انتخاب های برتر حق رای دادن BBQ در ایالات متحده آمریکا
انتخاب های برتر حق رای دادن BBQ در ایالات متحده آمریکا
باربیکیو در گذشته بیشتر یک غذای لذیذ جنوبی بود، اما امروزه در سراسر ایالات متحده به ویژه در جنوب و حتی در کانادا گسترش یافته است. تغییرات سبکی مانند باربیکیو کانزاس سیتی، باربیکیو ممفیس و سبک کارولینای شمالی احتمالاً شناخته شدهتر هستند و فراتر از ریشههای منطقهای حرکت کردهاند و در عین حال طرفداران گستردهتری به دست آوردهاند. بنابراین جای تعجب نیست که حق رای دادن BBQ به عنوان یک فرصت تجاری جدید یک گزینه رو به رشد است.
در حالی که تعداد زیادی از کبابپزهای مادر و پاپ وجود دارد، حق رای دادن به کبابها همچنان یک جایگاه ویژه در نظر گرفته میشود، هرچند یک جایگاه در حال رشد. در رستوران ها ترکیبی از گوشتهایی که روی آتش آهسته کبابی میشوند، همراه با سسها و سسهای حاوی خوراکیهای پیچیده، میتواند برای افراد ناهارخوری و صاحبان مشاغل غیرقابل مقاومت باشد. کارآفرینان کارآفرین به دنبال افزایش محبوبیت این غذا هستند و آن را برای رایگان رستوران خود انتخاب می کنند.
دستورالعملهای باربیکیو شامل سرویسهای غیررسمی سریع، سرویسهای سریع، غذاخوریهای سبک خانگی، وسایل حمل و نقل و برداشتهای تازه از سینهپشتی کلاسیک تگزاس و سایر گوشتها روی کاغذ قصابی میشود – به غیر از فرانچایز کامیون های مواد غذایی. آیا می دانستید که حتی یک سس باربیکیو سفید آلاباما وجود دارد که می توانید در برخی مکان ها پیدا کنید؟ در اینجا بهترین انتخاب های ما برای حق رای دادن BBQ وجود دارد:
۱٫ گودال باربیکیو دیکی
دیکیز کباب در تگزاس در سال ۱۹۴۱ ایجاد شد. به عنوان یک رستوران خانوادگی با شهرت برند قوی. و اکنون یک امتیاز بین المللی است که بسیار فراتر از Lone Star State با بیش از ۵۰۰ مکان گسترش یافته است. حق رای دادن بر سبک صنعتگر، کباب دودی هیکوری، با کلاسیکهایی مانند برشته و گوشت خوک کشیده تمرکز دارد. دارندگان حق امتیاز این فرصت را دارند که با استفاده از غذاهای با کیفیت و دستور العمل های سبک قدیمی اما پلتفرم های فناوری جدید، یک رستوران خدمات سریع بسازند. این شرکت همچنین منوی گستردهای را ارائه میکند که فقط از چند ماده برای کمک به مالکان برای کاهش هزینهها استفاده میکند.
هزینه ۲۰۰۰۰ دلاری برای حق امتیاز رستوران باربیکیو مورد نیاز است. و کل سرمایه گذاری اولیه از ۲۵۶۳۶۰ دلار تا ۴۴۰۰۴۵ دلار متغیر است.
۲٫ Famous Dave’s
Famous Dave’s یک رستوران باربیکیو با احساس حیاط خلوت در حال حاضر بیش از ۱۲۰ فرنچایز در سراسر آمریکای شمالی وجود دارد که هم گزینه های خدمات کامل و هم خدمات پیشخوان در دسترس است. بنابراین تعداد زیادی شناخت برند و فرصتهایی برای رشد وجود دارد. این یک فرصت تجاری انعطافپذیر است که هر فرنچایز میتواند آن را به بازار و ترجیحات خود سفارشی کند. و پشتیبانی گسترده ای برای کمک به فرانشیزهای جدید راه اندازی و اجرا و ادامه عملیات کارآمد در دسترس است.
هزینه امتیازات جدید باربیکیو ۴۵۰۰۰ دلار است. و هزینه های راه اندازی از ۴۸۱,۷۵۰ دلار تا ۴,۴۹۵,۷۵۰ دلار متغیر است.
۳٫ Woody’s Bar-BQ
Woody’s Bar-BQ انعطاف پذیری را ارائه می دهد. مدل برای فرنچایز این باید برای هر کسی که علاقه جدی به باربیکیو دارد جذاب باشد. این رستوران در فلوریدا در سال ۱۹۸۰ شروع به کار کرد. صاحبان امتیازات آموزش های گسترده ای را می بینند تا مطمئن شوند که ابزار لازم برای رسیدن به موفقیت را دارند. این شرکت نمایندگان میدانی را برای پشتیبانی از فرنچایزهای جدید پس از باز کردن ارائه می دهد.
هزینه یک امتیاز جدید رستوران باربیکیو ۳۹۵۰۰ دلار است. و سرمایه گذاری اولیه از ۲۵۷۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰۰ دلار متغیر است.
۴٫ Bar-B-Cutie SmokeHouse
Bar-B-Cutie SmokeHouse 70 سال است که در صنعت باربیکیو فعالیت می کند. این غذا با استفاده از روش های قدیمی برشته کردن آهسته درست می شود. و رستورانها دارای ردپایی انعطافپذیر هستند که برخی از آنها شامل گزینههای درایو تراس و غذاخوری داخلی هستند. فرصتهای حق رای برای هر کسی که روحیه کارآفرینی و سابقه مدیریت افراد دارد عالی است.
هزینه حق رای دادن ۳۵۰۰۰ دلار است. و مجموع هزینه های راه اندازی از ۶۶۳,۶۴۹ دلار تا ۲,۰۸۰,۴۹۱ دلار متغیر است. برای درخواست اطلاعات رایگان در مورد نحوه شروع، فرم موجود در وب سایت شرکت را پر کنید.
۵٫ کباب پز و کبابی وودو
وودو باربیکیو و گریل جدید است رستوران باربیکیو به سبک اورلئان که از ادویه های Cajun، Caribbean و Creole در دستور العمل های منحصر به فرد خود استفاده می کند. قبل از باز کردن، شرکت آموزش، راهنمای عملیات و کمک در انتخاب سایت ارائه می دهد. آنها همچنین پشتیبانی میدانی، تحقیق و آموزش مداوم را به صاحبان امتیاز و تیم های آنها ارائه می دهند. این فرصت برای کسانی که میخواهند تجربهای برای مشتریان خود ایجاد کنند یا با یک منوی کبابپز غیرسنتی بازی کنند، عالی است.
هزینه امتیازات جدید ۳۵۰۰۰ دلار است. و هزینه های اولیه می تواند از ۳۵۰۰۰۰ دلار تا ۶۰۰۰۰۰ دلار متغیر باشد.
۶٫ Barbecue Billy Sims
Billy Sims Barbecue یک کسب و کار فرانشیز است که توسط بیلی سیمز، بازیکن سابق فوتبال NFL و کالج تأسیس شده است. اولین مکان در تولسا، اوکلاهاما در سال ۲۰۰۴ افتتاح شد. و اکنون بیش از ۵۰ مکان در شش ایالت وجود دارد. بنابراین مکانهای زیادی برای توسعه در سراسر ایالات متحده وجود دارد. این شرکت در زمینه انتخاب سایت، توسعه فروشگاه، آموزش، خرید و بازاریابی کمک می کند.
هزینه حق رای دادن جدید Billy Sims Barbecue 30,000 دلار است. و هزینه های اولیه از ۱۶۹۲۰۰ دلار تا ۴۳۳۱۰۰ دلار متغیر است.
۷٫ Red Hot & Blue
Red Hot & Blue منشا گرفته است در ویرجینیا در سال ۱۹۸۸٫ رستوران با خدمات کامل در غذای باربیکیو به سبک ممفیس در فضایی معمولی تخصص دارد. برای فرنچایزهای جدید، آنها به دنبال مالک/اپراتورهایی با تجربه قبلی در اداره یا مالکیت رستوران می گردند. این شرکت برای انتخاب سایت، توسعه منو، انتخاب تجهیزات، تبلیغات و بازاریابی پشتیبانی می کند. آنها همچنین یک دوره آموزشی برای صاحبان و آموزش در محل در رستوران شما ارائه می دهند.
هزینه حق امتیاز برای رستوران های جدید ۴۵۰۰۰ دلار است. و سرمایه گذاری اولیه از ۹۷۶۰۰۰ دلار تا ۲۱۶۱۰۰۰ دلار متغیر است.
۸٫ کباب ویرجینیا
باربیکیو ویرجینیا مجموعه ای از سبک ها را در منوی غذاهای باکیفیت خود ارائه می دهد، از دنده های سبک سنت لوئیس گرفته تا ساندویچ های باربیکیو کارولینای شمالی. این شرکت در حال حاضر فقط چند رستوران در ویرجینیا دارد. اما به دنبال آن است که با همکاری با صاحبان فرنچایز علاقه مند به بازارهای جدید رشد کند. سابقه رستوران و مدیریت در اولویت است. اما این شرکت به فرنچایزهای جدید آنچه را که برای شروع باید بدانند، آموزش می دهد.
هزینه اولیه حق رای ۲۵۰۰۰ دلار است. و مجموع هزینههای راهاندازی برای فرنچایزهای جدید باربیکیو بین ۳۶۰۰۰ تا ۲۰۲۰۰۰ دلار کاهش مییابد.
۹٫ باربیکیو L&L هاوایی
L&L هاوایی باربیکیو کباب را با غذای سنتی جزیره هاوایی برای پیشنهاد فروش منحصر به فرد در این صنعت. این شرکت مستقر در هونولولو که در سال ۱۹۵۲ تأسیس شده است، از سال ۱۹۹۰ حق رای دادن را آغاز کرده است و اکنون بیش از ۲۰۰ مکان دارد. این یک نام تجاری خاص در هاوایی است. اما فرنچایزهایی در سراسر ایالات متحده و چند نمونه بین المللی نیز وجود دارد. علاوه بر سرو غذا در هر مکان، این شرکت همچنین برای یک جریان درآمد اضافی غذا ارائه می دهد.
هزینه حق رای دادن کباب تحت این مارک ۳۰۰۰۰ دلار است. و هزینه های اولیه راه اندازی از ۱۳۵۷۰۰ دلار تا ۵۲۷۰۰۰ دلار متغیر است.
۱۰٫ Urban Bar-B-Que
Urban Bar-B-Que یک نام تجاری حق رای دادن باربیکیو مستقر در مریلند است. تمرکز این شرکت بر سرو غذای با کیفیت و ایجاد محیطی سرگرم کننده و متمرکز بر جامعه است. فرانچایزها با تجربه عمومی تجاری و بازاریابی در اولویت هستند. و این شرکت آموزش های حین کار را همراه با پشتیبانی برای خرید، عملیات میدانی، و بازاریابی و تبلیغات ارائه می دهد.
هزینه امتیازات Urban Bar B-Que 30,000 دلار است. و کل سرمایه گذاری اولیه از ۱۸۲۶۵۰ تا ۳۶۵۱۵۰ دلار متغیر است.
۱۱٫ Bandana’s Bar-B-Q
Bandana’s Bar-B-Q یک تجارت در میسوری است که غذاهای سبک جنوبی سرو می کند. سیگاری های رستوران ۲۴ ساعت شبانه روز کار می کنند و ترکیبی منحصر به فرد از ادویه های خشک برای تولید محصولات با کیفیت دارند. فرنچایزهای باربیکیو همچنین پذیرایی، سفارش آنلاین و برنامه وفاداری را برای تقویت تجارت تکراری و کسب درآمد اضافی برای حق رای دادن به بار b q ارائه می دهند. این شرکت آموزش، مناطق انحصاری و پشتیبانی مداوم را ارائه می دهد.
هزینه اولیه ۴۰۰۰۰ دلار است. و مجموع هزینه های راه اندازی برای یک مکان از ۴۱۸۰۰۰ دلار تا ۱٫۱ میلیون دلار متغیر است.
۱۲٫ باربیکیو Mighty Quinn’s
Mighty Quinn’s به دنبال امتیازدهندگان و سرمایه گذارانی است که علاقه زیادی به صنعت خدمات غذایی دارند. این فرصت برای کسانی که می خواهند سود را به حداکثر برسانند، ساخته شده است. هنگامی که یک مکان پرچمدار را باز می کنید، به لطف این فرصت مقیاس پذیر، می توانید مکان های ماهواره ای اضافی را در منطقه خود با هزینه کمتر باز کنید. آنها همچنین چندین جریان درآمد و سود را برای حق رای دادن ارائه می دهند، از جمله غذا خوردن، تحویل، بیرون رفتن، پذیرایی، و الکل.
هزینه حق رای اولیه ۴۵۰۰۰ دلار است. و هزینه های راه اندازی از ۷۳۸۴۸۸ دلار تا ۸۹۶۳۳۴ دلار متغیر است. و هزینه های مکان های ماهواره ای از ۴۹۴۳۱۷ دلار تا ۶۹۶۲۹۰ دلار متغیر است.
۱۳٫ BBQ ژاپنی Gyu Kaku
گیو Kaku یک زنجیره ای است که در کباب به سبک ژاپنی تخصص دارد. این شرکت بین المللی در حال حاضر فرصت های زیادی در سراسر ایالات متحده دارد. در حال حاضر، حدود ۵۰ مکان در آمریکای شمالی وجود دارد، از جمله تعداد انگشت شماری در نیویورک، کالیفرنیا و هاوایی. اما مناطق با کیفیت زیادی در دسترس هستند. رستورانها تجربهای منحصربهفرد از غذاخوری دارند که در آن مشتریان غذای خود را با استفاده از برشتههای بدون دود که درست پشت میزشان قرار میدهند، طبخ میکنند. این به ساده نگه داشتن عملیات آشپزخانه کمک می کند و در عین حال تجربه ای عالی را برای مشتریان فراهم می کند.
هزینه حق رای دادن برای این گزینه ۵۰,۰۰۰ دلار است. و سرمایه گذاری اولیه از ۱٫۲۵ میلیون دلار تا ۱٫۵ میلیون دلار متغیر است.
۱۴٫ Wings Etc.
Wings Etc. یک امتیاز خدمات کامل است که بخشی از آن است. گودال باربیکیو، قسمت بار ورزشی. این شرکت ۱۴ سال تجربه و بیش از ۷۰ رستوران در سراسر ایالات متحده دارد. آنها آموزش عملیاتی، پشتیبانی میدانی، قدرت خرید و کمک بازاریابی را برای فرنچایزها ارائه می دهند. بال های برنده جایزه آنها فقط بخشی از منوی پر از آیتم های خوشایند جمعیت است. و همچنین فرصتهای چند واحدی را برای فرنچایزهایی که میخواهند درآمدشان را بیشتر کنند، ارائه میدهند.
هزینه اولیه برای فرنچایزهای Wings Etc 39500 دلار است. و مجموع هزینه های راه اندازی برای یک مکان از ۳۵۱,۲۰۰ دلار تا ۱,۶۶۹,۳۶۹ دلار متغیر است.
۱۵٫ Hattie Marie’s BBQ
Hattie Marie’s BBQ یکی از بهترین فرنچایزها برای کسانی است که تجربه تجاری دارند و علاقه زیادی به باربیکیو دارند. زنجیره ای مستقر در جورجیا غذای سبک تگزاس را ارائه می دهد که با دستور العمل های خانوادگی و مواد اولیه با کیفیت آغاز شد. این شرکت به ویژه علاقه مند به کار با فرنچایزهایی است که می خواهند چندین واحد باز کنند، بنابراین پتانسیل رشد زیادی وجود دارد. آنها عموماً رستورانهایی را در مراکز خرید، پردیسهای کالج، فرودگاهها و مکانهای دیگر با ترافیک زیاد پیادهسازی میکنند. آنها همچنین جریانهای درآمد اضافی مانند پذیرایی و سفارش آنلاین ارائه میدهند.
هزینه حق امتیاز برای شروع ۳۰۰۰۰ دلار است. و هزینه های راه اندازی برای یک مکان واحد از ۸۶۵۰۰ دلار تا ۱۳۳۵۰۰ دلار متغیر است.
ملاحظات کلیدی برای موفقیت در کسب و کار حق رای دادن BBQ
- ادغام طعم محلی: از این فرصت برای القای طعم های محلی در منوی BBQ خود استفاده کنید. در حالی که ذات باربیکیو اصیل را حفظ میکنید، ترکیب سلیقههای منطقهای میتواند امتیاز شما را متمایز کند و با غذاخوریهای محلی طنینانداز شود.
- تعامل جامعه: با مشارکت در جامعه محلی، حضوری قوی در جامعه محلی ایجاد کنید. رویدادها، حمایت ها و همکاری ها. تعامل با جامعه شما می تواند وفاداری به برند را ایجاد کند و جریان ثابتی از مشتریان را جذب کند.
- ابتکارات پایداری: اجرای شیوه های پایدار در حق رای دادن BBQ خود را در نظر بگیرید، مانند منابع محلی، کاهش ضایعات، و با استفاده از بسته بندی سازگار با محیط زیست. این نه تنها با آگاهی در حال رشد محیطی هماهنگ است، بلکه میتواند برای مصرفکنندگان مسئولیتپذیر اجتماعی نیز جذاب باشد.
- آگاهی نسبت به آلرژنهای غذایی: با افزایش تعداد افرادی که دارای آلرژی غذایی و محدودیتهای غذایی هستند، اطمینان حاصل کنید که حق رای دادن BBQ شما گزینه های منو و برچسب گذاری واضح را برای مشتریان آگاه به آلرژن ارائه می دهد.
- مکانیسم های بازخورد: کانال های بازخورد موثر، چه آنلاین و چه آفلاین، برای جمع آوری نظرات مشتریان و بهبود پیشنهادات خود ایجاد کنید. به طور پیوسته. بینشهای ارزشمند مشتریان میتواند باعث بهبود منو و بهبود خدمات شود.
- بازاریابی نوآورانه: استراتژیهای بازاریابی نوآورانه را کاوش کنید. کمپین های رسانه های اجتماعی، مشارکت تأثیرگذاران، و برنامه های وفاداری برای حفظ امتیاز BBQ شما در کانون توجه و جذب پایگاه مشتریان متنوع.
- سفارش و تحویل دیجیتال: با ارائه سفارش آنلاین از فناوری استقبال کنید. و خدمات تحویل در دنیای پر سرعت، راحتی امری کلیدی است و ارائه این گزینهها میتواند دسترسی مشتریان شما را افزایش دهد.
- آموزش و حفظ کارکنان: برای اطمینان از سازگاری کارکنان، روی آموزش جامع برای کارکنان خود سرمایهگذاری کنید. کیفیت و خدمات مشتری ایجاد یک محیط کاری مثبت می تواند به حفظ کارمندان، کاهش هزینه های جابجایی کمک کند.
- انطباق پذیری و انعطاف پذیری: سازگار باشید و پذیرای تغییرات و تنظیمات منو بر اساس بازخورد مشتری و روند بازار باشید. انعطافپذیری یک ویژگی ارزشمند در صنعت رستورانداری است که همیشه در حال تحول است.
- تلاشهای بازاریابی محلی: تلاشهای بازاریابی خود را برای مخاطبان محلی تنظیم کنید، و بر ارتباط حق رای شما با جامعه تأکید کنید. برجسته کردن مشارکت و حمایت شما برای اهداف محلی می تواند یک پایگاه مشتری وفادار ایجاد کند.
توضیح | توضیحات | |
---|---|---|
ادغام طعم محلی< /td> | طعم محلی را با حفظ جوهره اصیل BBQ القا کنید. | |
ارتباط با جامعه | از طریق رویدادها و حمایتهای مالی، حضور محلی قوی ایجاد کنید. | |
ابتکارات پایداری | روش های پایدار را اجرا کنید، منابع محلی را تهیه کنید و ضایعات را کاهش دهید. | |
آگاهی نسبت به مواد غذایی حساسیت زا | گزینه های منوی مناسب برای آلرژی زا را ارائه دهید با برچسبگذاری واضح. | |
مکانیسمهای بازخورد | کانال های بازخورد مؤثر برای بهبود مستمر ایجاد کنید. | |
بازاریابی نوآورانه | ||
شبکه های اجتماعی، تأثیرگذاران، و برنامه های وفاداری را برای دیده شدن کاوش کنید. | ||
سفارش و تحویل دیجیتال | برای افزایش راحتی، از سفارش و تحویل آنلاین استقبال کنید. | |
آموزش و حفظ کارکنان | در آموزش کارکنان سرمایه گذاری کنید و یک محیط کاری مثبت را تقویت کنید. | |
انطباق پذیری و انعطاف پذیری | بمانید برای تنظیمات منو بر اساس بازخورد و روند باز است. | |
تلاش های بازاریابی محلی | بازاریابی را به مخاطبان محلی اختصاص دهید، پیوندهای جامعه را برجسته کنید. |
آیا حق امتیاز باربیکیو فرصت خوبی است؟
فرانچایز باربیکیو میتواند فرصت خوبی باشد اما همه نکات مثبت و منفی را در نظر بگیرید.
از جنبه منفی، کباب به اندازه برخی از دسته های غذایی دیگر مورد تقاضا نیست. BBQ یک جایگاه ویژه است و تنها ۲٪ از کل رستوران ها را تشکیل می دهد. به گفته CHD Expert، ۱۵۲۰۰ رستوران باربیکیو در ایالات متحده وجود دارد. در مقایسه، انواع دیگر رستوران ها محبوب تر هستند – به عنوان مثال، به تنهایی بیش از ۷۷۰۰۰ پیتزا فروشی وجود دارد.
تعداد امتیازات حتی کمتر است. اکثریت قریب به اتفاق رستورانهای باربیکیو مستقل هستند – تنها حدود ۱۴ درصد آنها زنجیرهای هستند. دو عامل ممکن است به شما اجازه ندهد که غذاها را افزایش دهید و همچنین غذاهای ساده تر تهیه کنید. اولاً، سبک پخت و پز به تجهیزات تخصصی سیگار کشیدن و تهویه نیاز دارد. دوم، ممکن است زمان پخت بیشتری نیاز باشد (ساعتها یا روزها برای کباب کردن یا دود کردن گوشت).
از جنبه مثبت، بازار شلوغ نیست. ممکن است پتانسیل بیشتری نسبت به بخش شلوغی مانند همبرگر وجود داشته باشد. و از آنجایی که بیشتر این زنجیرههای امتیازدهی منطقهای و نسبتاً کوچک هستند، ممکن است حمایت و توجه بیشتری از سوی فرنچایز دریافت کنید.
همچنین، ممکن است امروز بازار کمتر مورد استفاده قرار گیرد. آمریکایی ها علاقه زیادی به کباب دارند و پانزدهمین غذای پرطرفدار منو است. همچنین قیمت مناسبی دارد، زیرا بسیاری از فروشگاه ها خدمات سریع، سریع معمولی یا کامیون های غذا هستند. این دو عامل پتانسیل رشدh را نشان می دهد.
منابع: مصاحبه کارشناس CHD، CHD Expert Infographic و گزارش Statista.
تصویر: Depositphotos.com