5 فرآیندی که باید با هر جدید از آنها عبور کنید دستیار
۵ فرآیندی که باید با هر جدید از آنها عبور کنید
دستیار
در یک دنیای ایده آل، شما باید یک دستیار شخصی که تا زمان بازنشستگی در شرکت شما می ماند. شما فقط یک بار باید یک دستیار را وارد کنید، و تا بیست سال آینده هرگز نگران این نخواهید بود که به کسی بیاموزید چگونه ایمیل خود را بررسی کند یا سپرده های بانکی خود را واریز کند. اما ما در یک دنیای ایده آل زندگی نمی کنیم. کارمندان میآیند و میروند، اولویتها تغییر میکنند و احتمالاً باید حداقل هر چند سال یکبار اعضای جدید تیم را وارد کنید. بنابراین امروز میخواستم پنج فرآیند را مرور کنم که شما می خواهید با هر دستیار جدیدی ادامه دهید.
۱٫ لیست افراد کلیدی
در زندگی کاری یا زندگی شخصی شما، افراد خاصی هستند که واقعا اهمیت دارند. افراد کلیدی شرکت که قرار است در مورد آنها صحبت کنید یا از آنها کمک بخواهید چه کسانی هستند؟ مشتریان کلیدی که باید در مورد آنها بدانند چه کسانی هستند؟ هنگامی که فلانی تماس می گیرد یا ایمیل می فرستد، آنها مشتری شماره یک ما هستند، یا ممکن است دائماً در پرداخت تاخیر داشته باشند و شما واقعاً باید در بالای آنها باشید. فهرستی در حال اجرا از افراد کلیدی که میخواهید دستیارتان در مورد آنها بشناسد داشته باشید و با تغییر اوضاع، اغلب آن فهرست را اصلاح کنید.
۲٫ نمودار ساختار کسب و کار
بسیاری از صاحبان کسب و کار چندین کسب و کار را به طور همزمان اداره می کنند، بنابراین ممکن است خیلی سریع گیج کننده شود. داشتن یک طرح بصری از زمین برای نشان دادن محل قرار گرفتن همه افراد در ساختار شرکت به دستیار جدیدتان، به آنها کمک می کند تا با این که چه کسی چه کاری انجام می دهد آشنا شوند. لازم نیست این موضوع را با همه افراد در سازمان خود به اشتراک بگذارید، اما اگر دستیار شما قصد انجام کاری را از جانب شما دارد، باید این اطلاعات را بداند.
۳٫ سبک کار شما
همه ما در مورد سبک کار خصلت های خود را داریم. شاید شما یک یادگیرنده بصری هستید و ترجیح می دهید به روز رسانی های مکتوب در مورد وظایف و پروژه ها را دریافت کنید. شاید دوست داشته باشید به صورت شفاهی تفویض اختیار کنید، اما می خواهید از طریق ایمیل پیگیری کنید. شاید شما در مورد برنامه های سفر خود بسیار خاص هستید یا تمایل به فراموشی قرار ملاقات دارید و نیاز دارید که شخصی چندین بار جلسات مهم را به شما یادآوری کند. هر چیزی که شما را وادار میکند، آن را به صورت مکتوب بنویسید تا دستیار شما ایدهای از آنچه با آن کار میکند داشته باشد.
۴٫ تنظیمات برگزیده تقویم شما
اگر میخواهید دستیارتان تقویم شما را مدیریت کند، نوشتن تمام نیازهایتان به صورت مکتوب به آنها کمک میکند تا با آن سازگار شوند. به سرعت. آیا دوست دارید بین جلسات استراحت داشته باشید یا ترجیح می دهید همه آنها پشت به هم باشد؟ آیا میخواهید یادداشتهایی در تقویم گنجانده شود یا قبل از جلسات مهم چاپ و به شما تحویل داده شود؟
۵٫ مخفف های کسب و کار شما
همه ما این کار را انجام می دهیم. شما برای همه چیز اسامی کوتاه دارید. در تجارت من از کلمات اختصاری مانند QCH، UBS، BCP استفاده میکنیم و این فهرست ادامه دارد. برای شما، همه آنها منطقی هستند زیرا سال هاست که از آنها روز به روز استفاده می کنید. اما برای شخصی که تازه وارد شرکت شما می شود، ممکن است کاملاً گیج کننده باشد. پس به دستیارتان لطفی کنید و روز اول یک برگه تقلب به او بدهید.
با گذشت زمان، می توانید دستیار خود را در مورد فرآیندهای بیشتری در کسب و کار خود آموزش دهید، اما شروع با این پنج فرآیند به شروع سریعتر و ایجاد ارزش برای کسب و کار در روز اول کمک میکند.
تغییر دهنده بازی برای کارآفرینان