عمومی

آمازون کانکت هوش مصنوعی مولد را ادغام می کند

آمازون کانکت هوش مصنوعی مولد را ادغام می کند

AWS re:Invent از ادغام قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد در آمازون کانکت خبر داده است. این حرکت قرار است چشم‌انداز خدمات مشتری را متحول کند و کارایی بی‌نظیری و رضایت مشتری را ارائه دهد که کسب‌وکارهای کوچک می‌توانند از آن بهره ببرند.

توانمندسازی نمایندگان با آمازون Q در اتصال

معرفی آمازون Q در Connect نشانگر یک جهش قابل توجه در پشتیبانی مشتری است. این ابزار مولد تقویت شده با هوش مصنوعی با ارائه پاسخ ها و اقدامات توصیه شده در زمان واقعی به عوامل کمک می کند. با درک اهداف مشتری و ایجاد پاسخ های مناسب، پشتیبانی سریع تر و دقیق تر از مشتری را تسهیل می کند. برای مثال، می‌تواند به نمایندگان یک شرکت خودروی کرایه‌ای کمک کند تا جزئیات خط‌مشی را به سرعت در میان بگذارند و آنها را از طریق به‌روزرسانی‌های رزرو راهنمایی کند.

بهینه‌سازی عملیات با لنز تماسی

لنز تماسی آمازون اتصال اکنون دارای خلاصه‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی است که بینش‌های ضروری را در مورد مکالمات مشتریان ارائه می‌دهد. این ویژگی احساسات، روندها و انطباق را تشخیص می‌دهد و به سرپرستان اجازه می‌دهد تا عملکرد نماینده را به طور موثر ارتقا دهند. با این خلاصه‌ها، سرپرستان می‌توانند به سرعت جزئیات مکالمه را بدون نیاز به غربال کردن کل ضبط‌ها یا رونوشت‌ها درک کنند.

ساده سازی سلف سرویس با آمازون لکس

ادغام آمازون لکس در آمازون کانکت از هوش مصنوعی مولد برای ساده سازی ایجاد چت ربات و سیستم های تلفن گویا مدیران اکنون می‌توانند با استفاده از درخواست‌های زبان طبیعی برای تولید ربات‌های گفتگو یا تلفن گویا، تجارب سلف‌سرویس قوی ایجاد کنند، بنابراین زمان و پیچیدگی را کاهش می‌دهند.

افزایش پروفایل مشتری

Amazon Connect Customer Profiles اکنون از هوش مصنوعی مولد برای ادغام داده های مشتریان از برنامه های مختلف SaaS استفاده می کند. این ادغام به طور قابل توجهی تلاش لازم برای ارائه تجربیات شخصی مشتری را کاهش می دهد، و پروفایل های مشتری یکپارچه ایجاد می کند.

موارد استفاده تاثیرگذار در میان برندهای پیشرو

چندین سازمان برجسته، از جمله هتل های انتخاب، NatWest Group، NeuraFlash، Traeger Grills، و USAN، در حال حاضر از این قابلیت‌های هوش مصنوعی در آمازون کانکت استفاده می‌کنند تا تجربیات مشتری را افزایش دهند و بهره‌وری مرکز تماس را افزایش دهند.

عصر جدیدی برای مراکز تماس

ادغام هوش مصنوعی مولد در آمازون کانکت نشان دهنده یک تغییر پارادایم در صنعت مرکز تماس است. این یک پلت فرم کاربر پسند برای رهبران مشاغل غیر فنی فراهم می کند و آنها را قادر می سازد تا مراکز تماس ابری با قابلیت های پیشرفته هوش مصنوعی را به سرعت راه اندازی کنند. انتظار می‌رود این پیشرفت تکنولوژیکی کیفیت پشتیبانی مشتری را به میزان قابل توجهی بهبود بخشد.

توصیه‌ها منعکس کننده موفقیت

  • Choice Hotels ویژگی نقشه‌برداری داده‌های هوش مصنوعی را به دلیل پتانسیل آن برای تسریع در استفاده از منابع داده تخصصی و غنی‌سازی نمایه‌های مشتریان ستایش کرد.
  • NatWest Group پیش‌بینی می‌کند که آمازون Q in Connect تجربه مشتری با کیفیت بالا و ثابت را در همه مارک‌ها تضمین می‌کند.
  • NeuraFlash خودکار را مشاهده می‌کند. جمع‌بندی تماس‌ها به عنوان یک موهبت برای درک مکالمات مشتری و ایجاد نتایج موفقیت‌آمیز.
  • Traeger Grills انتظار دارد با این ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی، با تمرکز بر تجارب برتر مشتری، کارایی نماینده بهبود یابد.
  • USAN کاربرد فوری این قابلیت‌های مولد مبتنی بر هوش مصنوعی را در افزایش پشتیبانی در نقش‌های مختلف مرکز تماس برجسته می‌کند.

ادغام مولدها. هوش مصنوعی در آمازون کانکت نقطه عطف مهمی در تکامل خدمات مشتری است. آمازون با فعال کردن تعاملات با مشتری کارآمدتر، شخصی‌شده و مؤثرتر، راه را برای استاندارد جدیدی در خدمات مشتری و عملیات مرکز تماس هموار می‌کند. این پیشرفت نه تنها بهره وری کارگران را افزایش می دهد و در هزینه ها صرفه جویی می کند، بلکه به طور قابل توجهی تجارب خدمات مشتری را افزایش می دهد و پایه و اساس آینده ای به هم پیوسته تر و هوشمندانه تر در راه حل های خدمات مشتری را ایجاد می کند.

تصویر: Amazon


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی