بازاریابی و فروش
مدیریت هر کسب و کاری نیاز به دانش و آگاهی در زمینههای مختلفی دارد. در این میان یکی از مهمترین ابزارهایی که هر مدیری برای به سرانجام رساندن کسب و کارش به آن نیاز دارد، آگاهی از اصول بازاریابی و فروش است.بازاریابی و فروش با یکدیگر فرق بسیاری میکنند و در نتیجه، نیاز به تخصصهای متفاوتی دارند. پس بهتر است به جای اینکه بازاریابی و فروش را ادغام کنید، دو بخش جداگانه برای آنها در نظر بگیرید و کاری کنید که این دو بخش به خوبی یکدیگر را پشتیبانی کنند. به این ترتیب تضمین رشد تجارت شما بیشتر خواهد بود. در سایت آبرند مطالب و مقالات مفیدی از خرید و فروش و بازاریابی برای شما قرار میدهیم.
-
نقش متدهای بازاریابی بر فروش محصولات
آبرند: مجله اینترنتی تخصصبی صنایع و کسب و کار ایران: متدهای بازاریابی جدید در واقع همان متدهای قدیمی است که…
بیشتر بخوانید » -
اهمیت بسته بندی مناسب در فروش کالا به مشتریان
بسته بندی جزء لازم و ضروری یک محصول است که شناساندن و نگهداری محصول را از تولید تا مصرف بر…
بیشتر بخوانید » -
نقش تبلیغات فرد به فرد در بازاریابی مستقیم
نقش تبلیغات فرد به فرد در بازاریابی مستقیم آبرند: مجله تخصصی صنایع و کسب و کار ایران: نقش تبلیغات فرد…
بیشتر بخوانید » -
انواع بازاریابی با توجه به نیاز مشتری
انواع بازاریابی با توجه به نیاز مشتری آبرند: مجله تخصصی صنایع و کسب و کار ایران: امروزه با توجه به…
بیشتر بخوانید » -
راههای بازاریابی و فروش در ایران به چه صورت میباشد؟
راههای بازاریابی و فروش در ایران به چه صورت میباشد؟ آبرند: مجله تخصصی صنایع و کسب و کار ایران: بازاریابی…
بیشتر بخوانید » -
رشد کسب و کار با بررسی چند نکته مهم
آبرند: مجله تخصصی صنایع و کسب و کار ایران: برای رشد کسب و کار خود نیاز دارید تا یک سری از…
بیشتر بخوانید » -
بازاریابی تعاملی و مزیتهای آن چیست ؟
مزیتهای بازاریابی تعاملی برای کسب و کارهای دیجیتال آبرند: مجله تخصصی صنایع و کسب و کار ایران: امروزه بیش از…
بیشتر بخوانید » -
مزایا و معایب برچسب های تبلیغاتی
مزایا و معایب برچسب های تبلیغاتی آبرند: مجله تخصصی صنایع و کسب و کار ایران: برچسب های تبلیغاتی با ایده…
بیشتر بخوانید » -
تعریف معنا و مفهوم برند
تعریف معنا و مفهوم برند آبرند: مجله تخصصی صنایع و کسب و کار ایران: برند مثل روح، نامرئی است که…
بیشتر بخوانید »