عمومی

چگونه داده ها می توانند به شما کمک کنند تا رهبر بهتری شوید؟ پیدا کردن اینجا

چگونه داده ها می توانند به شما کمک کنند تا رهبر بهتری شوید؟ پیدا کردن
اینجا

مهارتهای رهبری قوی برای اجرای یک کسب و کار موفق ضروری است. تبدیل شدن به یک رهبر قوی مستلزم جمع شدن چندین عنصر است، از نگاه کردن به داده ها تا جلب احترام تیم شما. نکاتی را از اعضای جامعه کسب و کار آنلاین در زیر دریافت کنید تا همه این عناصر را گرد هم بیاورید و به رهبر بهتری تبدیل شوید.

تصمیم گیری آگاهانه با استفاده از علم داده

تصمیم گیری یکی از بهترین هاست. وظایف مهم هر رهبر تجاری اگر می خواهید آگاهانه ترین تصمیمات ممکن را بگیرید، به داده هایی برای پشتیبان گیری از حرکات خود نیاز دارید. کومارپال ناگار اشتراک گذاری نظرات در مورد این موضوع در این پست فهرست ذهنی.

به عنوان یک رهبر احترام به دست آورید

احترام برای هر دو ضروری است رهبران و اعضای تیم آنها هنگام کسب درآمد و احترام، عناصر زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. و راشل استرلا از رسانه‌های اجتماعی Strella افکار و یک مکالمه را به اشتراک می‌گذارد. اینجا.

شناسایی اشتباهات منطقی در تجارت

بسیاری رهبران کسب و کار در برخی مواقع در دام باور اشتباهات منطقی می افتند. اما آنها می توانند بر تصمیم گیری شما تأثیر منفی بگذارند. برای جلوگیری از این اشتباهات، نکات این پست Crowdspring را بخوانید راس کیمباروفسکی. اعضای BizSugar همچنین با نظراتی در مورد پست اینجا همراه شد. ??

پارتی اولین کارمند خود را برگزار کنید

بخشی از بودن یک رهبر موثر حمایت تیم شما را به دست می آورد. ممکن است مهمانی های برنامه ریزی ضروری ترین عنصر نباشد. اما آنها می توانند به یک استراتژی بزرگتر برای بهبود روحیه کمک کنند. هری و سالی ویشناو افکار و نکات در این پست Small Biz Viewpoints.

کسب و کار خود را جلوتر از منحنی قرار دهید

جلوتر بودن از رقبا و تغییرات در صنعت شما هدف بسیاری از رهبران کسب و کار است. در حالی که این ممکن است برای مشاغل مختلف متفاوت به نظر برسد، نکات کلیدی و ثابتی وجود دارد که می تواند برای بسیاری از شرکت های مختلف مفید باشد. نکات برتر لیزا سیکارد از Smallbiz Tipster را بخوانید در این پست.

در استراتژی سئوی خود برای سال ۲۰۲۴ تجدید نظر کنید

رهبران اغلب مجبورند در طول سالها در مورد تغییر تاکتیک ها یا استراتژی ها تصمیم بگیرند. این امر مخصوصاً در مورد مناطقی که تحت تأثیر روندهای فناوری قرار دارند، مانند SEO، ضروری است. یک لیست چک برای ایجاد استراتژی جدید سئوی ۲۰۲۴ خود را در این مقاله بخوانید. پست موتور جستجو توسط بکی سیمز.

نوآوری را در کسب و کار خود روشن کنید

خلاقیت یک کیفیت ضروری برای رهبران کسب و کار است. و بسیاری نیز باید این نوع تفکر را در تیم خود تحریک کنند. بنابراین چگونه می توانید در کسب و کار خود به نوآوری بپردازید؟ این پست عمدتاً وبلاگ‌نویسی جنیس والد را برای راهنمایی‌ها بررسی کنید.

کسب و کار خود را با رقابت مقایسه کنید

رقابت بخشی از اداره هر کسب و کاری است. اگرچه ممکن است به نظر خوب برسد که فقط در مورد عملیات خود نگران باشید، نادیده گرفتن رقبا به طور کامل معمولاً سودمند نیست. بخوانید چرا باید کسب و کار خود را با رقابت در این پست مدیر عامل SMB توسط ایوان ویجایا مقایسه کنید. ? سپس ببینید چه اعضایی از انجمن BizSugar هستند گفتن در اینجا.

داشتن حق امتیاز حیوانات خانگی را در نظر بگیرید

اگر در نظر دارید امسال به دنیای تجارت بپرید، یک حق رای دادن می تواند مکانی عالی برای شروع باشد. و صنعت حیوانات خانگی همیشه تقاضای بالایی دارد. بیشتر بیاموزید درباره خرید این نوع حق رای در این پست فرانچایز مستقیم توسط جوئل لیباوا.

تعادل بین کار و زندگی در دنیایی دورافتاده

بخشی از داشتن یک صاحب کسب و کار موثر، یافتن تعادل بین کار است. و زندگی این می تواند به ویژه در مورد بسیاری از مشاغل که از راه دور کار می کنند چالش برانگیز باشد. نکات دریافت کنید برای یافتن این تعادل در این پست توسط میسی وبلاگ Lund in The Work at Home Woman.

اگر مایلید محتوای کسب و کار کوچک مورد علاقه خود را پیشنهاد کنید تا برای جمع بندی انجمن آینده در نظر گرفته شود، لطفاً نکات خبری خود را به این آدرس ارسال کنید: sbtips@gmail.com.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی