عمومی

7 دلیل بازاریابی بازده سرمایه گذاری است چالش

۷ دلیل بازاریابی بازده سرمایه گذاری است
چالش

به‌عنوان یک مشاور تجاری و سرمایه‌گذار فرشته، اغلب از شما می‌خواهم که ارزیابی کنید بازده بازگشت سرمایه بازاریابی، یا هزینه جذب مشتری (CAC). در حالی که می‌دانم که سطح بالایی از اطمینان در این اعداد یک هدف دست نیافتنی است، ارزش انجام کار، و معیارسازی کسب و کار خود در برابر رقبا ارزش تلاش را دارد. آیا سرمایه گذاری مناسبی انجام می دهید و آیا نتیجه می دهد؟

همانطور که اخیراً قسمتی از “مخزن کوسه،” متوجه شدم که سرمایه گذاران کوسه بر پاسخ شما به این سؤالات همچنین یک آزمون اعتبار برای هوش تجاری شما است، زیرا منجر به سؤالات مرتبط دیگری در مورد حاشیه ها، کانال ها و درک شما از نیروهای کلیدی مشتری می شود.

بنابراین از دیدن این موضوع و تصمیمات استراتژی مرتبط با آن که به خوبی در کتاب اخیر “Brand Vision،” توسط Jim Everhart. آقای اورهارت بینش‌های رهبری خود را از چندین دهه در یکی از بزرگترین آژانس‌های بازاریابی تجارت به کسب و کار، که با شرکت‌هایی در سراسر کشور کار می‌کند، تثبیت می‌کند. من چالش‌های کلیدی را که او شناسایی می‌کند، در اینجا نقل می‌کنم و بینش‌های خودم را اضافه می‌کنم:

۱٫ ROI بازاریابی به اطلاعات بین سازمانی نیاز دارد.

رهبران و سرمایه گذاران باید بدانند که آیا شما منابع کلیدی مرتبط خود را دارید یا خیر. داده ها، از جمله تجزیه و تحلیل وب، داده های مدیریت فروش، و نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM). ما می‌خواهیم مطمئن شویم که می‌توانید سیلوها را خراب کنید و به نتایج برسید.

اصطلاح فعلی برای همه این فعالیت‌ها و نتایج آنلاین “بازاریابی محتوا الف>.” این استراتژی بازاریابی شما را در بر می گیرد که برای جذب، جذب و حفظ مشتریان از طریق ایجاد و به اشتراک گذاری مقالات، ویدیوها، پادکست ها و سایر رسانه های مرتبط استفاده می شود. اینها را کتمان نکنید.

۲٫ جنگ های چمن بین افراد ارزیابی را پیچیده می کند.

اگر فکر می کنید سخت است که سیستم های فنی با یکدیگر صحبت کنند، من متوجه شده ام که حتی دشوارتر است که بین متخصصان مختلفی که آنها را تفسیر می کنند، پل بزنیم. شما باید یک مدیر ارشد بازاریابی (CMO) قوی با یک استراتژی روشن برای هزینه‌ها و معیارهایی برای سنجش نتایج داشته باشید.

فرهنگی یا تفاوت های ایدئولوژیک باعث جنگ های چمن می شود. ، که می تواند یک شرکت را با ایجاد میدان های جنگ سیاسی برای غیرممکن کردن بازگشت سرمایه و هر تلاش بین سازمانی نابود کند. وظیفه شما در اینجا ایجاد و پرورش یک فرهنگ مثبت برای از بین بردن این مشکلات است.

۳٫ به ندرت بین فروش و بازاریابی هماهنگی وجود دارد.

طبق تجربه من، بزرگترین چالش شما منطقی کردن ورودی های متفاوت از فروش شما خواهد بود. و سازمان های بازاریابی که هر کدام منابع بیشتر و اعتبار بیشتری برای بازگشت سرمایه می خواهند. در اینجا هیچ جایگزینی برای تجزیه و تحلیل مستقل از کارشناسان خارج از سازمان های درگیر وجود ندارد.

علاوه بر این، تحقیق نشان می دهد که شرکت هایی که موفق به هماهنگی بخش بازاریابی و فروش خود نمی شوند ROI کمتر، و ۱۰٪ یا بیشتر از درآمد خود را در سال از دست می دهند. اولویت شما همیشه باید ارائه محتوای مناسب با مخاطبین مناسب در طول مسیر باشد.

۴٫ پیش‌بینی و تعیین کمیت رفتار خریدار دشوار است.

در همه موارد، شما باید با مجموعه‌ای از کالاهای نامشهود بازار، از جمله برند، سروکار داشته باشید. هویت و ترجیحات خریدار من به شما اطمینان می‌دهم که باید واقعاً به بازخورد مشتری گوش دهید، هم در مطالعات بازار و هم در بررسی‌های پس از فروش. از اینها برای تعیین محدودیت‌های احتمالی در نتایج ROI ظاهری استفاده کنید.

۵٫ شرکای خارجی و تأثیرات کانال پیچیده است.

البته، شما باید با شرکا و کانال کار کنید تا هزینه‌ها و مشارکت‌های آنها را کمی کنید و عادی کنید. کل نتایج به طور کلی، من دریافته‌ام که مشارکت کانال با فروشندگان ارزش افزوده، راه بسیار خوبی برای کاهش CAC، و همچنین افزایش حفظ و بهبود بازگشت سرمایه است.

۶٫ چندین تاکتیک بازاریابی به دنبال اشتراک‌گذاری اسناد هستند.

اگر کسی تبلیغی را ببیند، از یک صفحه وب بازدید کند، ویدیویی را تماشا کند، دانلود کند چه می‌شود. بروشور، به یک ایمیل پاسخ می دهد، و در نهایت محصولی را خریداری می کند؟ شما باید نحوه تقسیم این هزینه ها و اعتبار را تعیین کنید. در اینجا توصیه می‌کنم از یک گزارش مشاور خارجی به صورت دوره‌ای استفاده کنید تا از جنگ‌های داخلی چمن جلوگیری کنید.

۷٫ چرخه های طولانی فروش شروع و پایان هزینه ها را مبهم می کند.

خریداران توانمندتر منجر به چرخه های فروش طولانی تر شده است. مردم دیگر برای تصمیم گیری در مورد خرید مستقیماً سراغ منبع نمی روند. با اینترنت در دسترس ما، حتی مشتریان B2B راه حل ها را تحقیق و مقایسه می کنند و ۵۰ تا ۹۰ درصد کار را قبل از تماس با نماینده فروش انجام می دهند.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی