خبر

از شدت بیکاری در استان اردبیل کاسته شده است| آکوباتری به باشگاه هزارتایی‌ می‌پیوندد

از شدت بیکاری در استان اردبیل کاسته شده است| آکوباتری به
باشگاه هزارتایی‌ می‌پیوندد

مهدی اشجع در گفتگو با خبرنگار بازار از نیروی انسانی به عنوان اصلی‌ترین عنصر توانمند در عرصه تولید و ایجاد فرصت‌های رقابت داخلی و خارجی یاد کرد و گفت: نیروی انسانی توانمند، با تجربه و تحصیل‌کرده می‌تواند یکی از اصلی‌ترین عناصر توسعه صنعتی و ایجاد فرصت‌های رقابت داخلی و خارجی در سنگر تولید با کیفیت باشد.

مدیرعامل شرکت آکوباتری تصریح کرد: در سال‌های اخیر تلاش کردیم تا تنها به نیت افزایش کیفیت تولید محصول باتری، توانمندی خود را به رخ بکشیم و در این زمینه اصلی‌ترین مسئولیت بر عهده نیروی انسانی کارآمد و توانمند این مجموعه بوده است.

اشجع افزود: ما با ۸۰ نفر نیرو فعالیت خود را در شرکت آکوباتری آغاز کردیم و در حال حاضر ۸۰۰ نفر نیرو در این مجموعه فعالیت می‌کنند که در سال آینده تلاشمان بر این است تا با افزایش ۱۰۰ نفر به این مجموعه و ۱۰۰ نفر دیگر به مجموعه تولیدی تزریق پلاستیک بتوانیم به باشگاه هزارتایی‌ها بپیوندیم.

اشجع در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: ما در حال حاضر بدون کمترین دغدغه موانع اداری و یا پشتیبانی‌های مورد حمایت سعی می‌کنیم در سنگر تولید با توان بیشتری حاضر شده و زیرساخت‌های مورد نیاز را با همکاری دستگاه‌های اجرایی در شهرک صنعتی و مجموعه تولیدی مهیا کنیم.

وی از معرفی آکوباتری به عنوان واحد نمونه کشوری و استانی و دریافت استاندارد بین‌المللی خبر داد و بیان کرد: اولویت اول و آخر ما در رقابت با تولید محصولات مشابه خارجی ارتقای کیفی محصول است و امیدواریم با این حرکت به اهداف بزرگ دست پیدا کنیم.

اشجع در ادامه سخنان خود اظهار کرد: ما ۱۵ درصد تولید باتری کشور را انجام می‌دهیم و علاوه بر تولید باتری‌های متنوع خودرویی، تولید باتری صنعتی را نیز با کیفیت بالا هدف‌گذاری کردیم.

عایدی آکوباتری هشت میلیارد تومان ارزش افزوده برای اردبیل

وی تصریح کرد: کمتر از هفت درصد فروش ما در داخل استان اردبیل است و مابقی فروش در سایر استان‌ها با همکاری نمایندگی‌ها انجام می‌شود و ما برای این استان از محل ارزش افزوده هشت میلیارد تومان عایدی داشتیم.

اشجع گفت: تمام تمرکز مسئولان استان در ۲ سال اخیر بر فعال کردن واحدهای راکد و تعطیل شده بوده تا ما بتوانیم در عرصه صنعت عقب‌ماندگی‌های گذشته را جبران کنیم.

وی افزود: بنده به عنوان عضو هیئت مدیره شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل اعلام می‌کنم که از شدت بیکاری در این استان کاسته شده هر چند که مردم ما در امرار معاش با مشکلات و نارسایی‌هایی روبه‌رو هستند.

اشجع فعالیت واحدهای تولیدی را با هدف ایجاد اشتغال و کارآفرینی در سطح استان یادآور شد و خاطرنشان کرد: مجموعه ما در سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی» به جرگه شرکت‌های دانش‌بنیان افزوده شده تا در تولید باتری‌های به تناسب شرایط اقلیمی کشور اعم از سردسیری و گرمسیری ورود پیدا کند.

مدیرعامل شرکت آکوباتری اضافه کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در کنار ارتقای کیفیت تولید و جذب نیرو در سال‌های آینده، بتوانیم تلاشی مؤثرتر برای ارتقای اشتغال در بخش صنعت به وجود آوریم.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی