6 روش برای بازاریابی نام تجاری خود در لینکدین
۶ روش برای بازاریابی نام تجاری خود در لینکدین
لینکدین ممکن است بزرگترین شبکه سایت (تا به امروز ۸۶۰ میلیون عضو! ) اما از روزگار ارتباط حرفه ای ها با یکدیگر.
امروزه، LinkedIn این قدرت را دارد که به صاحبان مشاغل – محلی و جهانی – کمک کند تا برندهای خود را بازاریابی کنند. برای مخاطبان متعهد بنیانگذاران، تأثیرگذاران صنعت، تصمیم گیرندگان، مشتریان بالقوه، و اعضای تیم آینده.
standardText” readability=”34.545454545455″>
به عنوان یکی از بنیانگذاران یک آژانس بازاریابی محتوا، من دریافتم که حضور بسیار فعال در لینکدین ضروری است. این به معنای دنبال کردن و تعامل با رهبران فکری، تعامل با محتوای شبکه من و پر کردن فید خودم با بهروزرسانیهای مفید و مرتبط است.
چه بهدنبال افزایش آگاهی از برند هستید یا میخواهید ارتباطات جدید را به سرنخهای امیدوارکننده تبدیل کنید، در اینجا شش راه برای به دست آوردن آنها وجود دارد. با بازاریابی لینکدین شروع شد.
۱٫ بین نمایه یا صفحه یکی را انتخاب کنید.
اول از همه: آیا باید نام تجاری خود را در لینکدین شخصی بازاریابی کنید. نمایه یا صفحه کسب و کار؟
به بیان ساده، نمایه برای یک فرد است در حالی که یک صفحه برای یک تجارت اگرچه ممکن است یک صفحه کسب و کار برای آگاهی عمومی از برند ضروری باشد، اما نمایه شخصی شما برای ایجاد اعتبار خود در صنعت از طریق رهبری فکری ضروری است، که به نوبه خود بر تصویر کسب و کار شما تأثیر مثبت میگذارد.
برای مثال، اگرچه شرکت من Masthead Media یک نمایه تجاری دارد (که ما مرتباً با محتوا به روز می کنیم)، من به تنهایی به روز رسانی های منحصر به فرد و اول شخص ایجاد می کنم. نمایه LinkedIn — و آنهایی که تمایل به ایجاد تعامل بسیار بیشتری دارند.
به خاطر این مقاله، اجازه دهید روی ساختن و استفاده از پروفایل لینکدین خود تمرکز کنید تا تصویر برند خود را تقویت کنید و شما را به عنوان یک رهبر فکری صنعت معرفی کنید.
۲٫ پروفایل خود را بهینه کنید
قبل از انجام هر کار دیگری، نمایه شخصی LinkedIn خود را بهینه کنید تا تصویر برند مورد نظر شما را منعکس کند. بیرون گذاشتن
عکس روی جلد را به یک تصویر مرتبط مانند آرم برند خود به روز کنید و از بخش عنوان استفاده کنید تا اجازه دهید مردم می دانند که شما چه کار می کنید مطمئن شوید که بخش «درباره» بهروز و پیامهای کلیدی را که میخواهید مردم درباره برند شما بدانند برجسته میکند. نقش خود در شرکت را به عنوان موقعیت فعلی خود فهرست کنید. اگر شما نیز صفحه ای برای کسب و کار ایجاد کرده اید، آن را در اینجا پیوند دهید.
همچنین چندین بخش وجود دارد نمایهای را که میتوانید برای برجسته کردن کاری که انجام دادهاید، فشار دهید که دریافت کردهاید، سفارشی کنید، یا جوایز که برنده شده اید. به اشتراک گذاشتن همه چیزهایی که به آن افتخار می کنید ممکن است احساس ناخوشایندی داشته باشد، اما اگر می خواهید کسب و کار خود را توسعه دهید، خود تبلیغی ضروری است.
۳٫ دعوتنامههای شخصی ارسال کنید.
ارتباط با دیگران بخش مهمی از ایجاد شبکه لینکدین شماست — احتمالاً صدها درخواست اتصال در طول حرفه شما ارسال و دریافت کرده است!
اما دفعه بعد، به جای فشار دادن ” وصل شوید، با شخصیسازی دعوتنامه، یادداشت خود را جذابتر کنید.
به فرد یادآوری کنید که چگونه یکدیگر را میشناسید یا اگر نمیشناسید، چرا میخواهید با هم ارتباط برقرار کنید. . ترکیب یک عنصر انسانی راه درازی را به سوی ایجاد تداعی های معنادارتر می کند.
۴٫ به طور مداوم منتشر کنید.
انتشار یا به اشتراک گذاری منظم محتوای روشنگر به شما کمک می کند تا به عنوان یک متخصص در صنعت خود قرار بگیرید، که در نهایت اعتبار برند شما را افزایش می دهد.
دو گزینه اصلی برای انتشار محتوای LinkedIn وجود دارد: پست ها یا مقاله های عمیق تر. مقالهها به شما امکان میدهند موضوعات طولانی را به اشتراک بگذارید – مشابه یک پست وبلاگ – در حالی که پستهای لینکدین معمولاً برای نکات سریع، بینش یا برداشتهای داغ در مورد روند اخیر رزرو میشوند (اگر این کار را انجام میدهید برای طیف وسیعی از واکنشها آماده باشید. مسیر!).
از قبل یک وبلاگ یا خبرنامه فعال برای برند خود دارید؟ محتوایی که ایجاد کردهاید را مجدداً در پستهای لینکدین قرار دهید تا خروجی خود را بدون تلاش اضافی به حداکثر برسانید. اگر نرم افزار ایمیل شما به شما امکان می دهد پیوند پیش نمایش خبرنامه منتشر شده در وب را به اشتراک بگذارید – در این صورت می توانید ارسال های منتشر شده را در پست لینکدین خود نیز پیوند دهید.
۵٫ هشتگ ها را فراموش نکنید.
هشتگ ها برای اینستاگرام، توییتر و TikTok. در لینکدین، هشتگ ها ابزاری برای کشف هستند که به شما کمک می کند تا محتوای شما را در معرض دید افراد بیشتری قرار دهید.
هنگام انتشار پستهای لینکدین، چند هشتگ مرتبط اضافه کنید تا زمانی که افراد آن موضوع را جستجو میکنند، پستها نشان داده شوند. . اگر نمی دانید از چه هشتگ هایی استفاده کنید، سایت هایی مانند Webmatricsرا امتحان کنید. > یا RiteTag، که بر اساس کلمات کلیدی مرتبط، هشتگهای با عملکرد برتر را برای پست شما ایجاد میکند.
سعی کنید هشتگ ها را به بیش از پنج محدود کنید: تعداد زیادی از هشتگ ها ممکن است به عنوان هرزنامه شناخته شوند. یک یا دو مورد کافی است تا به طور موثر منظور خود را منتقل کنید.
۶٫ با دیگران در صنعت خود تعامل داشته باشید.
در پایان روز، LinkedIn یک پلت فرم رسانه اجتماعی است. ، بنابراین فقط اجتماعی بودن با شبکه ای که ساخته اید منطقی است.
هر زمان که پست می کنید، حتما به نظراتی که دریافت می کنید پاسخ دهید و مکالمه را ادامه دهید. و اگر در فید خود پیمایش میکنید، فقط پستهایی را که میبینید لایک نکنید. نظرات خود را کامنت کنید و به اشتراک بگذارید یا به مردم اجازه دهید بدانند چه چیزهایی در مورد پستهایشان ارزشمند میدانید.
با به اشتراک گذاری منظم محتوای روشنگر، بهینه سازی نمایه خود برای بازتاب نام تجاری شما، و تعامل با دیگران در صنعت شما ، لینکدین می تواند ابزاری عالی برای بازاریابی کسب و کار شما باشد و بر موقعیت شما به عنوان یک رهبر فکری که ارزش دنبال کردن دارد تاکید کند.
علامت