4 نکته که برای موفقیت در TikTok باید بدانید
۴ نکته که برای موفقیت در TikTok باید بدانید
اگر نشنیده بودید، ویدئوهای کوتاه TikTok جدیدترین و بهترین راه هستند (تا زمانی که چیزی دیگری می آید) تا کسب و کارها نام تجاری خود را به نمایش بگذارند و با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنند – به خصوص مصرف کنندگانی که از انواع Millennial و Gen-Z هستند.
برای مثال، Duolingo را در نظر بگیرید. حساب کاربری این پلتفرم یادگیری زبان در اواخر سال ۲۰۲۱ آغاز شد، زمانی که بسیاری از ویدیوهای آن – که معمولاً طلسم جغد سبز مبهم شرکت را نشان میدهند – در فضای مجازی منتشر شد. اکنون ۳٫۵ میلیون کاربر TikTok حساب Duolingo را دنبال می کنند. اما برای تقلید از این موفقیت، به استراتژیهایی فراتر از طلسمهای پرهیاهو نیاز دارید، بنابراین توصیههایی را از کارشناسان بازاریابی TikTok گردآوری کردهایم تا به شما کمک کنیم نگاه جوانتری به برند خود داشته باشید.
اوان هوروویتز، مدیر عامل Movers+Shakers (شماره ۷۸ در ۲۰۲۱ Inc. 5000). این شرکت بازاریابی به مشتریانی مانند E.l.f Cosmetics و Neutrogena میگوید که آنچه در اینستاگرام کار میکند در TikTok به خوبی اجرا نمیشود: هوروویتز با اشاره به اینکه کاربران TikTok ویدیوهایی با ارزش تولید پایین و هر چیزی را که احساس میکنند ترجیح میدهند، میگوید: «باید کم ریسک باشد. تبلیغات بیش از حد خوب عمل نمی کند. در واقع، او اضافه میکند، کاربران TikTok میخواهند احساس کنند برند شما یک شخص است: “ما همیشه توصیه میکنیم از اول شخص مفرد در زیرنویسها استفاده کنید.”
۲٫ روندها را دنبال کنید
جاناتان چانتی، مدیر ارشد رشد آژانس بازاریابی گروه ملت های ویروسی، توصیه می کند از روندهای روزانه که در صفحه “کشف” TikTok نشان داده می شوند، استفاده کنید. در آنجا میتوانید موضوعها، موسیقی متنهای ویدیویی و فرمتهای ویرایشی را که توجه کاربران را به خود جلب میکنند تنظیم کنید. آزمایش کنید که چه چیزی برای مخاطبان شما بهتر است و از آزمایش کردن نترسید. جی تی بارنت، موسس و مدیر عامل آژانس بازاریابی TikTok StrategyX، توصیه می کند آهنگ هایی که در ویدیوهای ۱۰،۰۰۰ تا ۵۰۰،۰۰۰ بازدید نشان داده شده اند، بهترین شانس را برای افزایش موفقیت TikToks شما دارند.
نظرات TikTok راهی عالی برای دیدن اینکه مشتریان در مورد برند شما چه احساسی دارند. چانتی میگوید سنجاق نظرات در بالای پستها راهی عالی برای نمایش نظرات و سوالات معتبر است. و هوروویتز توصیه میکند که در مورد پستهای پرطرفدار نظر بدهید تا ترافیک و دنبالکنندگان را با مشکل مواجه کند.
۴٫ به سرعت حرکت کنید
به گفته الساندرو، کسبوکارهای کوچک میتوانند با ارسال سریعتر از مارکهای بزرگتر که قبل از اشتراکگذاری نیاز به تأیید دارند، در پلتفرم برتری پیدا کنند. بوگلیاری، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل اینفلوئنسر مارکتینگ کارخانه. برت میرمن، مدیر خلاق شرکت بازاریابی Go Ventures، میگوید: پست کردن سه تا چهار بار در روز هنگام شروع میتواند به شما کمک کند جمعیت شناسی اصلی خود را پیدا کنید – و دادههای کافی برای ابزارهای تحلیلی را جمعآوری کنید تا مفید باشند. او اضافه میکند که باید تجزیه و تحلیلهای خود را بررسی کنید تا ببینید چه چیزی بهترین کار را انجام میدهد، اما روزهای خاصی (سهشنبهها، پنجشنبهها و جمعهها) و ساعات روز (۶ تا ۱۰ صبح به وقت شرقی؛ ۷ تا ۱۰ بعد از ظهر به وقت شرقی) در حال حاضر برای ارسال پست مناسب هستند.
از شماره مه/ژوئن ۲۰۲۲ مجله Inc.
افتادن در “تله هویت”