عمومی

صاحبان مشاغل نحوه مدیریت استرس و محافظت را به اشتراک می گذارند سلامت روان

صاحبان مشاغل نحوه مدیریت استرس و محافظت را به اشتراک می گذارند
سلامت روان

بسیاری از کارآفرینان تمام انرژی خود را صرف راه اندازی کسب و کار خود می کنند و گاهی اوقات سلامت جسمی و روانی خود را پشت سر می گذارند. خوشبختانه، راه‌هایی برای مدیریت استرس و جلوگیری از فرسودگی وجود دارد. همانطور که اعضای جامعه کسب و کارهای کوچک آنلاین در زیر به اشتراک می گذارند.

به طور موثر استرس را در حین اداره یک کسب و کار مدیریت کنید

اداره یک کسب و کار می تواند استرس زا باشد. اما راه‌هایی برای مدیریت استرس وجود دارد که تأثیر چشمگیری بر سلامت شما نداشته باشد. نکات دریافت کنید< /a> در این پست Aha!NOW توسط اما ویلیامز.

دریافت پول برای راه رفتن

پیاده روی یکی است یکی از بهترین تمرینات برای افراد در هر سن و سطح تناسب اندام. و حتی راه هایی برای ایجاد یک کسب و کار پیرامون این فعالیت وجود دارد. این پست توسط نل تالیرسیو درباره ویژگی‌های وبلاگ کار در خانه چندین فرصت هیجان انگیز.

تأثیر شرایط مختلف بر سلامت روان را در نظر بگیرید

شرایط سلامتی مانند کم شنوایی می تواند پیامدهای گسترده ای داشته باشد، به خصوص وقتی صحبت از سلامت روان می شود. این ممکن است به طرق مختلف بر صاحبان مشاغل، اعضای تیم و مشتریان تأثیر بگذارد. بنابراین، یادگیری در مورد اثرات می تواند حتی برای کسانی که این تجربه شخصی را ندارند مفید باشد. در این پست رسانه اجتماعی Strella، Rachel Strella اشتراک گذاری می کند تجربه او.

از مهم ترین مطالعات روانشناختی در تاریخ بیاموزید

اداره یک کسب و کار موفق اغلب مستلزم درک روانشناسی مشتری است. مطالعات زیادی در طول سال‌ها انجام شده است که بینش‌های ارزشمندی را در مورد این مفهوم ارائه می‌کند. در مورد چند مورد از آنها در این پست DZ Insights توسط Megha بخوانید کهندلوال.

مزایای درونگرا بودن در دنیای تجارت را در نظر بگیرید

درونگراها دارای ویژگی های بسیاری هستند که می تواند در دنیای تجارت مفید باشد. اما این خصوصیات همیشه آشکار نیستند. چه درونگرا باشید و چه به فکر شراکت با یکی از آنها هستید، در اینجا یک راهنمای مزایای ایوان ویجایا از پنگوئن بیز.

کسب و کار خود را محافظت کنید

کسب و کارهای امروزی با تهدیدات زیادی روبرو هستند. و این می تواند منجر به استرس اضافی برای صاحبان مشاغل شود. پیروی از نکات حفاظتی در این پست Small Biz Tipster توسط لیزا سیکارد می تواند به شما کمک کند کسب و کار و سلامت روان شما پس از خواندن، از انجمن BizSugar دیدن کنید تا حتی بیشتر بخوانید بینش از اعضا.

یک بیانیه ماموریت قوی برای کسب و کار خود بنویسید

یک بیانیه ماموریت قوی حسی از جهت کسب و کار شما همچنین می تواند شما را بر روی چیزهای مهم متمرکز کند، بنابراین در کارهای غیرضروری خسته نشوید. در این پست Crowdspring توسط راس کیمباروفسکی، نحوه ایجاد یک مورد را بیاموزید.

تضمین کیفیت وب سایت ها را در اولویت قرار دهید

کیفیت و عملکرد وب سایت شما برای موفقیت کسب و کار شما کاملا ضروری است. بنابراین تضمین کیفیت باید در اولویت قرار گیرد. این پست Invesp توسط Simbar Dube شامل راهنمای تضمین کیفیت وب‌سایت برای کسب‌وکارهای کوچک است.

با بازی‌های جمعه کمی سرگرمی را به کسب‌وکار خود وارد کنید

در حین اجرای یک کسب‌وکار کمی سرگرم شوید. می تواند این احساس را برای شما و تیمتان ارزشمندتر کند. بازی های هفتگی ممکن است بهترین راه برای ایجاد این نوع محیط مثبت باشد. بیشتر بیاموزید در این پست عمدتاً وبلاگ نویسی توسط جانیس والد.

ایجاد اعتماد به نفس در مکالمات تلفنی

ارتباطات تلفنی اغلب جزء بزرگی از عملیات تجاری است. با این حال، بسیاری از کارآفرینان در این زمینه اعتماد ندارند. اگر می‌خواهید با تلفن راحت‌تر شوید، این پست دیدگاه‌های کوچک بیز توسط هری و سالی وایشناو را بخوانید برای نکات.

اگر می خواهید محتوای کسب و کار کوچک مورد علاقه خود را پیشنهاد دهید تا مورد توجه قرار گیرد. برای جمع بندی انجمن آتی، لطفاً نکات خبری خود را به: sbtips@gmail.com ارسال کنید.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی