عمومی

AT&T با فرودگاه DFW برای بهبود همکاری می کند قابلیت اتصال

AT&T با فرودگاه DFW برای بهبود همکاری می کند
قابلیت اتصال

AT&T همکاری با فرودگاه بین المللی دالاس فورت ورث (DFW) را برای ارائه یک پلت فرم بی سیم جامع (CWP) اعلام کرده است که اتصال و زیرساخت های حیاتی در فرودگاه. هدف این حرکت حمایت از عملیات فرودگاه و ارائه اتصال قابل اعتماد و با ظرفیت بالا برای خطوط هوایی و مسافران است.

طبق توافق پیشنهادی، AT&T 10 میلیون دلار در ارتقاء برای نوسازی و گسترش شبکه تحت پوشش فرودگاه DFW سرمایه‌گذاری خواهد کرد. ارتقاء عملکرد فرودگاه را بهبود می بخشد و وای فای عمومی رایگان موجود در ترمینال های فرودگاه را بهبود می بخشد. علاوه بر این، AT&T قصد دارد یک شبکه ۵G خصوصی را برای استفاده داخلی فرودگاه به منظور پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای برنامه های کاربردی اینترنت اشیا (IoT) و پشتیبانی از دیجیتالی کردن عملیات فرودگاه مستقر کند.

Jason Inskeep، دستیار معاون رئیس جمهور مرکز تعالی ۵G در AT&T، بر اهمیت نوسازی فناوری فرودگاه به نفع خطوط هوایی، عملیات فرودگاهی و مسافران تاکید کرد. وی تصریح کرد: نوسازی فناوری فرودگاهی باید بر روی بهبود کارایی و راحتی برای خطوط هوایی و عملیات فرودگاهی و تجربه کلی سفر برای مسافران تمرکز کند و در عین حال امنیت و امنیت همه افرادی که از دروازه‌های آن عبور می‌کنند را تضمین کند. Inskeep اضافه کرد که AT&T مفتخر است که با فرودگاه DFW کار می کند و منتظر ادامه همکاری در ارائه بهترین راه حل های اتصال برای همه است.

پروژه ارتقاء شبکه قرار است تابستان امسال آغاز شود و انتظار می رود پیشرفت هایی عملیاتی شود. توسط پاییز با این حال، شروع پروژه منوط به نهایی شدن قرارداد بین AT&T و DFW است.

برای صاحبان مشاغل کوچک، به ویژه کسانی که در بخش سفر و گردشگری هستند، بهبود اتصال در فرودگاه DFW می تواند منجر به افزایش مشتریان شود. تجربیات و عملیات روان تر استقرار یک شبکه خصوصی ۵G همچنین ممکن است فرصت های جدیدی را برای مشاغل فعال در فرودگاه ایجاد کند، زیرا برنامه های کاربردی اینترنت اشیا و عملیات دیجیتالی شده در صنعت هوانوردی اهمیت فزاینده ای پیدا می کنند.

< /span>

به طور خلاصه، مشارکت AT&T با فرودگاه DFW با هدف ایجاد یک شبکه بی‌سیم مدرن و توسعه‌یافته است که به نفع عملیات فرودگاه، خطوط هوایی و مسافران به طور یکسان خواهد بود. سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های ارتقا یافته و شبکه خصوصی ۵G اهمیت رو به رشد اتصال و تحول دیجیتال در بخش هوانوردی را نشان می‌دهد و مزایای بالقوه آن برای کسب‌وکارهای کوچک فعال در صنعت مسافرت و گردشگری گسترش می‌یابد.

دریافت آخرین سرفصل‌ها. از روندهای کسب و کار کوچک. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی