عمومی

شرکت های بزرگ چگونه کار می کنند

شرکت های بزرگ چگونه کار می کنند

آن برومید تجاری قدیمی “مردم بزرگترین دارایی ما هستند” در سال ۲۰۲۱ مورد آزمایش استرس قرار گرفت. همانطور که در طول استعفای بزرگ. کسب‌وکارهای دیگر توانستند افراد خود و همچنین P&L خود را تقویت کنند. پس تفاوت چیست؟

در طول دو دهه گذشته، استارت آپ ها و کارآفرینان نوآور دوباره تصور کرده اند که یک محل کار پررونق باید چگونه باشد و چه حسی داشته باشد. ، از مبلمان (خداحافظ، اتاقک) تا امتیازات (سلام، غذای رایگان و حواس پرتی سرگرم کننده). سپس همه‌گیری فرا رسید و آن مدل را درست از پنجره دفاتر خالی ما بیرون انداختیم – میز فوتبال و همه چیز. کارمندان به نوک انگشتان باز می گردند، اما بازگشتی به Before Times وجود ندارد. چیزی تغییر کرده است. برای هر صاحب کسب و کاری که یک شرکت را در لحظه ای هدایت می کند که ضد کار یک چیز است، دانستن نحوه مدیریت کارکنانی که ممکن است انواع فشارها و ناامیدی های بدیع را تجربه کرده باشند، دشوار است.

یک چیز را می‌توانیم با اطمینان بگوییم: این کار بیشتر از این است که مردم از خانه کار کنند. به گفته محققین Jason Schloetzer، دانشیار دانشکده بازرگانی McDonough دانشگاه جورج تاون، و Christos A. Makridis از استانفورد و کلمبیا، در حقیقت، WFH ممکن است برای اکثر کارمندان آنقدر مهم نباشد. Schloetzer می گوید: «ما متوجه شدیم که کارمندانی که همیشه از خانه کار می کنند، نسبت به کارمندانی که هرگز کار نمی کنند، رضایت بیشتری از شغل خود ندارند. شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد کار منعطف نسبت به چیزهایی مانند احساس قدردانی در محل کار، دسترسی به آموزش، یا پرداخت منصفانه کمتر است.

شرکت‌های خاصی آن را دریافت می‌کنند. کسانی که در تغییر شکل دادن فرهنگ خود برای مراقبت از استعدادهای خود – از نظر جسمی و روانی – مهارت دارند، مسیرهای جدیدی برای رشد پیدا کرده اند. شما می‌توانید چیزهای زیادی از آنها بیاموزید، و ما خوشحالیم که مقدمه‌ای را انجام دهیم: بهترین مکان‌های کاری ۲۰۲۲ شرکت را ملاقات کنید .

۴۷۵ شرکت در فهرست امسال از مکان‌هایی که کارمندان دوست دارند، یاد گرفته‌اند که چگونه در کنار کار از راه دور، کار اداری، و ترکیبی پیشرفت کنند. کار، چندین منطقه زمانی، برنامه‌های جلسات متعدد، و واکسیناسیون‌های متعدد با هیاهو یا اصطکاک کم – همه علی‌رغم سیاست‌های قطبی، شکست‌های زنجیره تامین و تورم بالا. شرکت‌هایی مانند بابی، شیر خشک مخصوص نوزادان برندی که والدین را در اولویت قرار می دهد. Chili Piper، یک شرکت فناوری که هزینه های خود را در سطح جهانی پرداخت می کند کارگران توزیع شده برای سفر و ملاقات حضوری؛ و Seer Interactive، یک آژانس بازاریابی دیجیتال که قدردانی کرده است یک ارزش اصلی — و با پول نقد از آن پشتیبانی می کند.

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - شرکت های بزرگ چگونه کار می کنند

۱٫ مرخصی پدری با حقوق

۲٫ مرخصی نامحدود با پرداخت

۳٫ مالکیت سهام کارکنان

۴٫ مرخصی با حقوق برای خدمات اجتماعی

۵٫ برنامه‌ها یا خدمات مدیریت زمان و سلامت

گرگ هریس، مدیر عامل شرکت Quantum Workplace که اعداد لیست رتبه‌بندی نشده ما را مشخص می‌کند، سس مخفی را در داده‌ها دیده است: «سازمان‌هایی که حلقه‌های بازخورد را برای درک صدای کارمند نصب کرده‌اند و سرمایه انسانی را با تأکید بر «انسان» مدیریت می‌کنند، برنده هستند.

کوانتوم یک ممیزی مزایا از متقاضیان انجام داد و یک شاخص مشارکت کارکنان برای رتبه‌بندی شرکت‌ها بر اساس پاسخ‌های نزدیک به ۳۷۰۰۰۰ کارمندی که داوطلبانه پرسشنامه محرمانه آن را دریافت کردند، ایجاد کرد. برای وارد شدن به این فهرست، یک شرکت باید حداقل برش‌ها را که بر اساس اندازه شرکت تنظیم می‌شد، می‌ساخت.

در حالی که نسخه‌های قبلی بهترین مکان‌های کاری ما پاداش داده بودند. شرکت‌هایی که امتیازات سرگرم‌کننده ارائه می‌کنند، برخی از محبوب‌ترین افزوده‌ها به فهرست امسال بر سلامتی، به‌ویژه سلامت روان تمرکز دارند. خواه از طریق یک برنامه مدیتیشن مانند Headspace یا Calm یا برنامه‌های رسمی‌تر، توجه به سلامت روانی کارکنان بیشتر از کامبوچا پیش رفته است.

یکی از بلندترین سیگنال‌ها در نویز، پرداخت است. تورم در ذهن کارگران است و پس از دو دهه افزایش متوسط ​​دستمزدهای واقعی، جای تعجب نیست که آنها غرامت بهتری می خواهند. ۵۵ درصد از بهترین مکان‌های کاری امسال، گزینه‌های سهام کارکنان را ارائه می‌دهند، در مقابل ۲۹ درصد از مواردی که هم‌چنین کار می‌کنند. به اشتراک گذاشتن ثروت با کسانی که فشار دو سال گذشته را به اشتراک گذاشته‌اند، راهی واضح برای متمایز کردن کسب‌وکار شما است.

این وجود دارد. تاکید بیشتر بر کار نکردن نیز. مرخصی نامحدود با حقوق یکی از سریع‌ترین مزایا در سال ۲۰۲۱ بود که توسط ۶۵ درصد از شرکت‌های BWP ارائه شد، در مقایسه با ۳۸ درصد در سال قبل. برخی از آنها با وادار کردن کارگران خود به استفاده از PTO: برنامه مهمان‌نوازی Sevenrooms، یک قدم فراتر می‌روند. الف> کارمندان را ملزم می کند که پنج روز متوالی مرخصی بگیرند تا یک استراحت کاملاً مشخص داشته باشند. لعنت به کارمندان شما سعی می کنید به آنها مرخصی بدهید و تنها چیزی که آنها به آن فکر می کنند تلاش بیشتر است.

اما این دقیقاً همان نگرش است که توسط رهبران شرکت های موجود در فهرست بهترین مکان های کاری Inc. مردم برای آنها کار می کنند نه به این دلیل که مجبور هستند، بلکه به این دلیل که می خواهند.

بیشتر بهترین شرکت های محل کار را کاوش کنیدgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - شرکت های بزرگ چگونه کار می کنندمستطیل

از شماره مه/ژوئن ۲۰۲۲ مجله Inc.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی