4 ویژگی که هنگام استخدام یک مدیر از راه دور باید به دنبال آنها باشید
۴ ویژگی که هنگام استخدام یک مدیر از راه دور باید به دنبال آنها باشید
در طول همهگیری کووید-۱۹، بسیاری از کسبوکارها راه سخت مدیریت نیروی کار از راه دور به مجموعه ای متفاوت از مهارت ها نسبت به آنچه برای مدیریت شخصی نیاز است نیاز دارد. تاکتیک هایی که به خوبی در دفتر کار می کردند یک شبه بی ربط شدند. مدیران برای پر کردن شکافها به تکاپو افتادند – برخی از آنها موفقیتآمیزتر از دیگران بودند. رهبران کسبوکار با آموختن از این تجربه، متوجه شدند که وقتی نوبت به استخدام یک مدیر راه دور میرسد، باید به دنبال مجموعهای از ویژگیها و مهارتها باشند.
روی نتایج تمرکز کنید.
مدیران دفاتر سنتی می توانند کارمندان را در حال کار مشاهده کنند. از سوی دیگر، مدیران از راه دور باید بر روی نتایج. به خصوص برای مدیران جدید از راه دور، این انتقال می تواند دشوار باشد. آنها ممکن است ناخواسته خود را در مدیریت خرد کارکنان بیابند. اگرچه مدیران باید پیشرفت را زیر نظر داشته باشند، اما بررسی مکرر آن می تواند برای روحیه فردی و تیمی مضر باشد.
کنترل از راه دور خوب خوب است. مدیران می دانند که چگونه بین نیاز به ردیابی و استقلال کارمندان تعادل برقرار کنند. آنها به تیم هایشان اعتماد دارند که کار درست را انجام دهند. سپس از داده ها برای تأیید نتایج استفاده می کنند. هنگام مصاحبه با نامزدها، دریابید که چگونه آنها با سبک کاری منحصربفرد گزارش های مستقیم خود مطابقت دارند و در عین حال مطمئن شوید که اهداف و پروژه ها در مسیر خود قرار دارند.
همدلی
همدلی یک ویژگی اصلی همه مدیران بزرگ است. متأسفانه، آشنایی با کارمندان از طریق تماسهای زوم و چت آنلاین دشوار است. وقتی مدیران در همان فضای فیزیکی گزارشهای مستقیم خود کار میکنند، میتوانند حالات چهره، زبان بدن و سایر ارتباطات غیرکلامی را مشاهده کنند.
مدیران از راه دور باید رویکردی مستقیم تر و فعال تر داشته باشند. آنها باید از کارمندان درباره عملکردشان بپرسند، تعادل بین کار و زندگی، و آنچه که آنها برای انجام بهترین کارشان نیاز دارند. در طول فرآیند استخدام، از کاندیداها بخواهید که مثال هایی از نحوه ایجاد روابط با کارمندان از راه دور در گذشته ارائه دهند. اطمینان حاصل کنید که ارزشهای آنها در موضوعاتی مانند تعادل بین کار و زندگی، فرسودگی شغلی، با ارزشهای برند شما همخوانی دارد. /a> و انعطاف پذیری.
شفافیت
مدیران خوب از راه دور می گویند آنچه باید گفته شود آنها مسائل واقعی را مطرح می کنند و زمانی که اشتباه می کنند اعتراف می کنند. آنها بازخورد صادقانه و ستایش می کنند. آنها هر دو واضح و مهربان هستند. آنها نظرات و تصمیمات خود را به طور کامل برای کل تیم یا شرکت توضیح می دهند – از جمله اینکه چرا اقدامی انجام داده اند. با انجام این کار، آنها تیم های خود را نیز تشویق می کنند تا شفاف باشند. این به شرکتها کمک میکند تا با مسائل مهم برخورد کنند و از فرصتهای نامحسوس استفاده کنند.
در مقایسه با محیطهای کاری در دفتر، شفافیت برای ساختن راه دور بسیار مهم است. اعتماد کاری و همکاری در طول مصاحبه، دریابید که چگونه نامزدهای مدیریت از راه دور اطلاعات مختلف را به تیم خود و سایر ذینفعان انتقال میدهند.
تخصیص به جزئیات
تیم های راه دور به اسناد مکتوب متکی هستند. روشهای عملیاتی استاندارد راهنماها، دستورالعملها و سؤالات متداول کمک میکنند کارمندان و شرکت عملکرد موثر و عالی دارند. مستندات دقیق همچنین تضمین میکند که وقتی کارمندان مرخصی میگیرند یا به سمت دیگری منتقل میشوند، هیچ چیز از بین نمیرود. مدیران راه دور باید متعهد به مستندسازی تمام اطلاعات مهم باشند. این شامل انتظارات، بازخورد، و به روز رسانی است. در حالی که اشتراکگذاری این جزئیات به صورت کتبی ممکن است نیازمند تلاش بیشتر مدیران باشد، اما به تیمهای راه دور کمک میکند تا ارتباطات بازتر، شفافتر و سازندهتری برقرار کنند.
ویژگیهایی را انتخاب کنید که با ارزشهای شما همسو هستند
در حالی که این مهارت ها اکثر مدیران از راه دور را قادر به موفقیت می کند، ویژگی هایی که انتخاب می کنید در نهایت به ارزش های شرکت شما بستگی دارد و اهداف با تیم خود کار کنید تا لیستی از ویژگی هایی ایجاد کنید که به مدیر جدید شما کمک می کند تا به طور یکپارچه با فرهنگ کار از راه دور و استراتژی تجاری فعلی شما ادغام شود.
در حالی که این مهارت ها اکثر مدیران از راه دور را قادر به موفقیت می کند، ویژگی هایی که انتخاب می کنید در نهایت به ارزش های شرکت شما بستگی دارد و اهداف با تیم خود کار کنید تا لیستی از ویژگی هایی ایجاد کنید که به مدیر جدید شما کمک می کند تا به طور یکپارچه با فرهنگ کار از راه دور و استراتژی تجاری فعلی شما ادغام شود.
رسمی