خبر

برنامه قطعی برق شهرک های صنعتی استان سمنان اعلام شد

برنامه قطعی برق شهرک های صنعتی استان سمنان اعلام شد

به گزارش خبرنگار بازار، شرکت توزیع برق استان سمنان جدول زمان بندی خاموشی های شهرک های صنعتی استان را اعلام کرد. طبق این جدول شهرک صنعتی سمنان به استثنای خیابان ابتکار اصلی بلوار انقلاب اسلامی، آموزش یک تا سه، معرفت، صداقت و بشارت، روز دوشنبه بیست و ششم تیرماه از ۱۱ صبح الی ۱۱ شب برق نخواهد داشت.

خیابان ابتکار اصلی بلوار انقلاب اسلامی، آموزش یک تا سه، معرفت، صداقت و بشارت نیز روز چهارشنبه از ۱۱ صبح الی ۱۱ شب برق نداشتند. شهرک صنعتی ایوان کی بجز خیابان های فرد صنعت ( یک، سه ، پنج و …) و بلوار کارگر چهارشنبه بیست و هشتم تیرماه به مدت ۱۲ ساعت برق نخواهد داشت.

مابقی شهرک صنعتی ایوان کی نیز امروز شنبه بیست و چهارم تیرماه برای ۱۲ ساعت برق ندارند.

شهرک صنعتی علی آباد نیز در دو نوبت قطعی برق ۱۲ ساعته خواهد شد نوبت اول که خیابان های نسترن، صنوبر، نیلوفر و یاسمن بود برای ۱۲ ساعت خاموشی را روز یکشنبه بیست و پنجم تیرماه تجربه می کنند و مابقی شهرک نیز از ساعت ۱۱ الی ۲۳ روز چهارشنبه برق نخواهد داشت.

شهرک های صنعتی جنت آباد، دامغان، سرخه و شاهرود روز سه شنبه ۲۷ تیرماه از ساعت ۱۱ الی ۲۳ برق نخواهند داشت. این خاموشی برای تمام مناطق زیر مجموعه شهرک های مذکور رخ خواهد داد. شهرک های صنعتی یاتری، حاجی آباد، گرمسار، فجر و شهرک صنعتی میامی نیز در روز پنجشنبه به مدت ۱۲ ساعت برق نخواهند داشت.

به این ترتیب شهرک های صنعتی سمنان، ایوان کی و علی آباد در دو نوبت مجزا و در دو منطقه منفک از هم برق نخواهند داشت و مابقی شهرک ها و نواحی صنعتی یک روز در هفته برق ندارند.

این برنامه خاموشی در واقع از سوی شرکت توزیع برق استان سمنان اعلام می شود.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی