عمومی

8 راه برای افزایش اثربخشی زمان صرف شده برقراری ارتباط

۸ راه برای افزایش اثربخشی زمان صرف شده
برقراری ارتباط

در کار من با کارآفرینان و رهبران کسب و کار، یک سوال رایج برای من این است که چگونه بهتر باشیم communicator.

در شلوغی فعالیت‌های روزانه، یافتن زمانی برای ارسال دقیق پیام‌های مناسب به همه افراد، هدایت آن‌ها از طریق همه کانال‌های مناسب و داشتن هر گونه بینشی در این زمینه دشوار است. آنها شنیده و فهمیده. پیدا کردن زمان برای به طور فعال به ورودی گوش دهید.

اما به شما اطمینان می دهم که اولویت بالاتری برای اگر می‌خواهید تأثیر و اثربخشی خود را بهبود ببخشید، هر رهبر کسب‌وکاری بیش از ارتباطات مؤثر است. رهبران تجاری بزرگ، از جمله ریچارد برانسون که بر بیش از ۴۰۰ شرکت تحت کنترل گروه ویرجین نظارت دارد، معتقد است که ارتباطات ضعیف می تواند سالانه میلیون ها یا بیشتر برای سازمان های بزرگ هزینه داشته باشد.

طبق تجربه من، عوامل زیادی غیر از زمان صرف صحبت و گوش دادن وجود دارد که کلید برقراری ارتباط موثر هستند. در اینجا برخی از موارد کلیدی برای خود ارزیابی و تمرکز شما آمده است:

۱٫ قبل از تولید خروجی به برخی از ورودی ها گوش دهید.

ارتباط بسیار بیشتر از انتشار اطلاعات و دادن دستور است. شنوندگان فعال تمایل دارند اطلاعات دقیق و مرتبط تری ارائه دهند و درک مردم از ارتباط شما مثبت تر و موثرتر است. توصیه من این است که بیشتر گوش کنید و کمتر صحبت کنید.

بعضی از افرادی که در تجارت می شناسم بیش از حد صحبت کنید، و آنها آن را به عنوان ارتباط حساب می کنند . گاهی اوقات این از روی عصبی بودن یا ناامنی است، یا فقط دوست دارید نشان دهید که کنترل خود را در دست دارید. توصیه می کنم قبل از اینکه دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید، به چندین دیدگاه گوش دهید.

۲٫ به جای منطقی کردن گذشته، روی آینده تمرکز کنید.

همه از توضیحات دفاعی رویدادها تخفیف می گیرند، باید قدم بعدی رو به جلو بدانند، و نقش آنها در آن مرحله چه می تواند باشد. اگر پیام شما خیلی کلی باشد، به طوری که هیچ کس نمی تواند ارتباط برقرار کند، کاملا بی تاثیر خواهد بود. چالش شما ترسیم تصویری است که هر گیرنده شخصاً بتواند با آن ارتباط برقرار کند.

علاوه بر این، جذابیت پتانسیل آینده است معمولاً بزرگتر از مسائل امروزی است. این به ویژه در مورد فرصت های رشد، انگیزه و تغییرات فرآیند صادق است. در نظر بگیرید که چگونه می‌توانید هر پیامی را به‌عنوان یک پیام مثبت برای آینده بسته‌بندی کنید، نه اینکه اکنون مشکلی ایجاد کنید.

۳٫ پیام های کلیدی خود را کوتاه و ساده نگه دارید.

گیرندگان به طور خودکار تصور می کنند که پیام های طولانی و پیچیده مشکوک هستند، یا آنها را تخفیف می دهند یا نادیده می گیرند. درخواست از مردم برای تغییر دیدگاه خود یا پذیرش یک جهت جدید، مستلزم کلمات روشن و قانع کننده است، بدون توجیه طولانی. از چندین پیام کوتاه به جای یک پیام طولانی استفاده کنید.

۴٫ پیام را برای نشان دادن همدلی با گیرندگان تنظیم کنید.

گوش دادن فعال خود را تمرین کنید تا ابتدا دیدگاه واقعی و احساسی دیگران را درک کنید، قبل از آن. ساخت هر پیام حساس اطمینان حاصل کنید که دیدگاه یا تعصبات احتمالی شما به عنوان یک محرک کلیدی ظاهر نمی شود. به نظر نمی‌رسد که ارتباط با مؤسسات یک بحث باشد.

نشان دادن همدلی بیشتر قطعاً مستلزم تمرکز بر افزایش هوش عاطفی یا EQ. این را می توان آموخت و توانایی فرد را در تشخیص احساسات، درک تأثیر آنها و استفاده از آن اطلاعات برای هدایت ارتباط ارزیابی می کند.

۵٫ به حواس و کانال های گیرنده متعدد مراجعه کنید.

با ابزارهای چندرسانه ای امروزی، تنها بهانه ای برای متن یا کلمات در ارتباط شما وجود ندارد. از اضافه کردن تصاویر، ویدیوهای کوتاه یا بایت های صوتی برای تقویت پیام و تأثیر خود، چه منطقی و چه احساسی، تردید نکنید. مردم انتظار دارند شواهد پشتیبان و زوایای متعدد را ببینند.

۶٫ همکاری با گروه ها و کارشناسان مربوطه را برجسته کنید.

شما همیشه اعتبار پیام خود را افزایش می دهید، اگر بتوانید نشان دهید که نتیجه پیام خود است. توافقنامه همکاری بین گروه های مربوطه و کارشناسان. اغلب کمک می کند تا از طریق سؤالات همکاری بیشتری بخواهید، تا نشان دهید که برای تصمیم گیری در مورد مسیر اقدام به نظرات دیگران اهمیت می دهید.

۷٫ برای جلب اعتماد، خوش بینی، اعتماد به نفس و شایستگی نشان دهید.

ظاهر شما و نحوه ارائه پیام بسیار مهم است. مردم تمایل دارند پیام های افرادی که به آنها اعتماد دارند را به سرعت باور کرده و بپذیرند. جمله بندی پیام و زبان بدن باید مثبت و معتبر باشد و با بهترین تصویر رهبری که می توانید نشان دهید سازگار باشد.

۸٫ به جای هر عنوان تجاری، از هویت شخصی خود صحبت کنید.

افراد در سازمان شما و مشتریان می‌خواهند از شخص دیگری بشنوند، نه کسی که پشت نام تجاری یا نقش بی جان پنهان شود. این تعامل واقعی و تعهد عاطفی را تقویت می‌کند و پیام شما را از تبلیغات و سایر تبلیغات متمایز می‌کند.

زمان یک رهبر کسب‌وکار هرگز تمام نمی‌شود – غیرممکن است که روی هر درخواستی با همان فوریت تمرکز کنید. با این حال، ارتباطات یکی از آن وظایفی است که اگر به شکلی مثال زدنی انجام شود، پتانسیل بازپرداخت بزرگی در بهره وری، مشارکت تیمی و موفقیت دارد. یا اگر ضعیف انجام شود، می تواند کسب و کار شما را غرق کند.

اکنون همیشه زمان خوبی برای سرمایه گذاری در آینده شماست.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است. ، نه موارد Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی