انداز خرده فروشی مدرن است. این مکان‌های خرده‌فروشی کوتاه‌مدت که به دلیل ضرورت در دوران رکود اقتصادی به وجود آمده‌اند، ابتدا برای اشغال ویترین‌های خالی استفاده می‌شدند.

اما جذابیت آن‌ها تنها افزایش یافته است و حتی خرده‌فروشان سطح بالا نیز در حال پریدن هستند و خود را ایجاد می‌کنند. پنجره‌های بازشو دارید یا حتی آنها را در فروشگاه‌های موجود نشان می‌دهید.

چه چیزی آنها را تا این حد جذاب می‌کند؟ ماهیت موقت آنها. یک فوریت وجود دارد که با یک فروشگاه بازشو همراه است، شبیه به یک پیشنهاد محدود یا فروش سریع.

svg%3E - آیا باید یک فروشگاه پاپ آپ باز کنید؟

مشتریان با حس انحصارطلبی و هیجان “اینجا امروز، رفته اند” فریفته می شوند. فردا.” در حالی که مدل کلاسیک برای راه‌اندازی مغازه در فضاهای خرده‌فروشی موجود است، مرزها در حال تغییر هستند.

طبق Forbes، وجود دارد ظهور چشمگیر پنجره‌های بازشو در نزدیکی پمپ بنزین‌ها، سوپرمارکت‌ها، و مراکز خانه و باغ در بریتانیا.

با این حال، امکانات به همین جا ختم نمی‌شود. می‌توانید پنجره‌های پاپ‌آپ را در گالری‌های هنری، مجتمع‌های اداری یا حتی انبارهای بزرگ پیدا کنید. در نهایت، درک این نکته خلاصه می‌شود که مخاطبان شما کجا هستند و چه نوع محیطی با آنها طنین انداز می‌شود.

همانطور که به دنیای پاپ آپ فکر می‌کنید، برند، اهداف و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را تامل کنید. تجربیاتی که می خواهید ارائه دهید در حالی که پنجره‌های بازشو می‌توانند یک استراتژی عالی برای بسیاری باشند، اطمینان از همسویی آن با اخلاق و اهداف برند شما ضروری است.

svg%3E - آیا باید یک فروشگاه پاپ آپ باز کنید؟

فروشگاه پاپ آپ می تواند راهی عالی برای موارد زیر باشد:

    <قبل از متعهد شدن به اجاره نامه خرده فروشی طولانی تر، آب را در یک بازار جدید آزمایش کنید.
  • موجودی اضافی یا محصولات فصل گذشته را بفروشید.
  • تجربه ای ایجاد کنید که نمی توانید آن را انجام دهید. در فروشگاه خرده فروشی خود تکرار کنید، مانند میزبانی رویدادهای موسیقی یا برگزاری یک نمایش هنری. یکی از دلایل مهمی که مشتریان از فروشگاه‌های پاپ‌آپ بازدید می‌کنند، این است که آنها چیزی فراتر از محصولاتی را برای فروش ارائه می‌دهند.
  • توجه را به خط محصول جدید یا تغییرات دیگری در فروشگاه خود جلب کنید. برای مثال، یک خرده‌فروش لباس که قصد اضافه کردن مدهای مردانه را دارد، می‌تواند از یک فروشگاه بازشو برای برجسته کردن لباس‌های مردانه استفاده کند و ببیند که محصولات چقدر به فروش می‌رسند.

چگونه می‌توانید فروشگاه پاپ آپ خود را تبدیل به یک فروشگاه کنید. موفق شدید؟

  • موقعیت مکانی خود را با دقت انتخاب کنید. بر اساس آنچه که امیدوارید به دست آورید (به بالا مراجعه کنید)، به دنبال مکانی باشید که توجه را به خود جلب کند، حجم خوبی از ترافیک مشتری را جذب کند و متناسب با نیازهای شما باشد. البته، شما همچنین می‌خواهید این فضا نزدیک به کسب‌وکارهای مکمل باشد که پایگاه مشتریان هدف شما را جذب کند.
  • پاپ آپ خود را تبلیغ کنید. ایجاد سر و صدا برای جذب افراد به فروشگاه پاپ آپ شما کلیدی است. علاوه بر انتشار اخبار از طریق همه راه‌های معمول – بازاریابی ایمیلی، رسانه‌های اجتماعی یا حتی پست مستقیم – حتماً روابط عمومی را انجام دهید تا رسانه‌های محلی از فروشگاه شما مطلع شوند.
  • از آن لذت ببرید. یک فروشگاه پاپ آپ به همان اندازه که یک مکان خرده فروشی است یک رویداد است. ایجاد یک حس سرگرمی و هیجان – این زمان برای دراز کشیدن نیست. شما می‌خواهید افرادی که از آنجا عبور می‌کنند آگاه باشند که اتفاق خاصی در حال رخ دادن است، بنابراین برای جلب توجه با موسیقی، دکور و موارد دیگر همه راه‌ها را کنار بگذارید.

svg%3E - آیا باید یک فروشگاه پاپ آپ باز کنید؟

خرده فروشی سنتی در مقابل پاپ آپ خرید

برای اطلاع بیشتر درباره اینکه آیا یک فروشگاه پاپ آپ برای کسب و کار شما مناسب است یا خیر، اجازه دهید تفاوت ها و مزایای کلیدی بین یک فروشگاه خرده فروشی سنتی و یک فروشگاه پاپ آپ را بررسی کنیم:< /p>

ویژگی/منافع خرده فروشی سنتی فروشگاه پاپ آپ
مدت اجاره بلند مدت (معمولا سالها) موقت (روز تا ماه)
تعهد مالی بالا (اجاره بلند مدت، زیرساخت و غیره) نسبتا کم
انعطاف پذیری انعطاف پذیری محدود از نظر مکان/طراحی انعطاف پذیری بالا در مکان، طراحی و راه اندازی
هدف< /td> فروش و خدمات خرده فروشی عمومی رویدادهای ویژه، آزمایش محصولات، تسویه موجودی
مخاطب هدف پایه مشتریان ایجاد شده بالقوه برای دستیابی به بازارهای جدید یا خاص
تنوع مکان موقعیت‌های غالباً ثابت انواع مختلف از جمله نزدیک پمپ بنزین‌ها، گالری‌های هنری و غیره.
هیاهوی بازاریابی برندسازی و پیام رسانی مداوم تبلیغات مبتنی بر رویداد و پیشنهادات با زمان محدود
ریسک بالاتر به دلیل تعهدات بلندمدت کمتر، به دلیل ماهیت موقت و سرمایه گذاری کمتر
تجربه مشتری خرید سنتی تجربه تجربه های منحصر به فرد و شبیه رویداد
معیارهای موفقیت فروش بلند مدت، وفاداری مشتری بازخورد فوری، فروش در طول رویداد، نام تجاری قرار گرفتن در معرض

این جدول مزایا و ملاحظات متمایز هر دو فرمت خرده فروشی را نشان می دهد. با استفاده از این اطلاعات، می توانید مزایا و معایب متناسب با اهداف کسب و کار خود را بسنجید و تصمیم بگیرید که آیا یک فروشگاه پاپ آپ استراتژی مناسبی برای شما است یا نه

در حالی که فروشگاه های پاپ آپ اغلب با مد و جوانی مرتبط هستند. این مفهوم واقعا می تواند برای هر نوع کسب و کاری کار کند. نکته کلیدی این است که بدانید چه چیزی می خواهید از فروشگاه خود به دست آورید، مخاطبان هدف خود را مشخص کنید و بفهمید که کجا آنها را پیدا کنید.

 

<فروشگاه پاپ آپ آدیداس عکس از طریق Shutterstock


بیشتر در: بازاریابی رویداد
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی