عمومی

Spotlight: Calgee با تمرکز بر سلامت و سلامت متمایز می شود پایداری

Spotlight: Calgee با تمرکز بر سلامت و سلامت متمایز می شود
پایداری

مکمل‌های غذایی می‌توانند فواید بسیاری برای سلامتی داشته باشند. اما مواد تشکیل دهنده در محصولات اصلی با نیازهای همه سازگار نیست. بسیاری از مردم همچنین در مورد تولید و بسته بندی این اقلام نگرانی های پایداری دارند.

خوشبختانه، Calgee یک گزینه پایدار و اخلاقی برای این مصرف کنندگان فراهم می کند. در مورد آنچه شرکت ارائه می دهد و اینکه چگونه آنها را از رقبا در کانون توجه کسب و کارهای کوچک این هفته متمایز می کند، بخوانید.

کسب و کار چه می کند< span class="ez-toc-section-end"/>

مکمل‌های گیاهی و پایدار امگا ۳ را ارائه می‌دهد.

Business Niche

پایدار نگه داشتن آن.

از بنیانگذاران Prateek Agarwal به Small Business Trends، گفت: «آنچه کسب‌وکار ما را متمایز می‌کند و ما را واقعاً منحصربه‌فرد می‌کند، ادغام پایداری در همه جنبه‌های محصول، بسته‌بندی، و شیوه‌های تجاری ماست.»

<svg%3E - Spotlight: Calgee با تمرکز بر سلامت و سلامت متمایز می شود
پایداری

چگونه کسب و کار شروع شد

برای کمک به مشکلات سلامتی خود.

آگاروال می‌گوید، “من Calgee را با همسرم شریا شروع کردم، در سال ۲۰۲۰٫ در آن سال، در طی یک معاینه معمول، با تعجب متوجه شدم که سطح کلسترول من در محدوده “بسیار بالا” است. علیرغم اینکه جوان و سالم بودند، برای یک هم سن و سال من بالاتر از آن چیزی بودند که باید باشند. بدتر از آن، متوجه شدم که من و شریا به دلیل سابقه خانوادگی مان در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به بیماری های قلبی عروقی هستیم.

«با هر اتفاق دیگری در سال ۲۰۲۰، سلامتی ما اولویت اصلی ما شد. ما رژیم غذایی خود را به خوبی تنظیم کردیم و برنامه های ورزشی خود را افزایش دادیم. هنوز کافی نبود پزشکان ما مصرف مکمل های روغن ماهی را پیشنهاد کردند، اما ما به عنوان گیاهخوار، تمایلی به مصرف روغن ماهی نداشتیم. ما نمی‌خواستیم اصول خود را به خاطر سلامتی خود به خطر بیندازیم.

«با متقاعد شدن به وجود راه‌حل بهتر در طبیعت، مکمل‌های روغن امگا ۳ گیاهی را به عنوان جایگزینی پایدار برای روغن ماهی کشف کردیم. . با این حال، ما متوجه شدیم که بیشتر این کپسول ها حاوی کاراگینان هستند، ماده ای که باعث التهاب معده می شود. ما که از نبود گزینه های مناسب در بازار ناامید شده بودیم، تصمیم گرفتیم محصول خود را ایجاد کنیم.”

بزرگترین برد

ایجاد یک وب سایت و استراتژی محتوای موفق.

آگاروال می افزاید: «ما این کار را با استفاده از طراحی وب سایت کاربرپسند، سئوی مؤثر و بهینه سازی مبتنی بر داده انجام دادیم. با اولویت‌بندی این عوامل و اصلاح مداوم استراتژی‌هایم، به موفقیت چشمگیری در رشد مشترکین و ایجاد حضور آنلاین قوی دست یافته‌ام.”

svg%3E - Spotlight: Calgee با تمرکز بر سلامت و سلامت متمایز می شود
پایداری<7p12"><7pphoto-850x5بزرگترین خطر

تغییر به محیطی سازگارتر راه حل بسته‌بندی.

آگاروال توضیح می‌دهد، «تغییر از بطری‌ها به کیسه‌ها خطرات و پاداش‌هایی را به همراه داشت، با نگرانی‌های احتمالی از دست دادن مشترک و نگهداری مهر و موم. با این حال، مشتریان بسته بندی جدید را دوست داشتند و از راحتی و پایداری آن قدردانی کردند. توجه ما به جزئیات، مهر و موم هوا و حفظ یکپارچگی محصول را تضمین کرد و اعتماد مشتری را مستحکم کرد. این انتقال ما را در بازار متمایز کرد و مشتریان و مشارکت‌های جدیدی را جذب کرد. موفقیت این سوئیچ حفظ را تقویت کرد، تعهد ما به پایداری و نوآوری مشتری محور را برجسته کرد و رشد ما را افزایش داد. به طور کلی، تعهد ما به برآوردن نیازهای مشتری و در عین حال تأثیر مثبت بر محیط زیست را تأیید کرد.»

درس آموخته شده

از درخواست پشتیبانی نترسید.

آگاروال می‌گوید: «با تأمل در سفر استارت‌آپ‌مان، یکی از جنبه‌هایی که در شروع کار به گونه‌ای متفاوت انجام می‌دادیم این است که فعالانه در بحث‌ها شرکت کنیم و از دیگران مشاوره بگیریم. در حالی که ما به ایده خود اعتقاد داشتیم و در مورد پتانسیل آن مشتاق بودیم، اکنون ارزش بسیار زیاد همکاری و جستجوی بینش از افراد با تجربه را می شناسیم.”

چگونه آنها ۱۰۰۰۰۰ دلار اضافی خرج می کنند

توسعه محصولات جدید.

آگاروال می افزاید: “سرمایه گذاری در توسعه محصول و گسترش خط تولید ما یک استراتژی ضروری برای رشد و رقابتی ماندن در بازار. این بودجه اضافی ما را قادر می سازد تا در مورد نیازها و ترجیحات مشتریان خود تحقیق، طراحی و تولید کنیم.”

نقل قول مورد علاقه

“بزرگترین تهدید برای سیاره ما این باور است که شخص دیگری آن را نجات خواهد داد.” – رابرت سوان.

آگاروال می‌گوید: «من احساس می‌کنم این نقل قول امروز بیش از هر زمان دیگری مرتبط است. ما مسئولیت جمعی برای رسیدگی به تغییرات آب و هوا داریم، اما اغلب امیدواریم که شخص دیگری این کار را برای ما انجام دهد. من نیز معتقد بودم که فناوری و علم به پاسخی خواهند رسید. در حالی که ممکن است این درست باشد، ما هنوز باید سهم خود را انجام دهیم. تصمیم‌های خرد جمعی ما در نهایت می‌توانند تأثیر معناداری داشته باشند.

«به همین دلیل است که وقتی Calgee را راه‌اندازی کردم، به این نتیجه رسیدم که می‌خواهم پایداری یک اصل اصلی تجارت و عاملی در هر تصمیمی باشد که می‌گیریم. ”

* * * * *

تصویر: Calgee، Prateek و Shreya Agarwal


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی