عمومی

با ایجاد یک مخاطب وفادار، برند خود را رشد دهید

با ایجاد یک مخاطب وفادار، برند خود را رشد دهید

وقتی کلمه “مخاطب” را می شنوید، به احتمال زیاد به افرادی فکر می کنید که برای دیدن یک نوازنده در کنسرت یا در جدیدترین فیلم در سینماها اما هنگام ساختن یک نام تجاری (و محصولات یا خدمات) که مشتریان آن را دوست دارند، باید مخاطب را در نظر بگیرید.

 توجه آنها را جلب کنید و آنها را برای درازمدت درگیر کنید. به‌جای تمرکز انحصاری بر تبلیغات سنتی، کسب‌وکارها در همه حوزه‌ها باید ایجاد مخاطب را به بخش اصلی استراتژی بازاریابی خود تبدیل کنند.

۱٫ تبلیغات پیچیده تر می شود.

نمی توان انکار کرد که تبلیغات می تواند بسیار گران باشد — و به طور فزاینده ای انجام آن دشوار است.  افزایش مسدودکننده های تبلیغات< /a> پیچیدگی‌های زیادی را برای تبلیغ‌کنندگان دیجیتال ایجاد کرده است، به طوری که ۴۰ درصد کاربران اینترنت در ایالات متحده از مسدود کننده تبلیغات استفاده می کنند.

این یکی از عوامل متعددی است که به تبلیغات آنلاین آسیب می رساند. Google در حال  کوکی‌های شخص ثالث در مرورگر Chrome خود است. و فیس‌بوک و دیگر پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی حتی پرهزینه‌تر شده‌اند.

با داشتن یک مخاطب طبیعی، لزوماً لازم نیست نگران باشید. در مورد این مسائل شما یک پایگاه قوی از مشتریان دارید که بارها و بارها برای محتوای شما و محصولات یا خدمات شما به شما مراجعه می کنند.

۲٫ مخاطب‌سازی به شما کمک می‌کند مشتریان خود را درک کنید.

یکی از مزیت‌های کلیدی ایجاد مخاطب این است که باید بر روی افرادی که می‌خواهید تمرکز کنید. مشتریان هستند و آنچه می خواهند و نیاز دارند. یک  مصاحبه اخیر با پائول دو کامپو، بنیانگذار OmniDrip، این موضوع را برجسته کرد. کامپو، یک فعال سابق املاک و مستغلات، از آن زمان از دانش خود در زمینه نوشتن برای توسعه یک سیستم پیگیری منظم و قابل تنظیم برای سرمایه گذاران املاک و مستغلات استفاده کرده است.

همانطور که کامپو توضیح داد، پیام‌رسانی موفق به این دلیل اتفاق می‌افتد که تبلیغ‌کنندگان خوب با مخاطبان خود شروع می‌کنند تمرکز بر مشکلات منحصر به فرد هر فرد آنها مشکلاتی را که مخاطبانشان تجربه می کنند برجسته می کنند، جذابیت عاطفی ایجاد می کنند و سپس راه حل خود را با تمرکز بر مزایای آن ارائه می کنند.

با صرف زمان برای درک واقعی مشتریان و سپس ارائه پیام‌هایی که بر آنها به عنوان افراد متمرکز است، مارک‌ها می‌توانند به مراتب قانع‌کننده‌تر باشند.

۳٫ ایجاد مخاطب، ارتباطات معتبر با برند را تقویت می‌کند.

وقتی تلاش‌های مخاطب‌سازی شما به شما کمک می‌کند تا مشتریانتان را بهتر بشناسید، این فقط اینطور نیست. به شما کمک می کند پیام های متمرکزتری را ارائه دهید. همچنین پیام‌ها و محتوای شما را مرتبط‌تر می‌کند و ارتباطات معنی‌داری را بین مخاطبان و برند شما تقویت می‌کند.

به عنوان مثال، تحقیق از SproutSocial نشان می‌دهد که ۷۰ درصد مصرف‌کنندگان وقتی مدیرعامل آن برند فعال است، احساس می‌کنند به یک برند مرتبط هستند. در رسانه های اجتماعی ارتباط با یک شخص واقعی به برند کمک می‌کند تا احساس اعتبار بیشتری داشته باشد و به مخاطبان کمک کند تا شخصاً روی شرکت و افرادی که برای آن کار می‌کنند سرمایه‌گذاری کنند.

این امر به ویژه زمانی صادق است که برندها از حضور آنلاین خود برای ارتباط با مصرف کنندگان، متحد کردن مردم و تلاش برای ایجاد مشارکت اجتماعی مثبت استفاده می کنند. . در حالی که ویژگی‌های انجام این امر می‌تواند برای جایگاه‌های مختلف متفاوت به نظر برسد، اما آنها اهداف ارزشمندی هستند که باید در نظر داشته باشید.

۴٫ مخاطبان شما بهترین فرصت برای رشد شما هستند.

مخاطبان درگیر بهترین فرصت را برای رشد پایدار برای هر برندی فراهم می کنند. نود و دو درصد از مصرف کنندگان به توصیه های دهان به دهان دوستان یا خانواده اعتماد دارند، و احتمال خرید آنها پس از دریافت چنین توصیه هایی چهار برابر بیشتر است. این مشتریان ارجاعی نیز تمایل دارند وفادارتر و سودآورتر باشند. در درازمدت نسبت به سایر مشتریان.

مخاطبان فعال و متعهد به احتمال بسیار بیشتری این ارجاعات ارزشمند را ارائه می‌کنند. به شما کمک می کند برند خود را با حداقل هزینه بازاریابی رشد دهید. تقویت حس ارتباط (و ارائه نتایج عالی) باعث ایجاد مخاطبی می شود که مایل به انتشار این کلمه با دیگران است. و البته، آن دسته از مخاطبان درگیر که تبلیغات شفاهی ارائه می‌کنند، خود منبع ارزشمندی برای درآمدهای مکرر نیز خواهند بود.

ایجاد مخاطب را اولویت اصلی خود قرار دهید.

ایجاد یک مخاطب به همان اندازه مهم است، چه خدمات مشاوره ای را برای مشاغل متوسط ​​ارائه دهید یا یک تعمیرگاه خودرو داشته باشید. وقتی به مشتریان خود به عنوان یک مخاطب نگاه می کنید (و بر اساس آن با آنها رفتار می کنید)، به وفاداری و رشد پایدار دست خواهید یافت که در دراز مدت برای شرکت شما بسیار موثرتر خواهد بود.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی