عمومی

5 کاری که باید بعد از برقراری ارتباط انجام دهید شخصی در لینکدین

۵ کاری که باید بعد از برقراری ارتباط انجام دهید
شخصی در لینکدین

از آنجایی که کار از راه دور همچنان به لطف همه گیری همه گیر وارد جریان اصلی می شود، آنلاین حرفه ای پلتفرم ها اهمیت فزاینده ای پیدا می کنند.

یک صعود قطعی در LinkedIn تا آنجا که من می توانم و برای من، منجر به افزایش شدید مشارکت.

با این حال، مردم همچنان فرصت های شگفت انگیز لینکدین را به دلیل آداب بد از دست می دهند و این باید متوقف شود.

در اینجا پنج کاری وجود دارد که باید پس از برقراری ارتباط با شخصی در LinkedIn انجام دهید:

<.>

هر بار که کسی من را به لینکدین اضافه می کند، یا در این مورد، وقتی فردی را اضافه می کنم و او می پذیرد، من فقط سلام می کنم. خیلی از مردم یک پیام را به عنوان اولین پیام خود ارسال می کنند و این فقط یک تصور اولیه بسیار بد به جا می گذارد. این باعث می شود احساس کنید آنها فقط شما را اضافه کرده اند تا محصول خود را به شما بفروشند.

بنابراین به محض اینکه با کسی ارتباط برقرار کردید، به سادگی سلام کنید. بدون برنامه، بدون برنامه، فقط یک پیام “از اتصال خوب است”. به یاد داشته باشید که این رسانه اجتماعی است. عنصر اجتماعی را فراموش نکنید.

به نمایه آنها نگاهی بیندازید و با کار آنها آشنا شوید.

اگر قرار است این ارتباط منجر به نوعی همکاری احتمالی شود، باید بدانید که این شخص چه می کند، چه می کند. انجام داده ام، و آنچه به آنها علاقه دارد. اگر برای هر پیشنهاد نامربوطی که در لینکدین دریافت می‌کردم یک سکه پول داشتم، احتمالاً می‌توانستم کل پلتفرم را بخرم.

این مرحله بسیار مهمی است که متأسفانه بسیاری از مردم از آن عبور می کنند. من در مورد صرف ساعت‌ها برای مطالعه این شخص یا انجام بررسی پیشینه صحبت نمی‌کنم، فقط مشخصات او را مرور کنید و بفهمید که این شخص از نظر حرفه‌ای کیست.

از آنها در مورد کارشان بپرسید.

این تا حدودی یک هک شبکه است. اغلب اوقات، من در یک جلسه می نشینم و کارآفرینی که با آن می نشینم مستقیماً به معرفی محصول خود می پردازد. سایر بنیانگذاران جلسه را با طرح خود آغاز می کنند.

در اینجا یک نکته مهم وجود دارد. مردم دوست دارند در مورد خودشان صحبت کنند، به خصوص اگر کاری انجام دهند که به آن افتخار می کنند.

بنابراین به جای اینکه فوراً آن شخص را در مورد چیزی بفروشید یا بفروشید، به سادگی بنویسید “ارتباط عالی است. این روزها روی چه چیزی کار می کنید. ?”

این بسیار ساده و در عین حال مؤثر است.

به این فکر کنید که چه کاری می توانید برای آنها انجام دهید.

یک بار دیگر، بسیاری از مردم این اشتباه را متوجه می شوند. یکی از استراتژی های مورد علاقه من در جهان، استراتژی بوم رایان هالیدی است. اجازه بدهید چند جمله از جمله های مورد علاقه ام را برای شما نقل کنم.

“یک ضرب المثل قدیمی وجود دارد، “کم بگو، زیاد انجام بده”. آنچه ما واقعاً باید انجام دهیم این است که نسخه ای از آن رویکرد اولیه ما. کمتر باشید، بیشتر انجام دهید. 

برای هر فردی که ملاقات کردید، تصور کنید. راهی برای کمک به آنها، کاری که می توانید برای آنها انجام دهید؟ و به گونه ای به آن نگاه کردید که کاملاً به نفع آنها باشد نه شما؟ 

به جای اینکه فکر کنید “چه چیزی می تواند این شخص برای من انجام می دهد؟”، فکر کنید “چه کاری می توانم برای این شخص انجام دهم؟”

اگر هم افزایی وجود دارد، یک تماس برای کاوش تنظیم کنید.

<.>

اول از همه، برخلاف روشی که بسیاری از مردم از کلمه استفاده می کنند، “همکاری” به این معنا نیست که شخصی به شما کمک کند یا اهداف حرفه ای شما را پیش ببرد. این بدان معناست که هر دو طرف به یکدیگر کمک می کنند. 

اگر پس از انجام تمام مراحل بالا، فکر می کنید که امکان همکاری وجود دارد، از آن‌ها بپرسید که آیا می‌خواهند هم‌افزایی را از طریق تماس یا زوم بررسی کنند. 

پیام‌رسانی آنلاین راه خوبی برای دریافت است. مکالمه شروع شد، اما اگر می خواهید دقیق شوید، تماس تلفنی همیشه موثرتر خواهد بود. 

البته، اگر به این شخص بیشتر از نیاز او به شما نیاز دارید، یا حتی به طور کلی، پیشنهاد دهید که به موقع انعطاف پذیر باشید و پس از توافق بر روی یک بازه زمانی، پیشنهاد ارسال تقویم را بدهید. دعوت کنید با تمام جزئیات تا قفل شود. 

LinkedIn پتانسیل فوق العاده ای دارد و می توانم به شما بگویم که برنده های بی پایانی داشته ام. در پلتفرم، اما مانند هر چیز دیگری، می‌توان از آن سوء استفاده یا سوء استفاده کرد، که در بهترین حالت شما را به جایی نمی‌رساند، یا حتی در بدترین حالت شما را مسدود می‌کند.

مانند هر پلتفرم اجتماعی دیگری، قانون طلایی شما باید دو کلمه ساده باشد: “انسان باشید”.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا