عمومی

6 وظیفه اصلی زنجیره تامین که باید قبل از تغییر نام تجاری خود انجام دهید شرکت

۶ وظیفه اصلی زنجیره تامین که باید قبل از تغییر نام تجاری خود انجام دهید
شرکت

به عنوان صاحب کسب و کار، تغییر نام تجاری مجموعه ای از احساسات است. به یکباره، می تواند هیجان انگیز، طاقت فرسا، نیروبخش و ناراحت کننده باشد. و در زمانی که توجه شما در مکان‌های زیادی مورد نیاز است، به راحتی می‌توانید توپ را روی چیزهای کوچک و بزرگ رها کنید، به همین دلیل است که برنامه‌ریزی دقیق، نجات‌دهنده نهایی است.

حتی اگر زنجیره تامین مانند یک ماشین روغن کاری شده در حال اجرا بوده است، وظایف خانه داری خاصی وجود دارد که قبل از آماده شدن برای ورود مجدد به بازار باید به آنها توجه کنید. در اینجا برخی از مواردی است که باید با هماهنگی انبار خود از آنها مراقبت کنید تا از نظارت هایی که می تواند منجر به خطا، تاخیر و دیگر هرج و مرج ناخواسته شود جلوگیری کند.

۱ . محصول قدیمی را از انبار خارج کنید و محصول جدید را وارد کنید.

ابتدا، باید مشخص شود که آیا دوره تاریکی وجود دارد یا خیر. نام تجاری شما فروش را متوقف می کند اگر محصول جدید همان SKU محصول قدیمی باشد، رد شدن از آن دوره تاریک آسان تر خواهد بود. صرف نظر از این، شما باید یک جدول زمانی و برنامه زمانی ایجاد کنید که امکان پاکسازی موجودی قدیمی و ارائه محصول با برند جدید را قبل از عرضه فراهم کند. در صورت امکان، از قبل شروع به پاک کردن موجودی اضافی و آهسته کنید.

۲٫ SKUها و UPCها را به‌روزرسانی کنید.

در یک WMS (سیستم مدیریت انبار) مبتنی بر RF (فرکانس رادیویی)، که در آن دستورالعمل‌هایی درباره آنچه باید در مرحله بعد به صورت بی سیم به کارگران منتقل می شوند تا کارایی را افزایش دهند، همیشه بهترین کار این است که محصول تغییر نام تجاری را با SKU ها و UPC های جدید متمایز کنید. این امر باعث می شود که دور انداختن محصول قدیمی قبل از ورود محصول جدید بسیار مهم نباشد.

۳٫ درج‌ها را به‌روزرسانی کنید.

اگر بسته‌تان را بسته‌اید – مجموعه نهایی محصولات و موادی است که پس از جعبه‌گشایی بسته‌بندی به مشتری ارائه می‌شود. – شامل یک درج یا سایر وثیقه های بازاریابی است، در نظر بگیرید که وثیقه جدید چه تفاوتی با وثیقه فعلی دارد. تأیید کنید که آیا از یک شماره قطعه درج عمومی استفاده می‌کنید یا اینکه یک درج جدید دارای شماره قطعه جدید است یا خیر، و همچنین اینکه آیا اجزای اضافی مانند نمونه‌ها یا کارت پستال‌هایی که برند مجدد را تبلیغ می‌کنند وجود دارد یا خیر (به عنوان مثال، همان فرمول، ظاهر جدید؛ مواد جدید و غیره).

۴٫ نیازهای مواد بسته بندی را ارزیابی کنید.

در مورد پایگاه عملیات خود در خانه فکر کنید: ایستگاه بسته بندی. برای تطبیق هرگونه تغییر در فرآیند بسته بندی خود، در صورت وجود، به چه لوازم جدیدی نیاز دارید؟ با در نظر گرفتن تاخیرهای زنجیره تامین فعلی، مطمئن شوید که زمان عرضه را مطابق با تاریخ راه اندازی مجدد هدف خود در نظر بگیرید.

۵٫ یک استراتژی انحلال برای محصول قدیمی تعیین کنید.

چه مقدار، در صورت وجود، موجودی قدیمی اهدا، دفع، بازیافت، یا برای خرده فروشان خارج از قیمت نگهداری می شود؟ خلاص شدن از شر SKUهای قدیمی یا قدیمی به شما این امکان را می دهد که فضای انبار را به سرعت پاکسازی کنید، و در حالی که فروش به شرکت های انحلال ممکن است منجر به حاشیه های تجاری کمتر شود، انجام این کار همچنان مقداری درآمد ایجاد می کند که در غیر این صورت فروش نرفته باقی می ماند.

<.>۶٫ دستورالعمل‌های بسته‌بندی جدید را با انبار خود مرور کنید.

دستورالعمل‌های بسته‌بندی یا روش‌های عملیاتی استاندارد به منظور اطمینان از تلاش‌های همه افراد از بازاریابی وجود دارد. عملیات مطابق با اهداف تجربه برند است. مواد حمل و نقل درگیر در بسته تغییر نام تجاری شما تعیین می کند که آیا نیاز به تغییر در دستورالعمل موجود است یا خیر.

در صورت امکان، بررسی کنید. مواد جدید حمل و نقل با تیم از قبل. همچنین ایده خوبی است که به یک دوره تاریک چند ساعته متعهد شوید تا به تیم تکمیل کننده اجازه دهید تا سفارشات محصول قدیمی را پاک کند و سپس مواد حمل و نقل قدیمی را قبل از راه‌اندازی مجدد با مواد جدید با نام تجاری جدید تعویض کند.

تغییر موقعیت نام تجاری خود در بازار فرصتی برای ایجاد یک برداشت اولیه از سرتاسر است، اما از برخی جهات، خطرات حتی بیشتر است. کار با تیمی که مسئول مدیریت و تکمیل موجودی شماست، زمینه را برای معرفی مجدد یکپارچه و موفق فراهم می‌کند.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا