
۴ بهانه رایج برای عدم تفویض اختیار
اگر کار میکنید تا جایی که می توانید سریع اما حرفه یا کسب و کار شما به بن بست رسیده است، از خود بپرسید که آیا بهترین را انجام می دهید استفاده از زمان خود. آیا به دلیل ترس از رها کردن هر چیزی زیاد کار می کنید؟ آیا سعی میکنید همه این کارها را انجام دهید و وظایف را محول نمیکنید؟
مربی میگوید
برونسپاری برای رهبران و کارآفرینان همیشه آسان نیست که ذهن خود را درگیر کنند. ” rel=”noreferrer noopener”>هری هچت از اورلاندو، واقع در فلوریدا SCORE. «بیشتر کارآفرینان بر این باورند که هیچ کس دیگری نمی تواند این کار را به درستی انجام دهد، و برای آنها مشکل دادن کنترل کنید،” او می گوید. “و این یکی از افت آنهاست.”
دلایل بد برای عدم واگذاری وظایف
آیا این شبیه شیوه عمل شماست؟ آیا دلایل زیادی دارید که چرا برون سپاری برای کسب و کار شما مناسب نیست؟ سپس ما چندین دلیل داریم که چرا شما ممکن است اشتباه کنید.
۱٫ “هیچ کس نمی تواند آن را به خوبی من انجام دهد.”
در واقع کارهایی وجود دارد که هیچ کس نمی تواند به خوبی شما انجام دهد – و اینها چیزهایی هستند که باید بیشتر وقت خود را صرف انجام آنها کنید. اداره یک کسب و کار مستلزم انجام بسیاری از وظایف، بزرگ و کوچک، است که افراد دیگر می توانند انجام دهند< /a> و همچنین شما—و گاهی حتی بهتر. سعی کنید هر کاری را که انجام میدهید به مدت دو هفته پیگیری کنید، سپس میزان زمانی را که صرف وظایفی که می توانید به دیگران بسپارید. چرا وقتی میتوانید وظایف خود را محول کنید و روی بهترین کاری که انجام میدهید تمرکز کنید، وقت گرانبهای خود را تلف کنید؟
۲٫ «فقط یک دقیقه طول میکشد تا…»
درست است، پاسخ دادن به ایمیل، سفارش لوازم اداری و ورود اطلاعات فقط چند دقیقه طول می کشد. اما یک دقیقه به اضافه یک دقیقه به اضافه یک دقیقه به اضافه چند دقیقه و غیره و غیره اضافه کنید و ناگهان روز تمام می شود. اگر شخص دیگری کارهای کوچکی مانند پاسخ دادن به تلفن را انجام دهد، هر روز چقدر زمان بیشتری خواهید داشت؟ هچت میگوید: «تلفن و ایمیل اتلاف وقت هستند. “مهم است که این کارها را به طور مداوم در طول روز انجام ندهید.”
۳٫ “من نمی توانم وظایف را محول کنم.”
آیا واقعاً در مورد آن حساب کرده اید؟ وقت شما چقدر ارزش دارد؟ شاید هدف شما کسب ۲۵۰ دلار در ساعت باشد و کارهایی دارید که نیاز به انجام آنها دارند و می توانید با پرداخت ۱۰۰ دلار در ساعت برون سپاری کنید. چرا آن ها را به گردن خود بگیرید؟ Hecht می گوید: “اگر وقت خود را صرف کارهای ۱۰۰ دلاری در ساعت کنید، به هدف خود نخواهید رسید.”
۴٫ “آموزش کسی زمان زیادی می برد.”
درست است که آموزش زمان می برد. اما Hecht توصیه میکند که یک کتاب کار با دستورالعملهای گام به گام برای هر کاری که باید انجام دهید ایجاد کنید، که به کارمندان جدید شما یک کتابچه راهنمای مرجع ارائه میکند، در صورت کار با بیش از یک نفر، مسئولیتپذیری ایجاد میکند و ثبات را تضمین میکند. و اگر کسی ترک کند، کتاب کار برای آموزش استخدام بعدی آماده است.
اجازه ندهید کسبوکارتان دچار مشکل شود زیرا از واگذاری وظایف میترسید. شما فقط می توانید قبل از اینکه همه چیز در اطراف شما خراب شود، خیلی دستکاری کنید.
این مقاله در ژانویه ۲۰۱۵ منتشر شده و به روز شده است. عکس از Ground Picture/Shutterstock
سوفیا دمبلینگ نویسنده راه درونگرا: زندگی آرام در دنیای پر سر و صدا است.