عمومی

4 مزاحمت برای بازگشت به دفتر و نحوه کاهش آنها

۴ مزاحمت برای بازگشت به دفتر و نحوه کاهش آنها

اکنون که جهان تصمیم گرفته است که هندمی به پایان رسیده است، رهبران کسب و کار به طور فزاینده‌ای از کارگران می‌خواهند به دفتر بازگردید — حداقل چند روز در هفته.

به نظر من، چنین احکام بازگشت به کار ایده خوبی نیست. کار از خانه سه مزیت دارد:

  • در زمان و هزینه رفت و آمد کارگران صرفه جویی می کند،
  • خطر را کاهش می دهد. انتقال کووید-۱۹ – موارد ایالات متحده در ۱ آگوست، با ۱۲۱۴۰۰، ۵۳ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است (که کمتر گفته می شود، زیرا آزمایش های خانگی امروز به طور گسترده مانند آزمایش های انجام شده در سال ۲۰۲۱ گزارش نشده است، طبق نیویورک تایمز)، و
  • می تواند رهبران را قادر سازد فضای اداری را کاهش دهند که به آنها در کاهش هزینه ها کمک می کند.

علی رغم مخالفت های من ، رهبران کسب و کار از مردم می خواهند که برگردند. در حالی که برخی از افرادی که در چند سال گذشته از دفتر دور بوده‌اند دلتنگ کار حضوری با همکاران خود شده‌اند، اما ممکن است مزاحمت‌های بسیاری از کار حضوری را فراموش کرده باشند.

در اینجا به چهار مورد از این مزاحمت ها اشاره می کنیم و رهبران کسب و کار باید چه کاری انجام دهند تا آنها را به حداقل برسانند.

۱٫ دعوای غذای یخچال.

افرادی که در اداره کار می کنند غذا را به محل کار خود می آورند و در یخچال نزدیک میز خود می گذارند. در حالی که آنها نگاه نمی کنند، همکاران بدون اینکه به آنها بگویند غذای آنها را می دزدند. وقتی صاحب غذا با همکاران روبرو می‌شود، آنها بهانه‌هایی می‌آورند — مثلاً با صاحب غذا به طور واضح صحبت نشده است.

این یک نکته قابل توجه است. آزار مدیران به گفته وال استریت ژورنال.

اختلاف بین کارمندی بود که ظرف را آورده بود و قصد داشت بعداً آن را بنوشد و همکار که اعتراف کرد که بیشتر آن را نوشیده است در حالی که مسئولیتش را رد کرده است زیرا نتوانسته بود آن را به عنوان مال خودش بداند. ژورنال اشاره کرد.

زمانی که بوش برای میانجیگری در این مناقشه صرف کرد، بهتر می توانست صرف انگیزه دادن به نیروی فروش فروشنده برای جذب بیشتر شود. پرداخت به مشتریان برای جلوگیری از دعوای غذایی در یخچال، شرکت‌ها می‌توانند به هر کارمند یک یخچال کوچک بدهند یا از کارگران بخواهند تا قبل از قرار دادن مواد غذایی خود در یخچال مشترک، برچسب‌گذاری واضحی داشته باشند.

۲٫ غذای مایکروویو بو می دهد.

افراد اغلب ناهار را به محل کار می آورند — با هدف گرم کردن آن در اجاق مایکروویو قبل از مصرف.

Destiny Palmerin، هماهنگ کننده فروش و بازاریابی برای یک تولید کننده محصولات بهداشتی، به ژورنال گفت که همکارانش برای مایکروویو همه در رقابت هستند. همان زمان. علاوه بر این، مایکروویو اغلب بوی تعفن را در سراسر دفتر منتقل می‌کند — مانند پاپ کورن سوخته، پالمرین شکایت کرد.

روش‌هایی وجود دارد که مدیران وجود دارند. می تواند از این مشکلات جلوگیری کند. به عنوان مثال، آنها می توانند یک Google Doc مشترک ایجاد کنند که در آن همکاران برای یک قرار ۱۰ دقیقه ای با مایکروویو ثبت نام کنند تا از تضادهای زمان بندی جلوگیری کنند. علاوه بر این، مدیران می توانند مایکروویو را در اتاقی قرار دهند که دارای دری با تهویه قوی است تا بوی آشپزی را به بیرون از ساختمان بفرستد.

۳٫ همکاران مزرعه اطاقک پر سر و صدا.

مدیران کسب و کار اغلب افراد را در مزارع اتاقک قرار می دهند — میزهایی که با پارتیشن هایی جدا شده اند که به اندازه کافی بلند نیستند تا مانع شوند. سر و صدای تولید شده توسط همکاران جاش راس، یک متخصص پشتیبانی یک شرکت فناوری، گفت که اطرافش توسط همکاران پر سر و صدایی احاطه شده است که با صدای بلند روی صفحه کلیدهای مکانیکی تایپ می کنند و ناامیدی خود را به صورت شنیداری ابراز می کنند.

به نظر من، بهترین راه حل برای این مشکل این است که اجازه دهیم چنین افرادی از پشتیبانی مشتری در خانه کار کنند. اگر این امکان وجود ندارد، رهبران کسب و کار باید برای آنها فضاهای عایق صدا فراهم کنند تا مجبور نشوند از آزار و اذیت صدای تق تق و ناله های نا امیدی همکاران خود رنج ببرند.

۴٫ دعوا بر سر تهویه مطبوع.

افراد ترجیحات متفاوتی برای سرمایش در تابستان و گرمایش در زمستان دارند. این تفاوت ها باعث ایجاد تعارض می شود. به عنوان مثال، مت شانتز، مشاور دانشگاهی، تهویه مطبوع را دوست ندارد در حالی که همکارانش دوست دارند. به گزارش ژورنال، او جنگ را برای نداشتن تهویه مطبوع شکست داد و گاهی اوقات دو ژاکت می پوشد تا با هوای سردی که از دریچه نزدیک میزش منفجر می شود کنار بیاید.

کسب و کار. رهبرانی که اصرار دارند مردم به دفتر بازگردند، باید حواس‌پرتی‌های داخل دفتر را برطرف کنند که می‌توان با اجازه دادن به افراد در خانه کار کنند. برای کارهایی که نیاز به حضور افراد در دفتر دارد، رهبران باید پیشنهادات من را برای به حداقل رساندن این مزاحمت ها در نظر بگیرند.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا