عمومی

قانون جدید برای تقویت بخش کشاورزی کلرادو وارد قانون شد

قانون جدید برای تقویت بخش کشاورزی کلرادو
وارد قانون شد

در اقدامی مهم برای کشاورزان و دامداران ایالتی، فرماندار جارد پولیس قوانین مهم دو حزبی را در روز سه‌شنبه، ۲۵ آوریل ۲۰۲۳ امضا کرد. این قانون نه تنها باعث افزایش کارایی در تعمیر تجهیزات کشاورزی می‌شود. بلکه رشد مستمر صنعت کشاورزی قوی کلرادو را نیز تقویت می کند.

فرماندار پولیس از امضای این قانونی ابراز افتخار کرد که “در زمان و هزینه کشاورزان و دامداران سخت کوش در تعمیرات صرفه جویی می کند و از صنعت پر رونق کشاورزی کلرادو حمایت می کند.” او بر ماهیت عملی این لایحه که برای کمک به مردم برای جلوگیری از تأخیرهای غیرضروری در تعمیر تجهیزات طراحی شده است، تأکید کرد و به ضرر احتمالی «هفته‌ها و ماه‌های باارزش زمانی که تعمیرات تجهیزات به دلیل زمان‌های طولانی تحویل توسط تولیدکنندگان و فروشندگان متوقف می‌شود» اشاره کرد.

پیش بینی می شود لایحه اولیه، HB23-1011، حق مصرف کننده برای تعمیر تجهیزات کشاورزی، تغییرات قابل توجهی را ایجاد کند. این لایحه با حمایت نمایندگان برایانا تیتون و ران واینبرگ، در کنار سناتورهای نیک هینریکسن و جانیس مارچمن، هدف از این لایحه ساده‌سازی فرآیند تعمیر تجهیزات کشاورزی است که حرکتی حیاتی برای صاحبان مشاغل کوچک در بخش کشاورزی است.

فرماندار پولیس. از تلاش های هماهنگ این قانونگذاران قدردانی کرد و از وزارت کشاورزی برای تایید این لایحه تشکر کرد. نماینده تیتون به دلیل رهبری استثنایی و کار اختصاصی‌اش در مورد حق تعمیر مشخص شد.

در کنار HB23-1011، فرماندار پولیس قانون مهم دیگری را در مراسم امضا کرد – HB23-1094، Extend برنامه توسعه نیروی کار کشاورزی. این لایحه با حمایت نمایندگان مگان لوکنز و مارک کاتلین و سناتورهای دیلن رابرتز و راد پلتون، قرار است نیروی کار کشاورزی را تقویت کند و پایه های صنعت را بیشتر تقویت کند.

علاوه بر اینها، فرماندار پولیس از نظر اداری چندین لایحه دیگر از جمله SB23-238، صندوق کمک هزینه آب و فاضلاب جوامع کوچک، و SB23-240، وزارت بهداشت عمومی و محیط زیست کلرادو، هزینه کارخانه های لبنی را امضا کرد. این لوایح که توسط ترکیبی از نمایندگان و سناتورها حمایت می شود، برای ارائه کمک های مالی به جوامع کوچک برای نیازهای آب و فاضلاب آنها و تنظیم هزینه های کارخانه های لبنی به ترتیب طراحی شده است.

امضای این لوایح بر این موضوع تاکید دارد. تعهد دولت به بخش کشاورزی خود، فراهم کردن ابزار و حمایت مورد نیاز برای شکوفایی کشاورزان و دامداران. پیامدها برای صاحبان مشاغل کوچک در صنعت کشاورزی بسیار گسترده است، با پتانسیل افزایش کارایی، صرفه جویی در هزینه و توسعه نیروی کار.

این قانون به عنوان یادآوری پتانسیل همکاری دوجانبه برای تأثیرگذاری معنادار عمل می کند. تغییر دادن. این یک گام تعیین کننده به جلو در حمایت از نقش یکپارچه صنعت کشاورزی در اقتصاد کلرادو است و بر اهمیت کسب و کارهای کوچک روستایی در بافت اقتصادی ایالت تاکید می کند.

تاکید بر تقویت رشد در بخش کشاورزی با بخش های وسیع تر همسو است. روند ملی اولویت دادن به کشاورزی پایدار و تولید مواد غذایی با منابع محلی انتظار می رود قوانین جدید نه تنها مشاغل کشاورزی ایالت را تقویت کند، بلکه بنگاه های کوچک بی شماری را که به تولیدات این بخش وابسته هستند نیز تقویت کند. در این پرتو، بدیهی است که این قانون اثر موجی خواهد داشت و به نفع طیف گسترده ای از مشاغل کوچک در سراسر کلرادو خواهد بود.

برای آخرین مورد، ما را در Google News.

تصویر: $

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی