عمومی

این دلیل شماره 1 است که چرا 65٪ کسب و کارها در این زمینه شکست می خورند 10 سال اول – و بسیاری از بنیانگذاران هنوز آن را دریافت نکرده اند

این دلیل شماره ۱ است که چرا ۶۵٪ کسب و کارها در این زمینه شکست می خورند
۱۰ سال اول – و بسیاری از بنیانگذاران هنوز آن را دریافت نکرده اند

در طول رو به نزول همه‌گیری، ماناو مهتا، دانشجوی UCLA، کسب‌وکاری راه‌اندازی کرد. پیچیده یا باشکوه نبود، اما در لحظه مناسب بود: پلتفرمی به نام Bolo که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد بدون درز مکالمات درباره درس، فعالیت های فوق برنامه، و دانشگاه بدون دردسر راه‌اندازی فرآیندها و ابزارهای مختلف برای موارد استفاده متفاوت . حتی بهتر از آن، به پایگاه داده مدرسه و کاملاً ایمن بود.

داستان‌هایی مانند این، همانطور که این مورد در CNBC، تا حد زیادی به دلیل زودرس بودن سازنده. اما در حالی که کارآفرینان جوان شایسته ستایش هستند، موفقیت کسانی که در اخبار مطرح می‌شوند به زودی‌بودگی آنها نیست، بلکه به توانایی آنها در تشخیص یک مشکل و یافتن راه‌حل ساده مربوط می‌شود.

برعکس، در عصر “Shark Tank” و نمایش‌های مشابه، جذابیت راه‌اندازی کسب‌وکارهای مبتنی بر محصول بیشتر درباره نوآوری چشمگیر و اصالت محصول به نظر می‌رسد. خلقت چقدر تازه و بیرون از جعبه است؟ هرچه جسورانه‌تر آن کادر را بررسی کند، احتمال بیشتری دارد — به نظر می‌رسد — سرمایه‌گذاران و عموم مردم توجه خواهند کرد.

اما ایجاد مهتا ما را به نان و کره کسب‌وکارهای موفق بازمی‌گرداند: راه‌حل‌هایی که مستقیماً به مشکلات یا نیازها رسیدگی می‌کنند.

یک ابزار حیله‌گر، پر زرق و برق. اسباب بازی های جدید — در نگاه اول همه چیز زرق و برق دار و شاید حتی قانع کننده است. اما در پایان روز، یک کسب‌وکار از مشتریان می‌خواهد که پولی را که به سختی به دست آورده‌اند صرف نظر کنند تا آن را به دست آورند. این سوال را برای هر خریدار ایجاد می کند: “آیا این چیزی است که من نیاز دارم یا می خواهم؟ آیا مشکلی برای من حل می کند؟” اگر پاسخ منفی است، شرکت دست و پا می زند — و بیش از این احتمالاً می میرد.

بخش دیگری از این مشکل وجود دارد- حل پازل – شبیه به دام کلاسیک نویسندگان. ما نباید درباره چیزهایی که نمی دانیم بنویسیم. استدلال‌ها و روایت‌های ما در بهترین حالت خالی و در بدترین حالت خانه‌ای از کارت‌ها خواهند بود. همین امر در مورد مشاغل نیز صادق است. ساختن پایه‌ای بر روی فلش و فانتزی به‌جای مواد حل‌کننده مشکل که با تخصص بنیان‌گذاران همسو باشد، برندها را به سرعت به بیراهه می‌کشد. آنها جای خود را گم می کنند — اگر همیشه آنجا بود — و سقوط می کنند.

درس اینجا درس جدیدی نیست، اما زمانی که کارآفرینان جدید در مرکز قرار می‌گیرند، باید تکرار شود. شما می توانید با یک “وای” سطحی توجه عموم را به خود جلب کنید، اما فقط لحظه ای. اگر متعهد شوید محصولی بسازید که ارزش همیشه سبز داشته باشد و راه حلی که می سازید با تخصص در دسترس انجام شود، شانس بسیار بیشتری برای طول عمر خواهید داشت.

آیا ترجیح نمی‌دهید به عنوان یک کسب‌وکار حل‌ال مشکلات، که برای ماندگاری طراحی شده‌اند، شهرت داشته باشید تا کسب‌وکار زرق و برق‌آمیز و سریع و سریع؟

(توجه: آمار موجود در عنوان از Investopedia/The Bureau of Labor Statistics)

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی