عمومی

50 ایده تبلیغاتی برای کسب و کارهای کوچک که باید در نظر بگیرید 2023

۵۰ ایده تبلیغاتی برای کسب و کارهای کوچک که باید در نظر بگیرید
۲۰۲۳

کمپین های تبلیغاتی و بازاریابی به کسب و کارها در تقریباً هر مکان و صنعتی کمک می کند تا در مورد پیشنهادات خود صحبت کنند. استراتژی بازاریابی یک کسب و کار محلی احتمالاً متفاوت از شرکتی است که عمدتاً آنلاین می فروشد. خوشبختانه، راه های تبلیغاتی مختلفی برای هر کسب و کار وجود دارد. برای دریافت راهنما به ادامه مطلب بروید.



چگونه آیا برای یک کسب و کار کوچک تبلیغ می کنید؟

ایجاد یک طرح تبلیغاتی برای دستیابی به مشتریان بالقوه با مشخص کردن مخاطبان هدف شروع می شود. وقتی می‌دانید می‌خواهید به چه کسی دسترسی پیدا کنید، در نظر بگیرید که این افراد احتمالاً در کجا جمع می‌شوند، چه به صورت حضوری یا آنلاین. و در مورد نوع محتوا و پیام‌هایی که می‌توانید در رویدادهای محلی، فهرست‌های راهنمای آنلاین یا در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، فکر کنید.

Small Business Advertising Ideas to Consider in 2023 - 50 ایده تبلیغاتی برای کسب و کارهای کوچک که باید در نظر بگیرید
2023

بهترین ایده های تبلیغات سنتی برای مشاغل کوچک

اگر می‌خواهید به یک مخاطب محلی یا مخاطبی که تمام روز را آنلاین سپری نمی‌کند دسترسی پیدا کنید، هنوز ایده‌های تبلیغاتی سنتی و محلی زیادی برای استفاده وجود دارد.

۱٫ تبلیغات چاپی

تبلیغات چاپی می‌تواند شامل عکس، متن، یا شراکت سرمقاله با روزنامه‌ها، مجلات، یا نشریات چاپی باشد.

۲٫ حامیان مالی نمایشگاه یا رویداد

یک غرفه در یک نمایشگاه تجاری یا رویداد ویژه دیگری که به صنعت شما مرتبط است اجاره کنید. برخی رویدادها همچنین علائم بازاریابی را برای حامیان مالی ارسال می‌کنند.

۳٫ بروشورها یا جزوات

کسب و کارهای کوچکی که سعی در افزایش ترافیک یا بازار در یک منطقه خاص دارند، ممکن است از ارسال آگهی‌ها یا انتشار آگهی‌ها به صورت شخصی سود ببرند.

۴٫ تماس سرد

تماس سرد شامل برقراری تماس تلفنی با مشتریان است. این امر به ویژه برای مشاغل B2B و کسانی که محصولات با ارزش می فروشند رایج است.

۵٫ کارت‌های ویزیت

کارت‌های ویزیت بخرید و آن‌ها را بفرستید یا در مناطقی نمایش دهید که مشتریان علاقه‌مند بتوانند به راحتی آن‌ها را ببرند.

۶٫ محصولات تبلیغاتی

محصولات تبلیغاتی مانند کیف، کلاه و لیوان را با آرم شرکت خود خریداری کنید تا به عنوان تبلیغات استفاده کنید. آنها را به عنوان جایزه ارائه دهید یا آنها را در رویدادهای ویژه به اشتراک بگذارید تا دیده شدن برند را افزایش دهید.

۷٫ برنامه ارجاع

برنامه بازاریابی ارجاعی ایجاد کنید تا مشتریان را تشویق کنید تا دیگران را به کسب و کار شما معرفی کنند. این ممکن است شامل ارائه تخفیف، پول نقد یا محصولات رایگان به کسانی باشد که مشتریان جدید را به سمت شما می فرستند.

ایده های برتر برای تبلیغات آنلاین.

هر دو کسب و کار محلی و آنلاین می توانند از تبلیغات آنلاین بهره مند شوند. گزینه‌های زیادی برای کمک به جذب مشتریان جدید با تبلیغات پولی و حمایت‌های مالی وجود دارد.

۸٫ بهینه سازی موتور جستجو

SEO شامل به روز رسانی وب سایت شما برای قابل مشاهده تر کردن آن در موتورهای جستجو است. این می تواند شامل افزودن کلمات کلیدی مرتبط، به روز رسانی محتوای مفید و بهبود کدهای پشتیبان برای بهبود دسترسی به سایت شما باشد.

۹٫ Google Ads

همچنین می توانید برای افزایش ترافیک وب سایت، تبلیغات را از طریق Google خریداری کنید. هنگامی که افراد جستجوی Google مرتبط با کسب و کار شما را انجام می دهند، سایت شما ممکن است به عنوان یک فهرست حمایت شده در بالای صفحه ظاهر شود.

<. span class="ez-toc-section" id="10_Online_Business_Directories"/>۱۰٫ فهرست راهنمای کسب و کار آنلاین

نمایه کسب و کار Google و سایر فهرست های کسب و کار مانند Yelp را به روز کنید. این پلتفرم‌ها عموماً رایگان هستند، اما می‌توانید برای فهرست‌های حمایت‌شده نیز هزینه کنید.

۱۱٫ هدف‌گیری مجدد تبلیغات

هدف‌گیری مجدد تبلیغات به شما امکان می‌دهد تا مشتریانی را که قبلاً وب‌سایت شما را خریداری کرده‌اند یا به نوعی با آن درگیر شده‌اند، هدف قرار دهید.

۱۲٫ فهرست‌های تجارت الکترونیک حمایت‌شده

در بازارهای تجارت الکترونیک مانند آمازون و Etsy، می‌توانید فهرست‌های حمایت‌شده را خریداری کنید تا به محصولات خود کمک کنید در نتایج جستجو بالا ظاهر شوند.

۱۳٫ محتوای وبلاگ حمایت شده

با وبلاگ نویسان مرتبط با صنعت شما شریک شوید تا از آنها بخواهید محتوا پیرامون صنعت یا پیشنهاد شما ایجاد کنند.

۱۴٫ حمایت‌های پادکست

بسیاری از پادکست‌های محبوب همچنین تبلیغات صوتی را برای محصولات و خدمات ارائه می‌دهند که ممکن است برای شنوندگانشان جذاب باشد.

۱۵٫ مسابقات آنلاین یا هدایا

شما همچنین می توانید هدایا یا مسابقات را در سایت خود یا کانال های رسانه های اجتماعی خود یا با مشارکت وبلاگ نویسان یا تأثیرگذاران مرتبط میزبانی کنید. به صنعت شما.

۱۶٫ بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی شامل ارسال پیام به افرادی است که برای دریافت به‌روزرسانی‌ها ثبت‌نام کرده‌اند. حتی می‌توانید با مشارکت با سایر مارک‌ها یا خبرنامه‌ها به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید و آگاهی از برند را افزایش دهید.

۱۷٫ تبلیغات نمایشی

تبلیغات نمایشی معمولاً شامل عکس و متن هستند و در بالای یا نوار کناری وب‌سایت‌های محبوب ظاهر می‌شوند.

۱۸٫ تبلیغات بومی

تبلیغات بومی به طور خاص برای مطابقت با شکل محتوای یک سایت یا برنامه خاص ساخته می شوند.

ایده هایی برای تبلیغات از طریق کانال های رسانه های اجتماعی

رسانه‌های اجتماعی فرصت‌های بیشتری را برای تبلیغات آنلاین ارائه می‌دهند. هر پلتفرم قالب‌های تبلیغاتی خاص خود را دارد، اما در اینجا برخی از دسته‌های اصلی که کسب‌وکارها باید بدانند آمده است.

۱۹٫ تبلیغات تصویری

تبلیغات تصویری ممکن است شامل یک پست اینستاگرام یا عکس فیس بوک باشد که بر اساس افرادی که می خواهید هدف قرار دهید به گروه خاصی منتقل می شود.

۲۰٫ تبلیغات ویدیویی

تبلیغات ویدیویی همچنین در بسیاری از برنامه‌ها و سایت‌های رسانه‌های اجتماعی، از جمله فیس‌بوک، اینستاگرام، و یوتیوب در دسترس هستند.

<۲۱٫ تبلیغات چرخ و فلک

چرخ و فلک ها تبلیغات رسانه های اجتماعی هستند که شامل چندین عکس یا ویدیو می شوند که افراد می توانند در آنها پیمایش کنند.

۲۲٫ پست های حمایت شده

پست های حمایت شده معمولاً به عنوان پست های رسانه های اجتماعی ارگانیک شروع می شوند. اما شما می توانید برای بیرون راندن آنها به افراد اضافی هزینه کنید. هر پلتفرم فرآیند و قوانین خاص خود را برای این نوع تبلیغات دارد.

۲۳٫ تبلیغات نمایش اسلاید

پلتفرم هایی مانند فیس بوک به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تبلیغات نمایش اسلایدی را نمایش دهند که داستان طولانی تری نسبت به یک عکس ساده بیان می کند.

۲۴٫ تبلیغات مجموعه

تبلیغات مجموعه به کسب و کارها این امکان را می دهد که پیشنهادات خود را به روشی یکپارچه و همه جانبه به نمایش بگذارند. دنبال‌کنندگان می‌توانند برای دیدن محصولات مختلف و خرید یا ثبت‌نام برای به‌روزرسانی‌ها در این پلتفرم، به راحتی پیمایش یا تند بکشند.

۲۵٫ تبلیغات مسنجر

برنامه‌های مسنجر مانند فیس‌بوک مسنجر به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا با ارسال مستقیم پیام‌ها به مشتریان، تبلیغ کنند.

۲۶٫ تبلیغات تعاملی

تبلیغات تعاملی برای افزایش تعامل رسانه های اجتماعی با ارائه چیزهای سرگرم کننده و قابل استفاده در فید خود طراحی شده اند. برای مثال، ممکن است یک بازی یا مسابقه کوچک ارائه دهید که افراد بتوانند با آن تعامل داشته باشند تا درباره پیشنهادات شما بیشتر بدانند.

۲۷٫ کمپین‌های اینفلوئنسر

کمپین‌های اینفلوئنسر شامل ارسال پیام‌های حمایت‌شده به دنبال‌کنندگان یک تأثیرگذار برجسته در صنعت شما است. شرایط بسته به افرادی که با آنها کار می کنید متفاوت است. و چندین پلتفرم و آژانس وجود دارد که افراد دارای حساب‌های رسانه‌های اجتماعی تأثیرگذار را با مارک‌های مرتبط مرتبط می‌کند.

ایده‌های تبلیغاتی کسب و کار محلی

هنگام ایجاد یک استراتژی تبلیغاتی محلی برای دسترسی به افراد در منطقه جغرافیایی خود، این ایده های بازاریابی پولی و رایگان ممکن است به شما کمک کند.

۲۸٫ تبلیغات چاپی محلی

تبلیغات چاپی محلی ممکن است شامل یک بنر یا جزوه کوچک در روزنامه محلی شما یا یک ویژگی پولی در مجله ای باشد که در اختیار شما قرار می گیرد. جامعه.

۲۹٫ حامیان مالی رویدادهای محلی

رویدادهایی را در شهر خود در نظر بگیرید که مخاطبان هدف شما ممکن است در آن شرکت کنند، از گردش های گلف تا رژه. حمایت مالی ممکن است شامل تابلوها، فضای غرفه، یا قرار دادن در کیسه های هدیه یا هدیه باشد.

۳۰٫ تبلیغات صفحات زرد

بسیاری از مصرف کنندگان محلی هنوز از صفحات زرد برای یافتن مشاغل محلی مرتبط با نیازهای خود استفاده می کنند. برای افزایش تماس یا بازدید، جای برجسته در کتاب یا آنلاین بخرید.

۳۱٫ کوپن های محلی یا کتاب های معاملاتی

بسیاری از جوامع محلی کتاب های کوپنی پر از معاملات کسب و کارهای کوچک محلی را توزیع می کنند. در این قالب ها به مصرف کنندگان آگاه از قیمت تخفیف ارائه دهید.

۳۲٫ پست مستقیم

پست مستقیم هنوز یک گزینه تبلیغاتی محلی محبوب برای صاحبان مشاغل کوچک است که می خواهند افراد را در یک جامعه یا محله خاص هدف قرار دهند. بروشورها، پاکت ها یا بروشورها را مستقیماً به آدرس آنها ارسال کنید.

۳۳٫ خبرنامه های انجمن

خبرنامه های کوچک یا حتی بولتن های کلیسا یا سازمانی را برای تبلیغ پیشنهادات خود بیابید. این برای یک کسب و کار محلی با ارتباط با سازمان یا جامعه بسیار مؤثر است، مانند یک صاحب کسب و کار کوچک که در کلیسایی خاص شرکت می کند.

۳۴٫ حمایت‌های ورزشی محلی

اگر به دنبال ایده‌های تبلیغاتی محلی برای دسترسی به خانواده‌های جامعه خود هستید، از یک تیم ورزشی جوانان حمایت مالی کنید. این نشان‌دهنده مشارکت و فعالیت بشردوستانه شما در جامعه است و نام شرکت شما را روی لباس‌ها و سایر مواد بازاریابی نشان می‌دهد.

۳۵٫ تبلیغات کابلی محلی

برای اشتراک‌گذاری پیام‌های ویدیویی در جامعه خود، زمان پخش را در یک کانال کابلی محلی خریداری کنید.

۳۶٫ تبلیغات رادیویی محلی

اگر پیام های صوتی را ترجیح می دهید، به جای آن با ایستگاه های رادیویی محلی خود کار کنید.

۳۷٫ تابلوهای اعلانات انجمن

با ارسال بروشور در تابلوهای اعلانات در سراسر جامعه خود به مشتریان احتمالی دسترسی پیدا کنید. اینها اغلب تبلیغات محلی رایگان را برای جذب مشتریانی که به دنبال محصولات یا خدمات خاص هستند ارائه می دهند.

۳۸٫ آگهی های طبقه بندی شده

فضای آگهی طبقه بندی شده را از روزنامه محلی خود یا در سایت هایی مانند Craigslist خریداری کنید. این آگهی‌های روزنامه‌های آنلاین و طبقه‌بندی‌شده معمولاً باید یک محصول یا خدمات خاص یا یک پیشنهاد با زمان محدود را تبلیغ کنند.

۳۹٫ تبلیغات وب سایت محلی

وب سایت های مختلفی مانند Nextdoor و ioby به طور خاص مخاطبان محلی را هدف قرار می دهند. همچنین ممکن است یک گزینه محلی اجرا شده در انجمن شما وجود داشته باشد. این سایت‌ها اغلب ابزارهای پولی و رایگان برای دسترسی به افراد همسایه شما ارائه می‌دهند.

۴۰٫ تبلیغات اتاق بازرگانی

اتاق بازرگانی محلی شما ممکن است ایده های تبلیغاتی و بازاریابی را برای کمک به شما در دستیابی به مشتریان منطقه ارائه دهد. این موارد می‌تواند شامل مشارکت در رویداد، تبلیغات مشارکتی، و کمک به تبلیغات جستجوی کسب و کار Google باشد.

< span class="ez-toc-section" id="41_Event_Partnerships"/>۴۱٫ مشارکت در رویداد

مشارکت رویداد شامل همکاری با سایر مشاغل منطقه برای انجام تبلیغات ویژه برای جذب مشتریان است. بسیاری از سازمان‌های تجاری مرکز شهر این مشارکت‌ها را تسهیل می‌کنند تا ترافیک پیاده‌روی خود را افزایش دهند و اخباری را در مورد پیشنهادات در مناطق مرکزی شهر خود منتشر کنند.

۴۲٫ Parade Floats

اگر انجمن شما میزبان و رویدادهای بزرگی مانند رژه تعطیلات است، ممکن است بتوانید حمایت مالی یا ایجاد یک شناور یا نمایشگر برای افزایش برند کنید. آگاهی در اطراف شهر.

۴۳٫ غرفه های رویدادهای محلی

اگر محصولات را مستقیماً به مصرف کنندگان می فروشید، فضای غرفه را در نمایشگاه ها یا جشنواره های محلی خریداری کنید تا به شرکت کنندگان دسترسی پیدا کنید. به عنوان مثال، یک بوتیک مد کوچک ممکن است فضایی را برای فروش لباس با قیمت های تخفیف خریداری کند. این می تواند شناخت برند را افزایش دهد و تجربه مثبتی برای مشتری ایجاد کند و منجر به افزایش بازاریابی دهان به دهان شود.

ایده های استراتژی بازاریابی. برای تبلیغات در فضای باز

همچنین قالب‌های تبلیغاتی در فضای باز وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند به افراد جامعه خود و فراتر از آن دسترسی پیدا کنید. در اینجا چند ایده بازاریابی خلاقانه وجود دارد که در این دسته قرار می گیرند.

۴۵٫ تبلیغات بیلبورد

بیلبوردها تابلوهای بزرگ در فضای باز هستند که برای جلب توجه به چیزی که رانندگان یا عابران پیاده ممکن است در آینده نزدیک بخواهند یا به آن نیاز داشته باشند طراحی شده اند. این‌ها اغلب برای رستوران‌ها، فروشگاه‌های رفاه یا کسب‌وکارهایی که خریدهای فوری را می‌فروشند مؤثر هستند. با این حال، آنها همچنین می توانند آگاهی از نام تجاری را برای محصولات و خدمات دیگر در سراسر شهر افزایش دهند.

۴۶٫ تبلیغات خودرو

فضای تبلیغاتی را در تاکسی ها یا وسایل نقلیه دیگر خریداری کنید، یا پوشش های خودرو را به ناوگان خود اضافه کنید تا محصولات و خدمات خود را در حین انجام کار تبلیغ کنید. در اطراف شهر.

۴۷٫ Digital Signage

خرید فضای روی یک بیلبورد دیجیتال به شما این امکان را می دهد که پیام های خود را به سرعت به دست مصرف کنندگان برسانید و تبلیغات خود را در زمان واقعی کنترل کنید.< /p>

۴۸٫ تابلوهای حیاط

نشانه های کوچکی را برای قرار دادن در مقابل کسب و کار خود یا توزیع بین مشتریان فعلی چاپ کنید. اینها اغلب ارزان هستند و می توانند اخبار مربوط به یک رویداد یا تبلیغات ویژه را منتشر کنند.

۴۹٫ بیلبوردهای انسانی

کسی را استخدام کنید تا بیرون از کسب و کار شما با یک تابلو یا بنر بزرگ که فروش یا پیشنهادی را تبلیغ می کند بایستد. اینها اغلب می توانند توجه بیشتری را نسبت به علائم ثابت جلب کنند، به خصوص اگر در یک منطقه شلوغ با تعداد زیادی علائم و مشاغل دیگر برای رقابت هستید.

۵۰٫ تبلیغات ایستگاه اتوبوس یا نیمکت

برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود در سطح شهر، تابلوهای علامت روی نیمکت یا کنار ایستگاه اتوبوس خریداری کنید. اگر مشتری هدف شما از حمل و نقل عمومی استفاده کند یا اگر این تبلیغات در یک منطقه شلوغ با ترافیک زیاد توزیع شود، اغلب این ایده‌های تبلیغات محلی مؤثرتر هستند.

ارزانترین راه برای تبلیغ یک کسب و کار کوچک چیست؟

ارزانترین ایده های بازاریابی و تبلیغات برای کسب و کارهای کوچک آنهایی هستند که از منابعی که از قبل دارید استفاده کنید برای مثال، کسب‌وکارهایی که فضای فیزیکی دارند، ممکن است تابلوهایی برای پست کردن در بیرون یا میزبانی رویدادی در ویترین فروشگاه خود ایجاد کنند. ایده های بازاریابی و تبلیغات آنلاین که سایت شما را در جستجوهای محلی و رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنند نیز می توانند مقرون به صرفه باشند.

بهترین روش چیست. از تبلیغات برای کسب و کارهای محلی کوچک؟

بهترین استراتژی های تبلیغاتی برای جذب مشتریان محلی اغلب شامل موتورهای جستجو می شود. اگر کسب‌وکار شما در بالای صفحات جستجوی مرتبط برای دسته‌های محصول یا خدمات شما ظاهر می‌شود، احتمالاً مشتریان پولی بیشتری با شما تماس خواهند گرفت.

چگونه می توانید کسب و کار کوچک خود را رایگان تبلیغ کنید؟

شما می توانید یک تجارت کوچک را به صورت رایگان با تجارت با سایر مشاغل یا ارائه چیزی ارزشمند برای ایجاد آگاهی از برند تبلیغ کنید. برای مثال، می‌توانید پست مهمان را در وبلاگ‌های صنعتی دیگر ارسال کنید یا محتوای مفیدی را در YouTube منتشر کنید. همچنین می‌توانید با ایجاد فهرست‌های کسب‌وکار در سایت‌هایی مانند Google، Yelp، و Facebook، تبلیغات محلی رایگان دریافت کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

تصویر: $


بیشتر در: مقالات پرطرفدار
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی