عمومی

5 روشی که تیم استخدام شما می تواند استعدادهای برتر ژنرال Z را جذب کند

۵ روشی که تیم استخدام شما می تواند استعدادهای برتر ژنرال Z را جذب کند

آیا شرکت شما برای یک  نقش در سطح ورودی؟ استخدام و استخدام کارمندان تازه از تحصیلات پس از متوسطه با تجربه کاری کم یا بدون تجربه می تواند شبیه یک قمار باشد. تفاوت‌های عمده نسلی را به این ترکیب اضافه کنید، و تیم استخدامی شما ممکن است مجبور شود کتاب بازی آزمایش‌شده خود را به‌طور کلی حذف کند.

به گفته محققان بازار در McCrindle، Gen-Z (متولدین بین ۱۹۹۷ و ۲۰۱۲) انتظار می رود ۲۷ درصد از نیروی کار تا سال ۲۰۲۵٫ 

چگونه می توانید استعدادهای تازه را جذب کنید؟ یک رویکرد مناسب مورد نیاز است. در اینجا پنج استراتژی برای جذب استعدادهای Gen-Z در طول فرآیند استخدام آورده شده است.

دیجیتال فکر کنید

Gen-Zers به ​​صورت آنلاین بزرگ شده‌اند و عموماً با استفاده از فناوری و رسانه‌های اجتماعی بسیار آشنا هستند. برای جلب توجه آنها برای فرصت های شغلی، آنها را در جایی که هستند ملاقات کنید.

به اشتراک گذاری فرصت های کاری از طریق محتوای اجتماعی را در نظر بگیرید. ، هم به صورت ارگانیک و هم از طریق محتوای پولی. حتی می‌توانید از متقاضیان دعوت کنید که مستقیماً از طریق DM (پیام‌های مستقیم) درخواست دهند یا پیوندها را مستقیماً به فرم‌های درخواست آنلاین به اشتراک بگذارید.

ارائه گزینه پوشش نامه با فرمت ویدیویی همچنین به شما امکان می دهد قبل از فرآیند مصاحبه با متقاضیان خود ملاقات کنید.

به فکر دیجیتالی در خود فرصت شغلی ادامه دهید. نحوه استفاده شرکت شما از فناوری برای یک محل کار معاصر را به اشتراک بگذارید. پلتفرم‌های ارتباط داخلی دیجیتال (مانند Slack) و ابزارهای اتوماسیون (مانند Later) به متقاضیان نشان می‌دهند که سازمان شما فعال است، در حالی که به شما امکان می‌دهد متقاضیان را برای آشنایی و تجربه با برنامه‌های مختلف فیلتر کنید.

انعطاف پذیر باشید

Gen-Z در زمان‌های پر فراز و نشیب به بلوغ رسیده است، و برای سازمانی که انعطاف‌پذیر، سازگار و پاسخگو باشد ارزش قائل است.

این به چه معناست که مدیران استخدام چگونه می‌توانند این نامزدها را در طول فرآیند استخدام جذب کنند؟ ارائه شرایط کاری انعطاف پذیر و سازگار با دیجیتال را در نظر بگیرید. بسته به محدودیت‌های نقش، یک هفته کاری کاملاً از راه دور، ترکیبی یا فشرده ممکن است برای متقاضیان جذاب باشد.

یک گزینه دیگر می تواند ارائه گزینه ای به استخدام کنندگان جدید باشد تا ساعات کار هفتگی خود را انتخاب کنند، تا زمانی که وظایفشان انجام شده باشد.

انعطاف پذیری همچنین ممکن است شبیه به ارائه کار قراردادی به جای استخدام تمام وقت باشد. ایجاد توازن در نقش‌های نیمه‌وقت یا «فشارهای جانبی» به طور فزاینده‌ای رایج می‌شود، بنابراین یک فرصت مبتنی بر قرارداد ممکن است طرفداران سخت‌کوش Gen-Z را جذب کند.

بهزیستی را در اولویت قرار دهید

Gen-Z برای رفاه ذهنی و جسمی (از جمله پیشگیری از فرسودگی شغلی) ارزش قائل است و از کارفرمای خود انتظار دارد که سیستم‌های پشتیبانی را در اختیار داشته باشد.

در آگهی های شغلی خود، مزایا و ابتکاراتی را که سازمان شما برای حمایت از رفاه و آسایش در محل کار ارائه می دهد، به اشتراک بگذارید. خواه شرکت شما پوشش پزشکی و دندانپزشکی، تعطیلات گسترده، پیشنهادات بازنشستگی، یا مزایای دیگر (مانند مزایای رفت و آمد، وعده‌های غذایی و میان وعده‌های رایگان، عضویت در باشگاه، و غیره) ارائه دهد، حتماً این جزئیات را در شرح شغل درج کرده و آن‌ها را دوباره تکرار کنید. فرآیند مصاحبه.

به‌علاوه، نحوه اطمینان شرکت شما از تعادل بین کار و زندگی سالم و کنترل محدودیت‌ها را در میان بگذارید. در اطراف حجم کار

ارزش های خود را نشان دهید

اگر کسب و کار شما به دنبال پایداری یا یک هدف اجتماعی است، مطمئن شوید که این موضوع به وضوح در پست شغلی، در محتوای رسانه های اجتماعی، یا هر گونه مواد بازاریابی که متقاضیان ممکن است با آن مواجه شوند، بیان شده باشد.

بیش از هر زمان دیگری، متقاضیان امروزی (و به‌ویژه متقاضیان Gen-Z) به دنبال کار معنادار، سازمان‌هایی با هدف مهم، و سازمان‌هایی هستند که مسئولیت اجتماعی شرکتی بیشتری دارند. تلاش ها.

یکی دیگر از راه‌های ارتباط با ارزش‌های شرکت، بیان برنامه‌های DEI (تنوع، برابری، و جامعیت) است. خواه این به معنای فرصت‌های استخدام عمدی یا برنامه‌های حمایتی باشد، مطمئن شوید که شرکت شما چگونه برای یک محیط کاری امن و راحت تلاش می‌کند.

آموزش و توسعه ارزش

هنگام جذب متقاضیان سطح ابتدایی، مطمئن شوید که نشان می‌دهید چگونه سازمان شما می‌تواند از توسعه مهارت و بلندمدت حمایت کند. موفقیت شغلی این می‌تواند شامل ارسال فرصت‌ها در هیئت‌های شغلی و تعاونی باشد، بنابراین شما مستقیماً به دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان اخیر دسترسی پیدا می‌کنید.

به‌علاوه، ابتکارات مربیگری و برنامه‌های آموزشی مهارتی را در پست شرح شغل قرار دهید تا ثابت کنید شرکت شما چگونه روی کارمندان سرمایه‌گذاری می‌کند. در نهایت، توضیح دهید که چگونه نقش‌های ابتدایی شما مسیر شغلی را در سازمان شما برای فرصت‌های آینده آغاز می‌کنند.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی