خبر

رونمایی از خودروی ایرانی ری‌را +فیلم

رونمایی از خودروی ایرانی ری‌را +فیلم

362904 529 - رونمایی از خودروی ایرانی ری‌را +فیلم

اقتصاد۲۴– با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در گروه صنعتی ایران خودرو از خودروی کراس‌اور ملی «ری‌را» رونمایی شد.

گروه صنعتی ایران خودرو، کراس‌اوور ملی «ری‌را»، را به عنوان یکی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین خودروهای ملی با استانداردها و تجهیزاتی در رده خودروهای مطرح اروپایی و برترین‌های آسیا معرفی کرد.

این خودروساز قصد دارد که کراس اوور «ری‌را» را در مدل های مختلفی به بازار عرضه کند و در ابتدا این کراس اوور در مدل V2 به بازار ایران عرضه می‌شود.

کراس اوور «ری‌را» ایران خودرو بر روی پلتفرم مدرن و جدید این شرکت موسوم به IKP1 توسعه یافته است.

362905 998 - رونمایی از خودروی ایرانی ری‌را +فیلم

این خودرو قادر به پاس کردن همه استانداردهای ۸۵ گانه مد نظر سازمان ملی استاندارد ایران بوده و آن‌طور که ادعا شده در زمینه حفظ ایمنی سرنشینان و راننده و همچنین حفظ ایمنی عابر پیاده قابل مقایسه با محصولات خودروسازان مطرح دنیاست و با تجهیزات ایمنی و رفاهی متعددی که برای آن در نظر گرفته شده می‌تواند با خودروهای وارداتی و خودروهای روز جهان رقابت کند.

«ری‌را» ایران خودرو به موتور EF7 پلاس توربوشارژ یا همان TC7 پلاس مجهز شده است. این موتور ۱.۷ لیتری چهار سیلندر ۱۶ سوپاپ توربوشارژ، قادر به تولید ۱۶۰ اسب بخار قدرت در دور پنج‌هزار و ۲۴۰ نیوتن متر گشتاور در دور ۱۶۰۰ تا ۴۵۰۰ است.

362906 552 - رونمایی از خودروی ایرانی ری‌را +فیلم


بیشتر بخوانید: اعلام زمان و نحوه پرداخت وجه در سامانه تخصیص فروش یکپارچه خودرو


«ری‌را»، محصول جدید ایران خودرو که در زبان مازندرانی به معنای باران و نماد سرسبزی جنگل است، در سایت این شرکت در شهر بابل به تولید خواهد رسید.

تعداد بازدید : ۰

فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما در حاشیه مراسم رونمایی از خودروی کراس اوور ملی «ری‌را» گفت: آزمون‌های جاده‌ای این خودرو از اواخر شهریور ماه آغاز می‌شود و با انجام آزمون‌های مختلف تا پایان سال می‌توانیم از اوایل سال بعد شاهد تولید این خودرو باشیم.

362907 401 - رونمایی از خودروی ایرانی ری‌را +فیلم

وی افزود: طراحی خودرو چندین مرحله دارد، در ابتدا یک مدل کامپیوتری ساخته می‌شود و بعد بر اساس آن یک مدل گِلی می‌سازند، سپس یک مدل اکونومیک می‌سازند و آزمایش می‌کنند و در نهایت خودروی قابل حرکت ساخته می‌شود، بعد از این مرحله قالب‌ها تولید می‌شوند و کار سفارش قطعات به قطعه سازان آغاز می‌شود، صنعت خودروسازی امسال چند محصول جدیدی دارد که تا پایان سال رونمایی خواهند شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی