مجله اینترنتی آبرند l دایرکتوری ثبت مشاغل آبرند I تبلیغات ، آگهی ، ثبت شغل و معرفی نام و برند تجاری
مجله اینترنتی آبرند l دایرکتوری ثبت مشاغل آبرند I تبلیغات ، آگهی ، ثبت شغل و معرفی نام و برند تجاری
ثبت مشاغل

مجله اینترنتی صنایع و ثبت مشاغل آ-برند

مجله اینترنتی صنایع و ثبت مشاغل آبرند

موسسه فن آوری اطلاعات پیشگامان پدیده ساز امکان با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و به شماره ثبت36930 به منظور توسعه و معرفی برندهای تجاری کشور اقدام به تاسیس سامانه دایرکتوری نام های تجاری و کسب و کار آ-برند نموده است

 ثبت مشاغل آگهی برند با نام مستعار تجاری آ-برند به عنوان یک بانک اطلاعاتی کامل و جامع از اصناف و کسب و کارهای مختلف بصورت عمومی و یا تخصصی محسوب میگردد. عموم جامعه و مردم از بانک های اطلاعاتی و دایرکتوری ها برای بدست آوردن اطلاعات کسب و کارهای مورد نیاز خود در سطح شهر و کشور استفاده می نمایند و صاحبان مشاغل و برندهای تجاری کسب و کار نیز می‌توانند از آگهی برند به عنوان یک بستر تبلیغات رایگان برای معرفی محصولات و خدمات خود در فضای مجازی استفاده کنند. با درج اطلاعات خود در بانک مشاغل آگهی برند، به معرفی خود و کسب و کارشان می پردازند.

” آبرند ” يک دايرکتوري (کتاب راهنماي آنلاين) جامع معرفی نام های تجاری و برندهای معتبر مي باشد. که به کاربران کمک مي کند تا مشاغل را به سرعت و به راحتي در اطراف خود بيابند و در عين حال به صاحبان کسب کار کمک مي کند تا بازده هزينه هاي بازاريابي شان را بهبود بخشند و در همين راستا مشترين خود را چندين برابر نمايند .

کلیه شرکت‌ها، فعالان و اشخاص حقیقی و حقوقی که در حال فعالیت و تجارت می‌باشند، می‌توانند با ثبت کسب و کار خود در سایت دایرکتوری کسب و کار ایران ( آبرند )به درج اطلاعات خود، تبلیغات و اطلاع‌رسانی هر چه بهتر به مخاطبان و دنبال‌کنندگان این حوزه‌های نوظهور اقدام نمایند.

 بیشتر شناخته شوید

این روزها دایرکتوری‌های آنلاین از اولین مکان‌هایی هستند که خریداران قبل از خرید به آن مراجعه می‌کنند. بسیاری از مردم برای جستجوی یک کسب و کار در فضای اینترنت از نام تجاری استفاده نمی‌کنند و فقط نوع فعالیت را جستجو می‌کنند. با وارد کردن اطلاعات دقیق در فهرست مشاغل آ-برند، شما را به افرادی که به دنبال خدماتی هم‌راستا با فعالیت شما می‌گردند، متصل خواهد کرد (حتی اگر به طور واضح نام کسب و کار شما را جستجو نکنند). از این رو حضور فعال شما در دایرکتوری آنلاین باعث بهتر دیده شدن شما توسط خریداران احتمالی می گردد.

اطلاعات شغل و تجارت خود را اضافه کنید :اطللاعاتی چون ، لوگو سازمانی ، اطلاعات تماس ، آدرس سایت ، آدرس دفتر یا مغازه شما ، یا عکس های از مغازه یا دفتر سایت شما ، یا اطلاعات سازمانی که در آن کار می کنید را ثبت کنید و نمایش دهید.

 تقویت اعتبار برند (Brand Improvement)

اینترنت باعث بهتر دیده شدن کسب و کارهای محلی می‌شود. از این رو دایرکتوری‌های آنلاین به شدت مفید هستند، چرا که اغلب کاربران به آن به عنوان یک منبع قابل اعتماد برای یافتن کسب و کار نگاه می‌کنند. برخی از کسب و کارها از ثبت شدن نظر منفی درباره‌ی کسب و کارشان هراس دارند و این موضوع باعث می‌شود که کسب و کار خود را در دایرکتوری‌ها ثبت نکنند. اما ثبت کسب و کار شما در این دایرکتوری‌ها، اعتبارتان را تقویت می‌کند، زیرا نشان می‌دهد که شما یک شرکت خوب و سالم هستید که چیزی برای پنهان کردن ندارد.

بهبود بخشیدن نتایج سئو (SEO)

سئو برگرفته از عبارات Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو است. به این معنی که هرچقدر محتوای وب شما کیفیت مطلوب‌تری داشته باشد و توسط کاربران قابل اعتماد شناخته شود، در نتایج موتورهای جستجو در رتبه‌های بالاتری قرار می‌گیرد. یک کسب و کار با تکمیل اطلاعات فعلی به همراه آدرس سایت در دایرکتوری‌های آنلاین، این فرصت را دارد تا بهترین جایگاه را به‌واسطه Back link ها در نتایج جستجو داشته باشد.

نمایش در موتور جستجوی گوگل

این امکان وجود دارد که در اولین صفحه‌ی گوگل از طریق روش‌های سئو قرار بگیرید، اما ممکن است چند ماه طول بکشد تا بتوانید این جایگاه را به‌دست آورید. از طرف دیگر سایت‌های دایرکتوری کسب و کار آنلاین به دلیل وجود بازدید کننده زیاد و ترافیک بیشتر، برای موتورهای جستجو قابل اعتمادتر هستند. برای گوگل هم این ویژگی مهم است و به همین دلیل در اولین صفحه نتایج، دایرکتوری‌ها لیست می‌شوند. اگر در دایرکتوری آنلاین کسب و کار فهرست شده‌اید، فرصتی برای شما فراهم شده تا با بهره‌گیری از سئو، جایگاهتان در صفحه اول گوگل باشد.

افزایش آگاهی تجاری (Brand Awareness)

هنگامی که کاربر جستجویی را در یک دایرکتوری تجاری آنلاین انجام می‌دهد، یک لیست از نتایج مربوطه همراه با یک عکس از هر نتیجه نمایش داده می‌شود، به طوری که می‌توانید تصمیم بگیرید که بر روی کدام یک کلیک کنید. این بدان معنی است که حتی اگر یک کاربر بر روی لیست شما کلیک نکند، هنوز هم کسب و کار شما را می‌بیند. هر رویکردی که شخصی با کسب و کار شما ایجاد کند، آگاهی و آشنایی او را با برند شما افزایش داده و باعث تقویت کسب و کار شما می‌شود.
ثبت کسب و کارتان در چندین دایرکتوری باعث افزایش اعتماد مشتری به شما می‌شود. جزئیات اطلاعات کسب و کارتان باید در تمام دایرکتوری‌ها هماهنگ باشد، چرا که تنوع در جزئیات سبب سردرگمی مخاطب می‌شود. همچنین اطلاعات اشتباه کسب و کار، موجب سلب اعتماد مشتریان نسبت به برند شما می‌گردد.
حال که با مفهوم دایرکتوری کسب و کار و مزایای آن آشنا شدیم، با هم به مطالعه چند نمونه داخلی و خارجی آن می‌پردازیم:

علاوه بر درج مشخصات اصلي کسب و کار و ثبت مشاغل خود در آبرند، شما کارهاي زير را نيز مي توانيد انجام دهيد:
• افزودن تصاوير خدمات و محصولات
• امکان ارسال و ثبت  شغل
• افزودن کروکي متحرک موقعيت شغلي خود
• در اختيار داشتن فرم ارتباط و نظر خواهي از مشتريان و مديريت بروي آنها
• امکان افزودن کلمات کليدي براي کسب و کار خود (جهت بازدهي بيشتر در موتورهاي جستجو)

ثبت مشاغل در آگهی برند رایگان است

آبرند ، خدمتی است که برای توسعه سرویس‌دهی به کسب‌و‌کار ها ارائه داده است. در این سرویس صاحبان کسب‌و‌کار می‌توانند با تکمیل اطلاعات خود مانند آدرس روی نقشه، اطلاعات تماس، اطلاعات شبکه‌های اجتماعی و … با مشتریان در ارتباط باشند و اطلاعات درست را در اختیار آنها قرار دهند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *