3 اقدامی که به مصرف کنندگان نشان می دهد که در مورد آنها جدی هستید پایداری
۳ اقدامی که به مصرف کنندگان نشان می دهد که در مورد آنها جدی هستید
پایداری
لو الیوت-سیسوسکی، یک سازمان کارآفرینان (EO) در سیاتل، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Coolperx است. ، اولین شرکت تجاری با نام تجاری بینظیر از نظر آب و هوا. او در ماموریتی است تا صنعت تجارت را از یک صنعت سمی تبدیل کند آلودکننده محیط زیست به پیوندی وظیفه شناس از مردم و ارزش ها. از لو پرسیدیم که رهبران برای تقویت پایداری شرکتشان چه کاری می توانند انجام دهند. . این چیزی است که او به اشتراک گذاشته است.
در طول زمان، جامعه به طور پیوسته توجه ما به مصرف گرایی را افزایش داده است: خرید بیشتر، بیشتر خواستن ، هدیه دادن بیشتر، هدر دادن بیشتر. و در حالی که میل به خرید و مالکیت بیشتر در طول دههها افزایش یافته است، در سالهای اخیر، یک تمایل ثانویه ظاهر شده است. همانطور که ما به تأثیر انسان بر محیط زیست توجه بیشتری می کنیم (به دلیل بخش زیادی از مصرف گرایی)، بیشتر ما انگیزه داریم تا از طریق تصمیمات خرید خود تأثیر شخصی بگذاریم.
اکنون به این موضوع رسیده ایم. یک نقطه اوج زمان در حال تغییر محیط زیست است و مصرف کنندگان به طور فزاینده ای خواهان محصولات پایدار هستند — با این حال شرکت ها هنوز کوتاهی می کنند و اغلب وعده های دروغین می دهند.
مصرف کنندگان چه می خواهند؟
شواهد حاکی از روند گسترده تغییر طرز فکر در میان مصرف کنندگان است. دیگر برای مصرف کنندگان اهمیت دادن به محیط زیست منحصر به فرد نیست — اکنون این انتظار عادی است. بر اساس مطالعه ای از IBM، مصرفکنندگان هدفمحور، که محصولات و مارکها را بر اساس ارزشهایشان انتخاب میکنند، اکنون بزرگترین بخش مصرفکنندگان را در همه دستههای محصول نشان میدهند.
Companies have spent years اظهار بر اینکه مصرف کنندگان در واقع محصولات پایدار نمی خرند، و بنابراین پایدار ماندن در واقع برای کسب و کار بد است. But today, تقریبا نیمی از مصرف کنندگان در سرتاسر جهان گزارش کردند که به طور متوسط ۵۹ درصد بیشتر برای محصولاتی که دارای مارک تجاری پایدار یا مسئولیت اجتماعی هستند، پرداخت می کنند، که نشان می دهد آنها مایل به حمایت از این اهداف با کیف پول خود هستند. واضح است که مشاغلی که ادعا میکنند مصرفکنندگان بهطور پایدار خرید نمیکنند، صرفاً به دنبال دلایلی هستند که پایدار نباشند.
چرا شرکتها پاسخ نمیدهند؟
علیرغم تقاضای آشکار برای محصولات و شرکتهایی با رویههای پایدار شفاف و کاملاً تعریفشده، اکثریت قریب به اتفاق برندها همچنان بر تلاشهای بیصدا تمرکز میکنند که چیزی جز شستشوی سبز نیست. یک مثال همیشه در صنعت ما اتفاق می افتد.
ما کسبوکار خود را ایجاد کردیم تا به شرکتها کمک کنیم از صنعت عظیم ارزان و بی فایده شرکتها دور شوند و کیفیت، قابل استفاده، هدایایی که به صورت پایدار ساخته شده اند و ظرف چند هفته به محل دفن زباله نمی رسند. بسیاری از شرکتها – حتی آنهایی که ادعا میکنند میخواهند رویههای تجاری خود را تنظیم کنند – تحقیقاتی انجام میدهند، سعی میکنند هدایای معنادار و پایدار برای کارمندان و مشتریان بیابند… و سپس همچنان محصولات تبلیغاتی ارزان و مارکدار را با توزیعکنندگان خارج از کشور انتخاب میکنند. چرا؟
بزرگترین و ثابت ترین دلیلی که یک شرکت به انتخاب های مضر به جای بهبود واقعی رویه های تجاری ادامه می دهد، سود است. انتخاب محصولات پایدار، حمل و نقل با ردپای کربن کوچکتر، تغییر بسته بندی حمل و نقل، مبادله هدایای شرکتی – همه اینها هزینه بیشتری دارند. برای بسیاری از شرکتها، قیمت پایینتر ارزانتر همیشه بهتر است.
اما با افزایش مداوم تقاضا، شرکتهای پایدار علیرغم هزینههای اولیه بالاتر سود میبرند، زیرا مصرفکنندگان مایلند کمی بیشتر هزینه کنند و زمانی که محصولاتی را که دوست دارند و احساس خوبی نسبت به آن دارند دریافت می کنند، به مشتریان اختصاصی تبدیل شوید. ارزش در حال پیشرفت وجود دارد. زمان آن فرا رسیده است که کسب و کارها به سمت علاقه مصرف کنندگان پیش بروند.
رهبران برای تقویت اهداف پایداری چه کاری می توانند انجام دهند؟
در اینجا سه مرحله وجود دارد که امروز می توانید انجام دهید تا به مصرف کنندگان نشان دهید که در مورد پایداری جدی هستید:
۱٫ برنامه های تدارکات سوآگ خود را تغییر دهید
Swag گواه ارزش برند شما در جهان است. به این ترتیب، یک تکه آشغال با لوگوی شما بسیار بلندتر از وعده آب و هوایی شما صحبت می کند. با این حال، یک مورد مسئولیت اجتماعی می تواند حسن نیت را در بین تیم شما افزایش دهد و به آنها نشان دهد که نه تنها به آنها بلکه به جامعه و کره زمین نیز اهمیت می دهید. مشتریان به دنبال تامین کننده قابل اعتمادی که راه حل های پیشگیرانه ای را برای دستیابی به اهدافشان ارائه می دهد به ما مراجعه می کنند. ما اطلاعات دقیق و شفافی را درباره محصولاتی که خریداری میکنند، از جمله ارزیابی چرخه عمر معتبر و جزئیات تأثیر اجتماعی ارائه میکنیم. ما به مشتریان کمک میکنیم چیزهایی را پیدا کنند که واقعاً و با دقت به جای آنها صحبت میکند.
۲٫ فروشندگان و مشتریانی را که با آنها همسو هستید ارزیابی کنید
“شما دوستانی هستید که نگه می دارید” یک ایده بود. به مغز من در کودکی بهعنوان تولیدکنندهای که محصولی نوآورانه و پایدار تولید میکند، فروش آن از طریق توزیعکنندهای که به عنوان ارزان و ضایعکننده شناخته میشود، محصول شما را با این ویژگیها آلوده میکند. شرکت هایی مانند پاتاگونیا می دانند که همین امر در مورد مشتریان شما نیز صادق است. به این ترتیب، آنها از فروش محصولات خود به مشاغلی که کره زمین را در اولویت قرار نمی دهند، مانند شرکت های بزرگ نفتی، خودداری می کنند. درعوض، تمام برندهای روی لباس آنها باید توسط یک تیم داخلی تایید شود. با همسو شدن با فروشندگان و مشتریانی که ارزش های شما را به اشتراک می گذارند، یک اکوسیستم در زنجیره تامین خود ایجاد می کنید که از ماموریت شرکت شما پشتیبانی می کند.
۳٫ روی تیم و جامعه خود سرمایه گذاری کنید
یکی دیگر از راه های تقویت اهداف زیست محیطی خود، ترویج استفاده از انرژی جایگزین برای کارکنان است. ، و بنابراین جامعه اطراف آنها، هر کجا که هستند. از نظر فنی، استفاده از برق خانگی تیم راه دور شما بخشی از انتشار گازهای گلخانه ای شرکت شما است، زیرا آنها کار را از طرف شما انجام می دهند. برای مثال، قرار دادن پنل های خورشیدی بر روی سقف کارگران از راه دور، نمایشی باورنکردنی از ارزش های شما خواهد بود. چه برای انرژی خورشیدی وام های کم بهره ارائه کنید یا دستمزد ثابتی داشته باشید، این امکان را برای شرکت خود ایجاد می کنید که واقعاً آب و هوا خنثی باشد.