عمومیمقالات

چگونه نمک دریایی خالص فلوریدا از سرگرمی به تمام وقت تبدیل شد کسب و کار

چگونه نمک دریایی خالص فلوریدا از سرگرمی به تمام وقت تبدیل شد
کسب و کار

یکی از اولین تلاش‌های مورین کاسیوپو در کارآفرینی به عنوان دانش‌آموز دبیرستانی در لانگ آیلند، نیویورک بود.

“من تمام آب نبات ها را از هالووین پس انداز می کردم، و وقتی همکلاسی هایم همه آبنبات های آنها را می خوردند، چند هفته بعد [آب نباتم] را به مدرسه می آوردم و به آنها می فروختم. آنها به خوردن آب نبات و شکر عادت کرده بودند، و وقتی تمام شد، دیگر چیزی وجود نداشت – به جز من، “کاچیوپو با خنده ای عفونی به اشتراک می گذارد.

زمانی که کاسیوپو ۱۳ سال پیش به فلوریدا نقل مکان کرد، دو مورد از علایق خود را با کار در آموزش غیرانتفاعی در فضای باز و پیمایش در آبراه‌های طبیعی و خطوط ساحلی ایالت ترکیب کرد. حدود هشت سال پیش، او در مورد ساخت نمک کنجکاو شد و یک سرگرمی شروع شد.< /p>

“من از حیاط خلوت خود با یک قابلمه جوش خرچنگ و یک مشعل شروع کردم و تبخیر خورشیدی را روی تابه های شیشه ای آزمایش کردم. من واقعاً شروع به آموزش شیمی دبیرستان کردم و در مورد تاریخچه نمک و کل فرآیند از ابتدا تا انتها به فکر افتادم.

او می‌افزاید: «من نمک‌های واقعاً وحشتناکی درست کردم، اما برای من بسیار جذاب بود—فرآیند و لذت بردن از یادگیری و شکست و دیدن اینکه آیا واقعاً می‌توانم چیزی بی‌خطر و خوشمزه پیدا کنم یا خیر».

>

در نهایت، آزمایش کاچیوپو نتیجه داد و او متوجه شد که دیگر نمک وحشتناکی نمی‌سازد.

او می‌گوید: «من شروع کردم به درست کردن چیزی ثابت، شور و خوشمزه و استفاده از آن در خانه،» و اضافه کرد که به تدریج شروع به هدیه دادن نمک‌های خانگی خود به خانواده و دوستان کرد.

این سرگرمی حیاط خلوت در نهایت تبدیل به دریای خالص فلوریدا شد نمک.

از سرگرمی تا تجارت کامل

چگونه سرگرمی Cacioppo در تولید نمک به نمک دریایی خالص فلوریدا مستقر در سنت پترزبورگ، فلوریدا تبدیل شد، یک تجارت تمام وقت با کارکنان و مشتریان شرکتی که هفت سال پیش راه اندازی شد؟

“من برای کار زیاد ایالت فلوریدا را ترک می کردم و نمی توانستیم به اهداف خانوادگی خود ادامه دهیم. در آن مرحله، ما تصمیم گرفتیم که یا باید اهداف خانوادگی خود را دوباره تعریف کنیم، یا می‌توانم شغل را تغییر دهم تا بیشتر در خانه باشم.» ما شروع کردیم به صحبت در مورد اینکه مرحله بعدی زندگی ما ممکن است چگونه باشد. آنجا بود که فکر کردم، هوم، شاید پتانسیلی برای این را تبدیل به یک تجارت کنید و کمی پول در بیاورید.”

فنداسیون نمک دریایی خالص فلوریدا

وقتی تصمیم گرفت این سرمایه گذاری جدید را آغاز کند، کاچیوپو می‌دانست که می‌خواهد عشق خود را به آموزش در فضای باز بگنجاند و «به نحوی آن را در تجارت بسازد». او همچنین می‌خواست در عشق خود به مواد اولیه ساده و با کیفیت ببافد – اشتیاق او از پدربزرگ و مادربزرگش که با دقت مواد را از باغ خود انتخاب و آماده می‌کردند.

کاچیوپو می‌گوید: «همه چیز کم و آهسته پخته می‌شد، و می‌توانستید طعم عشقی را که در هر غذا وجود دارد بچشید. دیگر.

این تمایل به اتصال و سادگی به کسب و کار او تبدیل شد. بنیاد.

او توضیح می‌دهد: «ما یک تیم عالی و محکم را گرد هم آوردیم، زیرا می‌دانستیم که بر محیط و جامعه خود تأثیر می‌گذاریم، و می‌خواهیم مطمئن شویم که در مثبت‌ترین راه مؤثر هستیم.

این با جشن گرفتن چیزی که هر فرد را منحصر به فرد می کند شروع شد.

“تنوع و گنجاندن بخشی از اصول اساسی ما هستند که نحوه ساخت تیم خود و ادامه رشد شرکت را راهنمایی می‌کنند. «تنوع به نوآوری دامن می زند و ما را هر روز به جلو سوق می دهد. به عنوان یک محل کار فراگیر، کارمندان ما حرفه ای هستند که راحت هستند ، خودهای معتبر در محل کار، و ما این کار را انجام نمی دهیم به هر طریق دیگری آن را می خواهم.”

نمک دریایی خالص فلوریدا با یک ماده ساده شروع شد

یک تصمیم اولیه که به Cacioppo خدمت کرده است، تمرکز بر مواد ساده، تمیز و محلی، با تاکید بر آب با کیفیت است. نمک‌های او به صورت دسته‌ای کوچک و عاری از هرگونه سفید کننده، مواد ضد تجمع یا سایر مواد شیمیایی هستند.

او توضیح می‌دهد: «نمک [طبیعی] یک عنصر دارد، بنابراین اگر آب بد دریافت کنید، نمک بد دریافت می‌کنید. “ما دائماً در حال انجام کارهایی هستیم تا مطمئن شویم که تلاش‌هایمان هدر نمی‌رود، زیرا تلاش ما یک فرآیند بسیار طولانی و مراقبتی است.”

علاوه بر آزمایش، فیلتر کردن و جوشاندن آب نمکی که مستقیماً از خلیج مکزیک استخراج می‌شود، کاسیوپو به تخصص دانشمندان و سازمان‌هایی که به عنوان نگهبان آبراه‌های فلوریدا عمل می‌کنند، دسترسی دارد. نتیجه: نمک های تکمیلی تمیز.

او همچنین با سازندگان دسته‌ای کوچک در سراسر جهان برای تهیه نمک‌هایی که مکمل نمک‌های موجود از نمک دریایی خالص فلوریدا هستند، همکاری می‌کند.

«به‌عنوان شرکتی که مردم می‌توانند برای نمک واقعا خوب به آن اعتماد کنند، چند سال پیش شروع به تنوع بخشیدن به پیشنهادات خود کردیم. ما فقط می‌توانیم یک نوع نمک در اینجا [در فلوریدا] ایجاد کنیم، زیرا یک نوع آب داریم.» به عنوان مثال، نمک دریا از قبرس دارای مواد معدنی متفاوتی است، بنابراین می تواند پوسته های بزرگی ایجاد کند. یا نمک دریایی قرمز هاوایی پس از تبخیر مقدار زیادی خاک رس قرمز در آن وجود دارد، بنابراین مواد معدنی در قسمت پشتی آن واقعاً غنی هستند و تقریبا نمک را کمی تلخ می کنند. آنها تمام آن مواد معدنی زیبا را در نمک دریا دارند که بدن ما به آن نیاز دارد. و اکنون ما گزینه های زیادی از نقاط مختلف جهان داریم.”

گوش دادن و یادگیری از دیگران

هنگامی که کاچیوپو در اوایل طرح کسب و کار خود را توسعه داد، از طریق انجمن کسب و کار کوچک به منابع دسترسی پیدا کرد و با The Greenhouse در سن پترزبورگ، یک سازمان محلی که “آموزش، منابع و کمک های مورد نیاز برای پیشرفت را در اختیار صاحبان مشاغل و کارآفرینان قرار می دهد، درگیر شد. در اقتصاد محلی،» با توجه به وب سایت آن.

کاچیوپو می‌گوید: «قطعاً گلخانه بزرگ بود. “بهره برداری از ثروت دانش افراد تجاری محلی، خانواده و دوستان و یادگیری از آنها.”

در طول سالها، او همچنین در تعاونی کارآفرینی زنان ایالات متحده (USAWEC)، یک ابتکار پنج ماهه از طریق مرکز جهانی اینترپرایز، که او آن را “تجربه ای باورنکردنی” می نامد. کاچیوپو می گوید خوش شانس است که با بسیاری از صاحبان مشاغل زن از طریق The Greenhouse و USAWEC ارتباط برقرار کرده است. او می گوید: «به ویژه صاحبان مشاغل زن در منطقه. “آنها بسیار مایلند داستان های خود و آنچه را که آموخته اند به اشتراک بگذارند. واقعا فوق العاده بود.”

زمانی که او در سال ۲۰۱۶ نمک دریایی خالص فلوریدا را راه اندازی کرد، کاچیوپو مردم را در بازارهای کشاورزان و سازندگان مشغول کرد و به آنها در مورد نمک خالص و طبیعی و فواید آن آموزش داد تا «آنها بتوانند تصمیمات بهتری برای خود در مورد آنچه در بدن خود می گذارند بگیرند. ” او همچنین از نظرات و پیشنهادات مشتریانش در مورد هر چیزی از بسته بندی گرفته تا طعم ها استقبال کرد. طعم‌های بیکن افرا، هابانرو و سیر (در حال حاضر یکی از پرفروش‌ترین‌ها) از جمله نتایج مستقیم بازخورد مشتریان هستند.

ایجاد مشارکت های استراتژیک

“من همچنین به یکی از بهترین رستوران های تامپا رفتم. آنها به تازگی اولین نامزدی جیمز ریش خود را دریافت کرده بودند و من بازخورد آنها را می خواستم. می‌خواستم به بهترین‌ها بروم. ما نشستیم و آنها واقعاً کنجکاو بودند که ما چه می‌کنیم. آنها به صورت محلی تهیه می کنند و در مورد غذا و نحوه ارتباط مردم با آن افراد کنجکاو هستند. آنها چیزی نشنیده بودند که کسی محلی نمک دریا درست کند و چند پیشنهاد داشتند.”

یکی از آن پیشنهادها این بود که یک پوسته بزرگتر برای استفاده به عنوان نمک تکمیلی درست کنید. کاچیوپو پیشنهادات را به دل پذیرفت و به تخته برش خود بازگشت. یک هفته بعد، آنها دوباره ملاقات کردند و تیم خروس و تیم تایل دو پوند نمک سفارش دادند.

Cacioppo می‌گوید: «آن‌ها از آن زمان مشتریان ما بوده‌اند، و همانطور که رشد می‌کنند، نمک بیشتری از ما می‌خرند. “این یک شراکت فوق العاده بود.”

علاوه بر Rooster & the Till، Cacioppo همکاری داشته است با دیگر رستوران ها و سازندگان مستقل، از جمله شکلات سازی، آبجوسازی و قهوه خانه.

کاچیوپو همچنین در همان اوایل به یک فروشگاه تخصصی محلی مراجعه کرد و پرسید که برای قرار گرفتن در قفسه‌های فروشگاه چه چیزی لازم است. این زمانی بود که او درباره برگه‌های فروش و کدهای UPC یاد گرفت.

او با خنده‌ای دیگر به یاد می‌آورد: «به خانه رفتم و «چه هک است یک برگه فروش» و «چه هک کد UPC است» را در گوگل جستجو کردم. «یک هفته بعد برگشتم و او [فروشنده] نمک ها را امتحان کرد، و فوراً ارتباط برقرار شد. او فضای زیادی در قفسه به ما داد و نمک های متعددی را حمل کرد. این اولین درس عالی در مورد نحوه قرار گرفتن در قفسه فروشگاه ها بود.”

خارج از بازارها، فروشگاه‌های تخصصی و همکاری با رستوران‌ها و سازندگان مستقل، نمک دریایی خالص فلوریدا در بیشمار فروشگاه فلوریدا. خط کامل نمک آنها نیز در وب سایت شرکت موجود است و می توان آن را در سراسر ایالات متحده ارسال کرد

نمک دریایی خالص فلوریدا به آینده نگاه می کنیم

این به این معنی نیست که کاچیوپو روی افتخاراتش استوار است. در عوض، او در تلاش است تا دامنه نمک دریایی خالص فلوریدا را به غرب میانه و شمال شرقی گسترش دهد و هدف خود را برای حضور بیشتر در سراسر کشور قرار داده است. او و تیمش همچنین قصد دارند به بازارهای مواد غذایی بهداشتی و سلامت بیشتری گسترش دهند.

کاچیوپو با وفادار ماندن به اشتیاق خود برای آموزش در فضای باز، کسب‌وکار خود را در بخش تولید نیز رشد می‌دهد به گونه‌ای که فرصت‌های بیشتری را برای دسترسی به جامعه فراهم می‌کند.

او می‌گوید: «ما در حال گسترش هستیم تا فرآیند تبخیر خورشیدی را برای اهداف آموزشی [و همچنین مقداری تولید] بگنجانیم. “ما در حال همکاری با یک مزرعه در تامپا هستیم و از پلت فرم خورشیدی برای آموزش و ارتباط مردم با غذایشان استفاده خواهیم کرد.”

او اضافه می‌کند که فرصت تدریس همچنین بستری را فراهم می‌کند تا در مورد تاریخ نمک در فلوریدا و اهمیت مباشر بودن زمین صحبت کنیم، بدون در نظر گرفتن لحظات تدریس علمی.

پایه محکمی که کاچیوپو در سال اول کسب‌وکارش ایجاد کرد، نه تنها او را برای موفقیت آماده کرد، بلکه به او کمک کرد تا از همه‌گیری عبور کند، زمانی که بازارهای کشاورزان و سازندگان بسته شدند.

او می‌گوید: «تصمیم‌هایی که در سال اول گرفتیم، تقریباً هفت سال بعد، ما را به جایی رساند که اکنون هستیم. ما تیمی برای حمایت داریم و از خانواده‌های آنها حمایت می‌کنیم. من هرگز آن را ساده نمی‌گیرم.”

کاچیوپو امروز از حمایت مشتریان و جامعه خود به اندازه روزی که اولین شیشه نمک خوشمزه، سالم و ساده خود را فروخت، سپاسگزار است.

او می‌گوید: «این محصول حذف شده است، زیرا محصول فوق‌العاده‌ای است. “می توانید آن را روی لبه کوکتل های خود قرار دهید، از آن به عنوان نمک نهایی یا در فرآیند پخت استفاده کنید.

«تواضع‌کننده‌ترین چیز، از اولین روزی که برای من اتفاق افتاد تا به امروز، این است که وقتی مردم تصمیم می‌گیرند کار سخت ما را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارند، بسیار باورنکردنی است. زمانی که آنها آن را روی میز شام خود می گذارند تا خانواده و فرزندانشان از آن استفاده کنند.» کاچیوپو ادامه می دهد. “این چیزی است که در مورد آن است: ارتباط با منابع غذایی ما، ارتباط با مردم. و فکر می‌کنم بسیار زیباست وقتی مردم تصمیم می‌گیرند آن دیدگاهی را که من در اوایل داشتم تداوم بخشند.»

این مقاله در اصل در مارس/آوریل ۲۰۲۳ منتشر شد مجله SUCCESS. عکس های فلوریدا Pure Sea Salt

1c9ee36f234204cfbb5ab42a43c211fa?s=150&d=mp&r=g - چگونه نمک دریایی خالص فلوریدا از سرگرمی به تمام وقت تبدیل شد
کسب و کار

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی