عمومی

3 نکته برای شرکت هایی که وضعیت موجود را مختل می کنند

۳ نکته برای شرکت هایی که وضعیت موجود را مختل می کنند

هر مفهوم جدید و نوآورانه برای برهم زدن وضعیت موجود با سوء تفاهم روبرو می شود. تغییر سخت است. مردم به شرایطی که هستند دلبسته هستند و هرکسی که راه حل جدیدی برای حل یک مشکل قدیمی یا موجود ارائه می دهد، مطمئناً برای جلوگیری از تغییر با فشار مواجه خواهد شد. اگر در حال پیشگام هستید، بهتر است بمانید  و برای رویارویی با مقاومت آماده باشید. در واقع، من از یک سازنده دسته که در طول مسیر با مقاومت مواجه نشد.

اوبر، زمانی که پیشگام در اشتراک سواری بود، با مقاومت تاکسی‌سازی مواجه شد. تسلا، هنگام معرفی وسایل نقلیه الکتریکی در مقیاس، با مقاومت شبکه فروشندگان خودرو مواجه شد. در واقع، بسیاری از مردم برای سال‌های متمادی خودروهای برقی را مسخره می‌کردند، با این فرض که آنها به اندازه کافی سریع نیستند، برد کافی ندارند یا به اندازه کافی مقرون به صرفه نیستند، اما اکنون نه تنها توسط جامعه پذیرفته شده و پذیرفته شده‌اند، بلکه بسیاری از ایالت‌ها نیاز دارند که الزامات انتشار گازهای گلخانه‌ای مشخص شود. در نتیجه جنبش EV ملاقات کرد. شرکت سابق من، Dotloop، و یک فناوری مشابه، DocuSign، سال‌ها توسط بانک‌ها، شرکت‌های مالکیت، دفاتر اسناد رسمی، و آژانس‌های املاک و مستغلات مقاومت می‌کردند، زیرا اکثر مردم فکر می‌کردند که امضای الکترونیکی امن یا قانونی نیست.

شرکت فعلی من، پاکاسو، نیز موضوع مقاومت است. رقابت ما خانه دوم سنتی است، که معمولاً یک خانه تک‌خانواره‌ای است که بیشتر سال خالی می‌ماند. پاکاسو هشت خریدار را می گیرد و آنها را در یک خانه لوکس قرار می دهد که در طول سال مورد استفاده قرار می گیرد، به جای اینکه این هشت خریدار هشت خانه با قیمت متوسط ​​را خریداری کنند که در بیشتر سال خالی می مانند. مثل کارپول کردن برای خانه هاست. برای خریداران، این امر با کاهش هزینه های مالکیت و کاهش دردسر از طریق تجربه مالکیت کاملاً مدیریت شده، مالکیت خانه دوم را در دسترس تر می کند. برای جوامع، مالکیت مشترک به معنای رقابت کمتر برای خانه های مجردی، هزینه های بیشتر در مشاغل محلی و درآمد مالیاتی بیشتر است. به نظر می رسد برد-برد، درست است؟ جای تعجب نیست که همه موافق نیستند.

اگر شما بخشی از دسته بندی ایجاد کننده هستید. جنبش، در اینجا چند توصیه وجود دارد که به نظر من در مواجهه با مقاومت مفید است:

۱٫ به ماموریت وفادار بمانید.

اگر ماموریت خود را برای حل مشکلی ایجاد کرده اید که کمک کننده است. جامعه به شیوه ای معنادار، به آن وفادار بمانید. منتظر شک و تردید باشید و به خاطر داشته باشید که چرا این کار را انجام می دهید.

آن شکاکان پاکاسو که به شما گفتم؟ آن‌ها در ایجاد ترس و عدم قطعیت پر سر و صدا و مؤثر هستند، اما در نهایت چیزی که از آن دفاع می‌کنند، مدلی شکسته و هدر رفته از مالکیت سنتی خانه دوم است. ما در سمت راست تاریخ هستیم و مالکیت مشترک بخشی از راه حل بحران مسکن در جوامع مقصد در سراسر جهان است.

۲٫ تمرکز لیزر بر روی مشتری و اهداف بلند مدت خود باقی بمانید.

مشتری را به عنوان ستاره شمالی خود نگه دارید. روی داده ها و بینش سرمایه گذاری کنید تا بفهمید مشتری چه می خواهد. اغلب با یک مفهوم جدید، سخت است که مشتری را به بیان آنچه که در حالت ایده آل آینده به دنبال آن هستند، واداشت، بنابراین شما باید نوآور باشید. این فرصتی است برای شما که تصویری برای آینده ترسیم کنید و آنها را در مورد فردای نوآورانه الهام بخشید. گرفتار سر و صدا نشوید، زیرا هر چالشی یک فرصت است و اگر به مشتریان خود به خوبی خدمت کنید، بقیه از عهده خود بر می آیند.

زمانی که پاکاسو را در ابتدای سال ۲۰۲۰ راه اندازی کردیم، بدترین زمان برای راه اندازی یک شرکت متمرکز بر خانه های دوم لوکس به نظر می رسید. بالاخره چه کسی قرار بود در میانه یک بیماری همه گیر جهانی یک خانه دوم لوکس بخرد؟ ما می دانستیم که مشتریان ما در نهایت ارزش را در مدل مالکیت مشترک ما خواهند دید – ما فقط پیش بینی نمی کردیم که چقدر سریع اتفاق می افتد. همانطور که به نظر می رسد، قرنطینه ها و کار در خانه باعث افزایش تقاضا برای خانه های دوم شد و زمان بندی ما نمی توانست بهتر از این باشد. بیشتر شرکت‌ها باید سال‌ها قبل از یافتن مناسب بازار محصول، روی این موضوع تمرکز کنند. خوش شانس بودیم که ظرف چند ماه آن را پیدا کردیم.

۳٫ فعالانه ارتباط برقرار کنید و شفاف بمانید.

آنچه را که در مورد شکاکان ایجاد ترس و عدم اطمینان گفتم را به خاطر دارید؟ شما باید از “منحنی اسطوره” جلوتر بروید تا مردم از همان ابتدا به درک هر گونه تصور غلط مجهز شوند. عاقلانه است که با اعداد، داده ها و حقایق پیشرو باشید. همچنین ایجاد مشارکت و اتحاد با رهبران و اعضای جامعه در فضای شما مفید بوده است. اگر واقعاً مأموریتی را دنبال می‌کنید که دنیا را به مکانی بهتر تبدیل می‌کند، نقاط مشترک زیادی با دیگر اعضای جامعه پیدا خواهید کرد.

در Pacaso، بسیاری از مشتریان اولیه ما مزایای مدل ما را به طور مستقیم و از همان ابتدا درک کردند. برای دیگران، زمان و آموزش لازم است. به همین دلیل تمرکز ما بر این است که مطمئن شویم مردم حقایق را درک می کنند و چگونه می توانیم به جامعه آنها سود ببریم. در استفاده از داده‌ها، می‌توانیم تصویر واضح‌تری ارائه دهیم که مأموریت ما در واقع حل یک مشکل است. EBP، یک economic شرکت تحقیقاتی، found در گزارش آن نشان می دهد که خانه دوم به طور متوسط ​​فقط ۱۱ درصد از سال استفاده می شود، در حالی که خانه متوسط ​​​​پاکاسو تقریباً ۹۰ درصد سال را اشغال می کند.

هر چه تأثیر ماموریت شما بیشتر باشد، احتمال دارد با مقاومت بیشتری روبرو شوید. اگر در این موقعیت هستید، مبارزه را در آغوش بگیرید، زیرا هر چالشی یک فرصت است.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی