عمومی

در اخبار: کمک های مالی را از دست ندهید تا 30000 دلار

در اخبار: کمک های مالی را از دست ندهید تا
۳۰۰۰۰ دلار

کمک های مالی بازیابی بیماری همه گیر همچنان در حمایت از کسب و کارهای کوچک به دلیل مقابله با اثرات بلندمدت کووید-۱۹ نقش مهمی ایفا می کند. برنامه‌هایی در سرتاسر کشور همچنان کمک مالی برای کمک به کسب‌وکارها برای بهبود، سرمایه‌گذاری در شیوه‌های پایدار و افزایش حضور دیجیتالی خود ارائه می‌کنند. این برنامه‌ها بر تعهد مداوم به حمایت از کسب‌وکارهای کوچک تأکید می‌کنند و بر اهمیت حمایت جامعه و دولت در تضمین انعطاف‌پذیری و رشد آنها در زمان‌های چالش‌برانگیز تأکید می‌کنند.

این حمایت مالی کلیدی برای حفظ تنوع و سرزندگی جوامع محلی است. ، با تاکید بر اهمیت تلاش های مداوم برای حمایت از شرکت های کوچک در طول مراحل بهبود. در دسترس بودن این کمک‌های بلاعوض، تعهد مستمر به پرورش کسب‌وکارهای کوچک را که ستون فقرات اقتصاد ایالات متحده هستند، نشان می‌دهد.

کووید-۱۹ همه گیر چالش های بزرگی را برای مشاغل کوچک ایجاد کرد. بنابراین، تعجب آور نیست که بسیاری از برنامه های کمک هزینه کسب و کار کوچک در این مدت راه اندازی شده اند. اما از آنجایی که بسیاری از کسب‌وکارها به مبارزه ادامه می‌دهند، برنامه‌های متعددی همچنان بودجه ارائه می‌کنند. درباره چندین برنامه دوران همه‌گیری که هنوز به کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کنند، بخوانید.

اگر به‌دنبال رشد کسب‌وکار کوچک خود یا شروع ابتکارات جدید در این ماه هستید، کمک‌های بلاعوض برای کسب‌وکارهای کوچک می‌تواند به شما کمک کند. در حال حاضر چندین برنامه برای مشاغل در سراسر ایالات متحده موجود است، اما عجله کنید! بسیاری از این برنامه‌ها در آوریل امسال مهلت دارند.

اخبار کسب‌وکارهای کوچک ۵ آوریل ۲۰۲۴

در جمع‌بندی اخبار این هفته، مشکلاتی را که بر کسب‌وکارهای کوچک تأثیر می‌گذارد، بیابید.

Adobe اپلیکیشن موبایل جدید Adobe Express را برای اندروید و iOS منتشر کرد

Adobe از انتشار بتا برنامه موبایل جدید خود Adobe Express برای اندروید و iOS خبر داد. این برنامه قدرت Adobe Firefly، فناوری هوش مصنوعی مولد Adobe را مستقیماً به دست کاربران می‌آورد و در حین حرکت، سهولت و سرعت تبدیل ایده‌های خلاقانه به محتوای صیقلی را تسهیل می‌کند.

Fastlane PayPal تجربه خرید آنلاین را بهبود می بخشد

یک مطالعه اخیر توسط Baymard یک چالش مهم در بخش تجارت الکترونیک را برجسته می کند: تقریباً ۷۰٪ از سبدهای خرید آنلاین در طول فرآیند پرداخت رها می شوند، اغلب اوقات. به دلیل پیچیدگی و ماهیت زمان بر تکمیل خرید.

اجازه بده ۲۵ سال نجاتت بدهم

من هم مانند شما فراز و نشیب های زیادی را در زندگی حرفه ای خود پشت سر گذاشته ام. یک کارآفرین من توانستم آخرین شرکتم را بفروشم، اما قبلاً از کار خارج شدم و سپس توسط شرکایم از تجارتم اخراج شدم. آرزو می کردم در تمام این مدت یکی می توانست مرا نجات دهد. در نمایش رادیویی کسب و کار کوچک این هفته، با   Shawn D صحبت کردم.

Zoom Workplace یک پلتفرم جدید با هوش مصنوعی است

Zoom Video Communications, Inc. در حال معرفی یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی است. پلتفرمی به نام Zoom Workplace. این پلتفرم برای ایجاد انقلابی در نحوه اتصال، همکاری و افزایش بهره‌وری کسب‌وکارهای کوچک، همه در محیط آشنای Zoom طراحی شده است.

Shadow of Inflation در بالای صفحه اصلی ظاهر می شود خیابان

طبق گزارش فدراسیون ملی کسب‌وکارهای مستقل (NFIB)، شاخص خوش‌بینی کسب‌وکارهای کوچک ادامه نزول را نشان داد و در فوریه به ۸۹٫۴ رسید و بیست و ششمین ماه متوالی خود را زیر میانگین ۵۰ ساله ثبت کرد. از ۹۸٫

اپل به دلیل انحصار بازار گوشی های هوشمند شکایت کرد

با حمایت ۱۶ دادستان کل ایالت و ناحیه، وزارت دادگستری یک دعوی حقوقی ضد انحصار مدنی علیه شرکت اپل راه اندازی کرد.

تصویر: Envato Elements


بیشتر در: کمک های مالی مشاغل کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی