عمومیمقالات

6 روشی که یوگا امروز شما را فردا بهتر می کند

۶ روشی که یوگا امروز شما را فردا بهتر می کند

«وقتی از خودمان بهتر مراقبت کنیم در ذهن، بدن و روح، ما لزلی گلیکمن، بوکای بوکا راتون، فلوریدا، می گوید: به طور کلی احساس بهتری دارید. «و شادتر بودن و سالم تر یک دستور العمل عالی برای موفقیت است. ”

بنابراین، عنصر مخفی چیست؟ برای شادی و سلامتی به چه چیزهایی نیاز داریم؟ چه چیزی می تواند طعم موفقیت را بسیار شیرین کند؟

یوگا که فواید جسمی و روحی دارد. گلیکمن، صاحب سفر یوگا در بوکا راتون، می‌گوید یک تمرین مداوم یوگا مزایای بی شماری برای بهبود خود به همراه دارد—از جمله ذهن، بدن و روح شادتر و سالم تر.

مزایای ذهنی یوگا

در اینجا شش راه وجود دارد که یوگا می تواند شما را بهتر کند:

۱٫ به شما کمک می کند تمرکز کنید.

گوئن لارنس، مربی و مربی یوگا که با ورزشکاران، تیم های ورزشی و بازیگران کار کرده است، می گوید که بیش از هر نوع ورزش دیگری، یوگا به بهبود تمرکز کمک می کند. او این را به «تکنیک‌های تنفس جامع» نسبت می‌دهد، که به افراد کمک می‌کند رشته‌های فکری خود را کنترل کنند و روی یک کار تمرکز کنند.

“وقتی ذهن ما بهم ریخته است، به وضوح فکر نمی کنیم، گلیکمن می گوید.

او توصیه می‌کند چند دقیقه وقت بگذارید و مکث کنید و ساکت شوید، چند بار به آرامی و به طور مساوی نفس بکشید و نفس بکشید، به آنچه در داخل بدنتان می‌گذرد توجه کنید و احساس کنید که این چند لحظه چگونه تغییری ایجاد کرد.

۲٫ یوگا استرس را کاهش می دهد و به سلامت روان شما کمک می کند.

لارنس می گوید که تمرین یوگا سه بار در هفته می تواند به طور قابل توجهی سطح استرس کمتر. اما ثبات کلید است.

او می‌گوید: «من اثر را تجمعی می‌دانم. من نمی گویم این یک درمان است، اما تمرین مداوم کمک می کند. به همین دلیل است که ما انجام یوگا را یک “تمرین” می نامیم: برای به دست آوردن نتایج عالی باید آن را مکرر انجام دهید.”

حتی اگر بر تنفس و ژست‌های خود تسلط نداشته باشید، فقط تمرین یوگا می‌تواند به سلامت روان شما کمک کند.

گلیکمن می‌گوید: «عمل ساده حرکت و نفس کشیدن می‌تواند تنش زیادی را آزاد کند. “یوگا ابزارهایی را برای رهایی از تنش ذخیره شده در بدن ارائه می دهد و اجازه می دهد سطح استرس پایین بیاید و انرژی بالا برود.”

۳٫ به شما در حل مشکل کمک می کند.

گلیکمن می‌گوید: «وقتی نوبت به مقابله با مشکلات و چالش‌ها می‌رسد، یوگا باورنکردنی است. او به این واقعیت اشاره می‌کند که هر بار که فردی روی تشک یوگا می‌رود و تمرین را آغاز می‌کند، “شما مجبور می‌شوید با هر چیزی که به شما می‌رسد برخورد کنید و از شما خواسته می‌شود با مهربانی با آن روبرو شوید.”

به عنوان مثال: آیا می‌توانید بدون حواس‌پرتی تمرکز کنید؟ آیا می توانید با ژست های دشوار کنار بیایید؟ آیا حوصله دارید که همچنان در حین یادگیری ظاهر شوید؟

او می‌گوید: «این شما را در هر مرحله، از نظر جسمی، ذهنی، عاطفی و معنوی به چالش می‌کشد». “اگر به بازگشت ادامه دهید، مهارت‌های شما روی تشک به زندگی شما سرازیر خواهد شد.”

۴٫ یوگا خلاقیت شما را تقویت می کند.

یوگا ممکن است به به افراد کمک کند که هوشیار باشند الف>، در حال حاضر بودن و فکر نکردن به گذشته یا آینده – که می تواند خلاقیت را خفه کند.

“نفس کشیدن و حفظ بدنی باز به شما امکان می‌دهد که حضور داشته باشید و روی ایده‌های جدید و خلاقانه باز باشید لارنس می‌گوید.

گلیکمن موافق است و اضافه می‌کند که کاهش استرس همراه با یوگا، که به سلامت روان شما کمک می‌کند، همچنین راه را برای خلاقیت آزاد هموار می‌کند.

او می‌گوید: «یوگا فرصت‌های زیادی را برای من باز کرده است. «داشتن استرس کمتر و تنش، ذهنی شفاف و احساس سلامتی به من این امکان را می دهد که مثبت باشم نگرش نسبت به همه چیز ژست ها فرصتی برای انجام کارهایی با بدن خود ایجاد می کنند که هرگز فکر نمی کردید بتوانید انجام دهید، که به شما کمک می کند باور کنید که هر چیزی ممکن است. اثبات هر روز روی تشک اتفاق می افتد.”

۵٫ این به شما کمک می کند تا اهداف خود را تجسم کنید.

مطالعات نشان داده است که تجسم برای دستیابی به اهداف مهم است ، لارنس می‌گوید، و بسیاری از ورزشکاران حرفه‌ای که او با آنها کار می‌کند گواهی بر این امر هستند.

“من همیشه بازخوردهایی در مورد اینکه این روش‌ها چقدر قدرتمند هستند و چگونه چیزهای ظالمانه دیوانه‌کننده را تجسم می‌کنند می‌شنوم. و به آنها دست یافته اند،» او می گوید.

۶٫ یوگا با کمک به سازگاری با تغییرات به سلامت روان کمک می کند.

ما هرگز نمی دانیم که زندگی قرار است چه چیزی را در مسیر ما قرار دهد. تمرین یوگا باعث می‌شود برای مقابله با تغییرات ناگهانی و غیرمنتظره مجهزتر شویم که می‌تواند به نفع شما باشد. سلامت روان.

گلیکمن می گوید: «یکی از بزرگترین موهبت های [یوگا] این است که در مدیریت نوسانات ذهن بسیار بهتر می شویم. یوگا ما را «قابل پاسخ» می‌سازد و توانایی ما را برای پاسخ دادن به هر چیزی که سر راهمان قرار می‌گیرد افزایش می‌دهد. این راز زندگی آگاهانه تر است. این وضوح و حضور است که باعث می شود زندگی ما تغییر کند.”

این مقاله در اکتبر ۲۰۱۵ منتشر شده و به روز شده است. عکس JLco Julia Amaral/Shutterstock

f849508e628af9f4f76e13a04a65cf35?s=100&d=mp&r=g - 6 روشی که یوگا امروز شما را فردا بهتر می کند

چلسی گرینوود بیش از ۱۰ سال است که به عنوان ویراستار و نویسنده در نشریات چاپی و آنلاین همکاری می کند. او که فارغ التحصیل دانشگاه فلوریدا است، سردبیر یک مجله سبک زندگی در جنوب فلوریدا است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا