عمومی

5 گام برای زنده ماندن از انجماد عمیق سرمایه خطرپذیر

۵ گام برای زنده ماندن از انجماد عمیق سرمایه خطرپذیر

در چند دهه گذشته، سرمایه گذاری خطرپذیر (VC) دارای نوسانات احساسی قابل توجهی بوده است. زمانی که VCها به آنها می گویند هزینه ها را کاهش دهند، چه کاری باید انجام دهند. > قبل از دور بعدی سرمایه؟ برای دریافت مشاوره از مدیر عاملی که استارت آپش به تازگی ۵۰ میلیون دلار در میانه انجماد عمیق VC.

The Venture Capital Roller Coaster

زمانی که اقتصاد در حال رشد است و بازار عرضه اولیه عمومی شروع به روشن شدن می کند، VC ها با یک مورد بد از ترس از دست دادن تسخیر می شوند. (FOMO). FOMO به VCها می‌راند تا به شرکت‌های پرتفوی خود بگویند که تمام پولی را که برای رشد بیش از ۱۰۰ درصد در سال نیاز دارند، در حالی که برای بازار عرضه اولیه سهام سرعت می‌دهند، خرج کنند.

هر چند سال، FOMO به سرعت به ترس از دست دادن همه چیز (FOLE) تبدیل می شود. این قطعاً در زمان ترکیدن حباب دات‌کام و در خلال بحران مالی سال ۲۰۰۸ بسیار اتفاق افتاد. به راحتی می‌توان پیش از موعد آن را مشاهده کرد — معمولاً قبل از آن انفجار IPOها و NASDAQ در حال افزایش است — که همان چیزی است که در سال ۱۹۹۹ اتفاق افتاد.

سال گذشته، من انتظار داشتم FOMO به سرعت به FOLE تبدیل شود، به دلیل رشد سریع شرکت‌های خرید با هدف خاص. (SPAC) و سطوح رکورد سرمایه گذاری VC. من نمی دانستم که تصمیم فدرال رزرو برای شروع کمپین افزایش نرخ بهره می تواند باعث وارونگی احساسی شود.

مطمئن باشید. ، پیچیده تر از این بود. به عنوان نیویورک تایمز گزارش داد، [تغییر در نگرش VC] به دلیل پایان یک دهه نرخ بهره پایین است، جنگ در اوکراین [که] باعث موج‌های غیرقابل پیش‌بینی اقتصاد کلان می‌شود؛ و شرکت‌های بزرگ فناوری — مانند آمازون و نتفلیکس — که سهام آنها در حال تزلزل است، “

VCها به طور فزاینده ای به شرکت های پرتفوی پول سوز خود می گویند که انتظار چک دیگری نداشته باشند. . در سه ماهه اول، سرمایه‌گذاری خطرپذیر ایالات متحده ۸ درصد کاهش یافت و به ۷۱ میلیارد دلار رسید. بیش از ۵۵ شرکت فناوری اخراج یا تعطیلی خود را از ابتدای سال اعلام کرده اند، در مقایسه با ۲۵ شرکت در این زمان در سال گذشته؛ و از ۴ مه، IPO ها ۸۰ درصد نسبت به سال قبل کاهش یافتند.

خطر مرگبار نادیده گرفتن مرحله دوم مقیاس بندی

برای بنیان‌گذاران استارت‌آپ، مشکل را می‌توان با نگاهی به چهار مرحله مقیاس‌بندی که در کتاب ۲۰۱۹ خود نوشتم توضیح داد، مقیاس کردن استارتاپ شما:

  1. برنده اولین مشتریان شما هنگامی که یک استارت آپ بین نیازهای مشتریان و محصولی که در حال توسعه است تناسب پیدا کند، می تواند مشتریان را جذب کند
  2. ایجاد یک مدل کسب و کار مقیاس پذیر. قبل از جذب سرمایه قابل توجه برای رشد سریع، استارت‌آپ باید فرآیندهایی مانند فروش، توسعه محصول و خدمات مشتری را بازطراحی کند تا راه‌اندازی راه‌اندازی با رشد، مسیر روشنی برای سودآوری داشته باشد.
  3. سرعت به سمت نقدینگی. استارت آپ مقادیر قابل توجهی از سرمایه را می پذیرد که برای فروش، بازاریابی و توسعه محصول خرج می کند، بنابراین می تواند به سرعت به بیش از ۱۰۰ میلیون دلار درآمد برسد – که امکان عمومی شدن آن را فراهم می کند.
  4. دویدن ماراتن. استارت‌آپ عمومی می‌شود و باید رشد درآمد بیش از ۲۰ درصد را حفظ کند تا قیمت سهام آن همچنان در حال افزایش باشد.

در حین نوشتن کتاب، اکثر استارت‌آپ‌ها از خواسته‌های VCهای الهام‌گرفته از FOMO برای خرج کردن آنچه برای رشد سریع نیاز بود، اطاعت کردند. به طور خلاصه، آنها از مرحله دوم مقیاس‌گذاری صرف‌نظر کردند.

اکنون که FOLE مرکز احساسی است، VCها از استارت‌آپ‌ها می‌خواهند. مرحله ای را که قبلاً به آنها گفته بودند انجام دهند. شرکت‌های سهامی عام که هرگز مرحله دوم را تکمیل نکردند – مانند اوبر – اکنون در تلاش برای انجام این کار هستند.

درس هایی از استارتاپی که به تازگی ۵۰ میلیون دلار جمع آوری کرده است

مستقر در سانفرانسیسکو طبق Pitchbook.

سرمایه گذاران Mutiny می خواستند سرمایه گذاری کنند زیرا مدیران عامل شرکت نمونه کارشان گفتند محصول Mutiny به آنها کمک کرد سریعتر رشد کنند.

چگونه؟ همانطور که یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل ژاله رضایی – که دو مدرک استنفورد شامل MBA است – در مصاحبه ای در ۱۱ مه به من گفت: “با شخصی سازی وب سایت یک شرکت بر اساس آنچه یک مشتری بالقوه در جستجوی آن است، نرخ تبدیل یک مشتری ۶۰ افزایش یافت. ٪ (که ۱۰٪ بسیار زیاد است). ما هزینه های بازاریابی هدر رفته را از ۱۹ دلار از ۲۰ دلار به ۱۸ دلار کاهش می دهیم تا شرکت ها درآمد را ۵۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش دهند.”

رضایی گفت که Mutiny برای افزایش سرمایه مشکل کمی دارد زیرا پنج آزمون را پشت سر می گذارد:

  • حل یک مشکل بزرگ
  • بازار بزرگی را هدف بگیرید
  • مشتری را بسیار موفق تر کنید
  • فرهنگی بسازید که بهترین افراد را جذب کند و به آنها کمک کند تا پتانسیل های خود را درک کنند
  • تقویت اقتصاد واحد شما — به عنوان مثال، مرحله دوم مقیاس بندی را قبل از گرفتن مقادیر زیادی سرمایه تکمیل کنید

انجام دهید این پنج چیز و شما ممکن است زنده بمانید انجماد عمیق VC.

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc. ستون نویسان com متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی