۵ ویژگی مشتریان بد
همه مشتریان مشتریان خوبی نیستند. مشتریان بد و مشتریان می توانند منابع ارزشمندی را بخورند – یعنی زمان، انرژی و پول شما. بنابراین چگونه شما می دانید چه زمانی زمان پایان دادن به رابطه بین شما و مشتری است؟ گودال. آنها.
ویژگی های مشتریان بد
۱٫ بدهکاران
بدهکاران هرگز به موقع پرداخت نمی کنند و همیشه بدهکار هستند. آنها همچنین باعث می شوند که وقت و انرژی خود را در تلاش برای پیگیری آنها برای پرداخت تلف کنید. به بهانه های تکراری این مشتریان بد گوش ندهید، مانند اینکه چگونه چک آنها در نامه گم شده است (دوباره). شما یک کسب و کار دارید و کسب و کار قوانینی دارد.
۲٫ مشکلات صداقت
یکپارچگی یک الزام است برای رهبران کسب و کار—همین به مشتریان نیز می رسد. تجارت با دروغگوها هیچ چیز خوبی حاصل نمی شود. به علاوه، آنها می توانند به اعتبار سازمان شما آسیب بزنند.
۳٫ وقت خواران مشتریان بدی هستند
اداره یک کسب و کار بیش از سرمایه گذاری صرف پول شما نیاز دارد. این نیاز به سرمایه گذاری ساعت های شما دارد مشتریان بدی را که به طور مداوم زمان ارزشمند شما را با نیازهای در حال تغییر می خورند و مشتریان بیش از حد نیازمندی که به نظر می رسد هرگز نمی توانید آنها را راضی کنید، کنار بگذارید. با دستیابی به موارد جدید و بهتر—مشتریان.
۴٫ مشتریان بداخلاق
هرگز مشتریان توهین آمیز یا بی احترامی را تحمل نکنید. این نوع افراد صحنه هایی را ایجاد می کنند که تجربه سایر مشتریان شما را خراب می کند. هیچ کس حق ندارد به شما، کارمندان یا سایر مشتریان بی احترامی کند. به کسانی که غیر متمدنانه عمل می کنند باید به سرعت در را نشان داد.
۵٫ Hustlers
هستلرها به سرعت وقت و سود شما را هدر می دهند. این مشتریان بد همیشه چیزهایی را به صورت رایگان یا تخفیف عمیق می خواهند. Hustler ها مشتریان پرتعداد نیستند و اهمیت استراتژیک بلندمدتی ندارند. بنابراین، ارائه تخفیف های عمیق بعداً منجر به افزایش تجارت نخواهد شد.
این مقاله در ابتدا در جولای ۲۰۱۵ مجله SUCCESS و به روز شده است. عکس فرکتال پیکچرز/ Shutterstock
Dan Travieso یک متخصص در عملکرد سازمانی و فردی در DT Squared Consulting Services است.