6 راه برای یافتن یک هدف تجاری که الهام بخش شما و شما باشد تیم
۶ راه برای یافتن یک هدف تجاری که الهام بخش شما و شما باشد
تیم
امروز بیش از هر زمان دیگری، شواهد واضحی مبنی بر اینکه کسب و کارها نیاز به پیدا کردن و برقراری ارتباط دارند هدف فرای کسب سود برای اطمینان از تعامل مشتری و نتایج را در بازار ایجاد کنید.
در کار خود با کارآفرینان، به این نتیجه رسیده ام که یافتن و برقراری ارتباط آن هدف اغلب مهمتر از راه حل ارائه شده.
به عنوان مثال، کفش های تامز با برجسته کردن و برقراری ارتباط موثر هدف بالاتر از بنیانگذار، الهام بخش همه افراد شد. بلیک مایکوسکی برای کمک به نیازمندان با اهدای یک جفت کفش به ازای هر جفت فروخته شده. او دریافت که بازگشت بسیار بیشتر از هزینه کفش های اهدایی است و تیمش به دلیل فرصت سفر و تحویل کفش به کشورهای دیگر، به شدت وفادار شدند.
من بینش های واقعی در مورد این استراتژی، همراه با منابع خاص الهام بخش در کتاب جدیدی پیدا کردم، Leading With Heart، توسط جان برد و ادوارد سالیوان. نویسندگان آن را بر اساس دههها تجربه خود در ساخت شرکتها و مربیگری اجرایی و موارد واقعی و رهبران کسبوکار ارجاع میدهند.
من در اینجا خلاصهای از اهداف و الهامات آنها را ارائه میدهم که رهبران کسبوکار موجود را با بینشهایی از تجربه مربیگری و مربیگری خود برانگیخته است. من هر یک از شما را برای یافتن هدفی که کسب و کار، تیم و مشتریان شما را به سطح بعدی هدایت می کند، به چالش می کشم.
۱٫ با الهام از تمایل به به جا گذاشتن یک میراث ماندگار.
من با چندین رهبر تجاری روبرو شده ام که هدف واقعی آنها ایجاد یک میراث شخصی مثبت بوده است. ، مانند تحقیق برای درمان یک بیماری دشوار. اما آنها نتوانستند هدف خود را برای تیم و رای دهندگان خود فاش کنند. من از شما میخواهم که هدف خود را زودتر به اشتراک بگذارید و آن را در هر استراتژی برجسته کنید.
شاید میراث مهمتر برای تیم شما نحوه شما باشد. با آنها در تجارت رفتار کنید. هدف خود را از گذاشتن یک %D8%A8%D9%87%E2%80%8C%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86%20%DB%8C%DA%A9%20%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1%20%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87%C2%A0%D8%A8%D9%87%E2%80%8C%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86%20%DB%8C%DA%A9%20%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1%20%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%D9%82%DB%8C%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF%20%D9%88%20%D8%B3%D8%A7%D9%84%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%20%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%87%20%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%AF%20%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA.%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%AA%D8%A3%D8%AB%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AA%20%D9%85%D8%AB%D8%A8%D8%AA%20%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%85%D8%B1%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%AC%D9%84%D8%B3%D8%A7%D8%AA%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D9%86%D8%A7%D9%86%D8%8C%20%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%87%20%D9%87%D8%A7%20%D9%88%20%D8%A7%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D9%81%20%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1%20%D8%A2%D8%A8%DB%8C.
۲٫%۲۰%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%A6%D9%87%20%DB%8C%DA%A9%20%D9%86%D9%88%D8%A2%D9%88%D8%B1%DB%8C%20%D9%81%D9%86%DB%8C%20%D8%A8%D9%87%20%DA%86%D8%A7%D9%84%D8%B4%20%D8%A8%DA%A9%D8%B4%DB%8C%D8%AF.
بسیاری از فناوران علاقه مند به فناوری جدید هستند، اما تنها تعداد کمی از آنها قادر به برقراری ارتباط هستند. ارزش از نظر تأثیر آتی بر جامعه. الون ماسک ، برای مثال، توانسته است تا حد زیادی با گره زدن تلاشها به آینده بشر در سفر به سیارات دیگر، به موفقیت SpaceX دست یابد.
۳٫ از این فرصت برای سفرهای بین المللی و یادگیری استفاده کنید.
ممکن است هدف شما صرفاً ارتقای سبک زندگی شما باشد، اما حتی این نیز باید انجام شود. به تیم شما اطلاع داده شده و در راهنمایی استراتژیک شما برجسته شده است. همه باید بفهمند که چه چیزی شما را هدایت می کند و چگونه می توانند به شما در رسیدن به هدفتان کمک کنند. مردم باید شما را به عنوان یک شخص ببینند.
برای لوگان گرین از Lyft، هدف سفر بین المللی او به او کمک کرد تا یک کسب و کار در صنعت را ایجاد و رشد دهد. با یافتن دیدگاههای جدید، او توانست مدلهای کسبوکار را دوباره تعریف کند و نیازهای مشتری را به روشهای جدید و مبتکرانه برآورده کند.
۴٫ به منظور کاهش سختی ها و رنج های شخصی.
بسیاری از ما عزیزان خود را از دست داده ایم یا شخصاً از آن رنج برده ایم. سرطان یا سایر بیماری های تهدید کننده زندگی. اگر کسبوکار شما به فناوری سلامت مرتبط است، از شما میخواهم که این موضوع را با تیم و مشتریان خود به اشتراک بگذارید و از آنها کمک بخواهید تا بر سودآوری، قیمت و فرآیند تکیه کنید.
همچنین، مهم نیست که سختی یا رنج فعلی شما چیست، مهم است که همچنان باور داشته باشید که هر آنچه را که از سر می گذرانید نیز به شما کمک می کند بسیار رشد کنید، و هدف در تجارت همین است . با رشد شما، تیم و مشتریان شما نیز رشد خواهند کرد.
۵٫ نیاز به تحقق سبک زندگی شخصی را برآورده کنید.
بسیاری از موفق ترین سازمان های مد و حتی دوستیابی حول یک رهبر با این هدف ساخته شده اند. وقف شخصی به یک سبک زندگی رضایت بخش تر. امروز این را در اینترنت می بینید. افرادی که به عنوان تأثیرگذار بر رسانههای اجتماعی تسلط دارند، مشتریان را به سمت گرایشها و برندهای جدید هدایت میکنند.
۶٫ چالشی را برای به اشتراک گذاشتن یک هدیه و مهارت منحصر به فرد بپذیرید.
همه ما نقاط قوت منحصر به فردی داریم، مانند مهارت های طراحی، یا ارتباط خوب با دیگران. من از شما می خواهم که هدف خود را ارزیابی کنید، و به دوستان و مربیان گوش دهید، تا هدفی را پیدا کنید و برجسته کنید که شاید حتی در خود ندیده اید. برای مشتریان بسیار مؤثرتر از فروش و بازاریابی است.
هر رهبر تجاری و مشتری که من می شناسم می تواند بگوید چه زمانی شما یا فردی در تیم شما هدفی ندارد – آنها فقط امروز یک کار را انجام می دهند یا برای خودشان بیرون هستند. داشتن هدف در طول زمان ماندگارتر است، خدمات بهتری را القا میکند، ارزشها را تقویت میکند و عملکرد را افزایش میدهد. با یافتن هدف خود و انتقال آن به بقیه ما، الگوی همه اطرافیان خود باشید.