6 نکته اثبات شده در مورد نحوه ساخت و فروش استارتاپ
۶ نکته اثبات شده در مورد نحوه ساخت و فروش استارتاپ
چه در حال ساختن یا خروج از یک استارتاپ، بسیاری از چیزها ممکن است اشتباه پیش بروند. با این حال، تمرکز بر ارزش، کیفیت کارکنان، بازار ترجیحی، شبکهسازی و ایجاد روابط با سرمایهگذاران، شما را از توسعه نجات میدهد. یک محصول ناموفق
در اینجا شش نکته ارزشمند برای آسانتر کردن سفر شما آورده شده است.
۱ . روی ارزش تمرکز کنید.
مهم ترین کاری که می توانید برای ایجاد و رشد شرکت خود انجام دهید این است که بر آنچه می توانید ارائه دهید تمرکز کنید. مشتریان ارزش در این زمینه مفهومی حیاتی است زیرا به این معنی است که ارزش یک محصول یا خدمات در طول زمان با استفاده بیشتر افراد از آن افزایش مییابد.
اگر در حال ساختن یک برنامه تلفن همراه هستید، روی ارائه تجربه ای تمرکز کنید که با کمک به آنها در یافتن چیزهایی که نیاز دارند، کاربران را خوشحال و راضی کند.
۲٫ برای مشتریانی که از کار کردن با آنها لذت می برید محصولی بسازید
ساده ترین راه برای ایجاد یک استارتاپ موفق این است که بازاری را انتخاب کنید که در آن از کار کردن لذت می برید. برای مشتریان.
اندرو گازدکی، کارآفرین و بنیانگذار Acquire.com، یک شرکت فناوری که متخصص در کمک به استارت آپ ها در یافتن خریداران مناسب است. برای محصولاتشان، درباره چیزهایی که در این زمینه آموخته صحبت می کند: «یکی از چیزهایی که بیشتر یاد گرفتم این بود که به مشتری خدمت می کنید، به نظر من، احتمالاً یکی از مهم ترین تصمیماتی است که هنگام راه اندازی یک شرکت می گیرید. برای خدمت به مشتری که از کار کردن با او لذت می برید زیرا قرار است زیاد با آنها صحبت کنید.”
شما باید علایق مشترکی را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید تا بفهمید آنها واقعاً به چه چیزی نیاز دارند.
<.
۳٫ روی افراد مناسب سرمایه گذاری کنید.
سرمایه گذاری روی افراد مناسب در ایجاد یک استارتاپ موفق بسیار مهم است. ممکن است ایده خوبی داشته باشید، اما اگر تیم شما مایل به صرف زمان و تلاش برای تحقق آن نباشد، چه فایده ای خواهد داشت؟
شما به یک تیم مایل و توانا نیاز دارید تا به شما در اجرای چشم اندازتان کمک کند. بهترین راه برای یافتن افراد مناسب برای تیم خود، حضور در آنجا و ایجاد شبکه با دیگر کارآفرینانی است که در صنایع یا بازارهای مشابه شما هستند. افرادی را پیدا کنید که قبلاً موفق شده اند و از آنها یاد بگیرید.
۴٫ QA و تست محصول بسیار مهم هستند.
QA فرآیندی است که شامل آزمایشکنندگان میشود که محصولات، نرمافزارها یا وبسایتها را برای ساخت آزمایش میکنند. مطمئن شوید که آنها همانطور که در نظر گرفته شده است عمل می کنند. به عبارت دیگر، آنها به دنبال اشکالاتی در نرم افزار یا وب سایت می گردند که ممکن است باعث مشکلاتی مانند خرابی یا عملکرد کند شود.
تست محصول است. همچنین قبل از راهاندازی یک محصول جدید ضروری است، زیرا به شما این امکان را میدهد که اطمینان حاصل کنید که ایده شما در صورت استفاده توسط کاربران واقعی – نه فقط خودتان – همانطور که انتظار میرود کار میکند.
۵٫ با خریداران بالقوه زودتر روابط برقرار کنید.
داشتن رابطه خوب با سرمایه گذاران، کارمندان و مشتریان ضروری است. اگر با آنها در تماس نباشید، آنها نمی دانند که شما چه کار می کنید و چگونه پیش می رود.
سرمایه گذاران بالقوه می خواهند با دانستن اینکه کسب و کاری که به آن علاقه دارند برنامه های محکمی برای آینده دارد احساس امنیت کنند. بحث در مورد اهداف و دستاوردهای شرکت با سرمایه گذاران و ارائه خدمات آزمایشی راهی عالی برای ایجاد روابط قوی است که در زمان خروج مفید خواهد بود.
۶٫ نقاط عطف را برای سرمایه گذاران خود تعیین کنید.
نقاط عطف کلید خروج موفق هستند. سرمایه گذاران می خواهند ببینند که شما در حال پیشرفت به سمت تاریخ خروج هستید و این امکان برای آنها وجود دارد که پول خود را به موقع پس بگیرند.
داشتن کارمندان مناسب، اولویت دادن به ارزش و شبکه، شما را از سایر بنیانگذارانی که به دنبال خروج از کسب و کار خود هستند متمایز می کند. در نهایت، انجام کاری که دوست دارید و کسب درآمد از آن ساده ترین راه برای موفقیت است.