
Backstage Capital به استارتآپها توسط Underestimed کمک مالی میکند
کارآفرینان
تامین مالی استارتآپها توسط کارآفرینان کمارزش ماموریت Backstage Capital است. آرلان همیلتون، موسس و شریک مدیریت، میگوید: «ما روی بهترین بنیانگذارانی که شناسایی میکنند سرمایهگذاری میکنیم. به عنوان زنان، افراد رنگین پوست< /a> یا LGBT در ایالات متحده. من شخصاً هر سه را می شناسم.”
کریستی پیتس، شریک عمومی Backstage Capital، در مورد روزهای اولیه تاسیس شرکت مستقر در لس آنجلس و نحوه مشارکت خود صحبت می کند: همیلتون با کار در صنعت موسیقی، در مورد استارتاپ ها اطلاعاتی کسب کرد و با سرمایه گذاران و کارآفرینان شبکه ای شد. هنگامی که او از سرمایه گذاران خواست شرکت های جدیدی را در نظر بگیرند، متوجه یک الگوی نگران کننده شد: «بنیانگذاران همیشه اگر به شیوه خاصی نگاه می کردند و به مدارس خاصی می رفتند، جلسه می گرفتند، اما اگر مثلاً یک زن سیاهپوست بود که به آنجا رفته بود. در همان مدارس، مانند استنفورد و MIT، او جلسه ای برگزار نمی کرد.”
همیلتون همچنین متوجه شد که از آنجایی که این بنیانگذاران دست کم گرفته شده منابع محدودی را بهینه می کنند، حمایت از آنها می تواند منجر به بازگشت سرمایه قابل توجهی شود.
پیتس با کار برای Verizon Ventures، در مورد استارتاپ همیلتون با او آشنا شد و با او ملاقات کرد و فکر کرد که این شرکت نوپا برای تمرکز استراتژیک Verizon بر تنوع خواهد بود. این کار درست نشد، اما در آگوست ۲۰۱۷، پیتس ورایزون را ترک کرد تا شریک تمام وقت همیلتون شود.
پرتفوی Backstage Capital
پیتس میگوید: «ما عملکرد سالمی را از شرکتهای نمونه کار خود مشاهده میکنیم. -problem/”>خلاق در مواجهه با چالش ها. آنها همان مقدار پولی را که استارت آپ های دیگر دریافت می کنند، دریافت نمی کنند، بنابراین برای موفقیت باید استراتژی های دیگری ارائه دهند. در حال حاضر، Backstage Capital “در ۲۰۰ شرکت تحت رهبری بنیانگذاران کم نمایندگی” سرمایه گذاری کرده است.
پیتس میگوید مصاحبه با بنیانگذاران در حالی که هنوز سرمایه جمعآوری میکند، به شرکا احساس همدلی منحصربهفردی داده است، زیرا ما میدانیم که بخواهیم کاری انجام دهیم و پولی برای انجام آن نداشته باشیم، چگونه است… وقتی او Backstage را شروع کرد، آرلان همه بر این ایده وارد شدند. او بدون داشتن یک شبکه ایمنی شغل خود را تغییر داد، تا جایی که برای شروع پشت صحنه بی خانمان شد.”
با یکی از مشتریان Backstage Capital ملاقات کنید
داون دیکسون، یک کارآفرین سریالی آفریقایی-آمریکایی، بنیانگذار شش شرکت نوآور است. از جمله پاشنههای صاف و PopCom. او یکی از بنیانگذارانی است که Backstage Capital با اشتیاق در آن سرمایه گذاری کرده است
در سال ۲۰۱۱، زمانی که در فلوریدا جنوبی زندگی میکرد، دیکسون ایده Flat Out of Heels را در طی مراسمی که در آن شرکت میکرد به ذهنش رسید. او پس از گذراندن ساعتها روی پاهای خود با افزایش سطح درد، فکر کرد که آپارتمانهای رولآپ راحت و فوری در دسترس میتواند نیاز واقعی را برآورده کند. او توضیح میدهد: «من میخواستم کفشها را در دستگاههای فروش خودکار در مکانهایی که زنان واقعاً درد را تجربه میکنند، بفروشم» مانند کلوپهای شبانه، فرودگاهها و مکانهای کنسرت. با این حال، دستگاه های پخش میان وعده سنتی این کار را نمی کنند. او که نتوانست تجهیزات مناسبی پیدا کند، تصمیم گرفت ماشین های فروش هوشمند خود را طراحی کند، که منجر به تأسیس چهارمین سرمایه گذاری او، PopCom شد. چند سال بعد، نیاز به توسعه سخت افزار و نرم افزار او را به Backstage Capital هدایت کرد.
دیکسون Flat Out را با ۱۰۰۰۰۰ دلار از شبکه شخصی خود راه اندازی کرده بود، اما متوجه شد که برای تولید دستگاه های فروش خودکار که می توانند کارت های اعتباری، ردیابی موجودی، ارسال ایمیل و تعامل با مشتریان از طریق هوش مصنوعی را داشته باشند، به پول بیشتری نیاز دارد و تشخیص چهره. او میگوید با پیشبینی احتمالات آینده، او همچنین میخواست از «فناوری با یک انتخاب برای تأیید هویت مشتری برای توزیع محصولی که تحت نظارت است، مانند الکل، حشیش، تنباکو یا داروها استفاده کند».
یک داستان موفقیت
یک سرمایهگذار که با او تماس گرفت، او را به همیلتون، که به تازگی Backstage Capital را راهاندازی میکرد، معرفی کرد. شرکت جدید ۹۵۰۰۰ دلار در شرکتهای دیکسون سرمایهگذاری کرد، که به Flat Out کمک کرد تا موجودی را به دست آورد و تلاشهای بازاریابی را افزایش دهد، و PopCom برای توسعه دستگاه PopShop که اکنون ثبت اختراع شده است.
در سال ۲۰۱۳، دیکسون اولین دستگاه هوشمند خود را قرار داد برای آزمایش بتا در فرودگاه بینالمللی هارتسفیلد-جکسون آتلانتا، جایی که برای مسافرانی که پاهایشان درد میکند بسیار قابل مشاهده است. در سال ۲۰۱۹، او با همکاری شرکتهای علاقهمند به استفاده از آنها، تولید انبوه کیوسکهای هوشمند را آغاز کرد تا اواخر همان سال عرضه شود.
او کارآفرینان زن را تشویق میکند تا به بازی در مزایای منحصر به فرد زنان ادامه دهند: مشاهده همه چیز را به طور کلی و مهربان بودن و درک کردن به جای درگیر کردن مشتریان بر اساس مبادلات صرفاً.
این مقاله در اصل در تابستان ۲۰۱۹ ظاهر شد مجله SUCCESS و به روز شده است. عکس از Daenin/Shutterstock
اسمیتر نویسنده و محقق ساکن فلوریدا جنوبی است.