عمومی

Pinterest به تازگی یک خرید بزرگ در A.I.، با فرصت های تجارت الکترونیک وسوسه انگیز

Pinterest به تازگی یک خرید بزرگ در A.I.، با
فرصت های تجارت الکترونیک وسوسه انگیز

اگر مدتی است که چک کرده اید Pinterest، ممکن است بخواهید در مورد برداشتن سنجاق آن تجدید نظر کنید.

مستقر در سانفرانسیسکو پلتفرم به اشتراک گذاری تصویر به تجارت اجتماعی نفوذ کرده است که ممکن است شایسته توجه شما باشد. به طور کلی، Pinterest پنجشنبه گذشته از خرید The Yes, پلت فرم خرید مبتنی بر A.I. مستقر در سانفرانسیسکو برای برندهای مد. انتظار می‌رود این پیوند فرصت‌های فروش تعاملی بیشتری را برای خرده‌فروشان با استفاده از Pinterest به ارمغان آورد. و این می‌تواند منجر به هجوم مشتریان بیشتری به اپلیکیشن‌ها برای خرید روندهای جذاب شود.

خرید مبتنی بر A.I. جدید نیست. با این حال، با رونق تجارت الکترونیکی ناشی از بیماری همه گیر، رقابت روز به روز شدیدتر می شود – که برجسته شدن را بیش از پیش ضروری می کند. در نتیجه، ممکن است مصرف‌کنندگان به دنبال راه‌هایی برای ساده‌تر کردن تجربه خرید باشند.​ خرید مبتنی بر هوش مصنوعی را با وعدهسلف‌سرویس کاملاً خودکار و بسیار بالا وارد کنید. تجربه خرید شخصی.

“با استفاده از یادگیری هوشمند و بی‌درنگ، الگوریتم‌های توصیه به مرور زمان هوشمندتر می‌شوند و در مورد فردی–مشابه نحوه درک برنامه های موسیقی مانند Pandora یا Spotify، بسته به بازخوردی که دریافت می کنند، سلیقه و ترجیحات شما را درک می کنند.

بورنشتاین اضافه می‌کند که خریدهای مبتنی بر هوش مصنوعی در پنج تا ۱۰ سال آینده به آینده تجارت تبدیل می‌شوند. او می‌گوید: «در چند سال آینده، ما شاهد سرمایه‌گذاری بیشتر و بیشتر خرده‌فروشان و برندها در A.I خواهیم بود، زیرا همگی می‌توانند از داده‌های سیگنال بالا مشتریان خود بهره ببرند.

این چیزی است که اکنون باید بدانید تا از منحنی جلوتر بمانید:

۱٫ با این A.I آشنا شوید. ابزارها

برای شروع، این منابع و پلتفرم های آنلاین را کاوش کنید تا درک کنید که چگونه A.I. می تواند به رشد درازمدت کسب و کار شما کمک کند.

اگر می خواهید تجربه ای مشتری محور از طریق تشخیص پیشرفته تصویر و ویدیو ایجاد کنید. ، فناوری مستقر در نیویورک استارت‌آپ Clarifai به کسب‌وکارها کمک می‌کند از یادگیری ماشینی و شبکه‌های عصبی عمیق برای شناسایی و تجزیه و تحلیل تصاویر استفاده کنند. و ویدیوها این ابزارها می‌توانند برای بهبود رتبه‌بندی نتایج جستجو، افزایش تبدیل با توصیه‌های محصول مشابه، و شخصی‌سازی توصیه‌های محصول مفید باشند.

اگر به دنبال پلتفرمی برای تجزیه و تحلیل داده های تعامل مشتریان خود هستید، مانند اشتراک خبرنامه ایمیلی و مکالمات ربات چت آنلاین، NYC- شرکت فناوری بازاریابی مبتنی بر Zeta Global ممکن است برای شما مناسب باشد. این شرکت می‌گوید که می‌تواند با پیشنهاد تقسیم‌بندی مخاطبان که از بیش از ۲۳۵ میلیون هویت مصرف‌کننده سرویس – از جمله سیگنال‌های جمعیت‌شناختی، موقعیت مکانی، رفتاری و تراکنش‌ها، استفاده می‌کنند، از برندها پشتیبانی کند.

۲٫ منتظر استقبال گرمی باشید 

مشتریان شما احتمالاً از خرید آنلاین مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. بر اساس  گزارش فرهنگ مصرف کننده ۲۰۲۲ ۵WPR، که به روند مصرف مصرف کنندگان، بیش از نیمی از مصرف کنندگان در سنین ۱۶ تا ۴۴ سال از A.I استفاده می کنند. هنگام خرید آنلاین در حالی که نیمی از مصرف‌کنندگان در نظرسنجی گفتند که از چت‌های تعاملی استفاده می‌کنند، ۴۳ درصد از جستجوی صوتی لذت می‌برند و ۳۷ درصد به جستجوی عکس معکوس روی می‌آورند. آخرین ابزار به مصرف‌کننده اجازه می‌دهد به جای تایپ کلمات کلیدی در نوار جستجو، محصولی را با استفاده از عکس جستجو کند.

“سال‌هاست، صنایع مصرفی می‌گویند که هوش مصنوعی آینده است، و اکنون ما دارا بوش، یکی از مدیران اجرایی ۵WPR، می‌گوید: «مصرف‌کنندگان جوان‌تری را می‌بینیم که به دنبال این پیشنهادها هستند و از آنها با سرعت فزاینده‌ای استفاده می‌کنند. بنابراین، انتظار افکار باز را داشته باشید.

۳٫ برنامه‌های آفلاین را در نظر بگیرید

خرید مبتنی بر A.I فقط برای فروشگاه‌های آنلاین نیست. گزارش ۲۰۲۱ که به %D8%A2%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87%20%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D8%8C%C2%A0%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B7%20%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%20%D8%B1%D8%A7%D9%87%E2%80%8C%D8%AD%D9%84%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D8%B1%D8%AF%D9%87%E2%80%8C%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DB%8C%20%D9%85%D8%A8%D8%AA%D9%86%DB%8C%20%D8%A8%D8%B1%20A.I.%20%D9%85%D8%A8%D8%AA%D9%86%DB%8C%20%D8%A8%D8%B1%20%D8%B3%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%A7%20%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B1%D8%A7%C2%A0AiFi، نشان می‌دهد که برندها می تواند از A.I استفاده کند. برای جمع‌آوری داده‌ها در مسیر خریدار از طریق یک فروشگاه فیزیکی، ثبت اقلامی که برمی‌دارند، جایگزین می‌کنند، جابه‌جا می‌کنند، یا به سبد خرید اضافه می‌کنند، کل زمانی را که در داخل می‌گذرانند، و گزینه‌های تسویه‌حساب و پرداخت را که انتخاب می‌کنند. به این ترتیب A.I. می تواند خدمات مشتری را بهبود بخشد و راهنمایی های شخصی تر ارائه دهد.

“ادغام یکپارچه در تجارت الکترونیک تنها آغازی است که چگونه مصرف کننده بوش می‌گوید: شرکت‌های روبه‌رو از فناوری‌های نوظهور هوش مصنوعی استفاده خواهند کرد. ما همچنین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که مغازه‌های آجری را ببینیم که هوش مصنوعی را در فروشگاه‌های خود به‌عنوان راهی برای دور کردن مصرف‌کنندگان از تجربه آنلاین و از طریق درهای فیزیکی خود مشاهده کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی