خبر

مجوز استخدام ۱۲ هزار پرستار صادر شد

مجوز استخدام ۱۲ هزار پرستار صادر شد

به گزارش بازار، بهرام عین‌اللهی با بیان اینکه یکی از بهترین دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، دانشگاه علوم پزشکی کردستان است و شاهد یکی از بهترین عملکردها در حوزه بهداشت و درمان در استان هستیم، اظهار داشت: در مدت ۲ سال اخیر ۲۶۰ تخت به تعداد تخت‌های بیمارستانی استان افزوده شده است.

وی با بیان اینکه در ۲ سال اخیر ۳۸ خانه بهداشت در استان کردستان افتتاح شده است، تصریح کرد: امروز پیشرفته‌ترین دستگاه توموتراپی به ارزش ۱۲۰ میلیارد برای درمان سرطان در استان کردستان افتتاح شد. این پروژه با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات هیات ارزی وزارت بهداشت در سال ۱۳۹۹ خریداری و امروز به بهره‌برداری رسید. قیمت حال حاضر این دستگاه بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد ریال است.

وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه با اجرای قوانین جدید در تعزیرات حکومتی، پزشکان متخلف جریمه‌های سنگینی خواهند پرداخت، تاکید کرد: ‌برنامه وزارت بهداشت تجهیز وراه اندازی مراکز دولتی وافزایش پزشکان متخصص برای کاهش تخلفات پزشکی است.

وی با اشاره به اضافه شدن ۲۶۵ پزشک متخصص در دوسال اخیر به کردستان افزود: این امر موجب درمان بیماران در استان وعدم نیاز به سفر به استان‌های دیگر می‌شود.

عین الهی از اعطای مجوز استخدام ۱۲ هزار پرستار در راستای افزایش نیروی پرستاری بیمارستان‌های کشور هم خبر داد.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی