4 اشتباه اساسی که در کسب و کار کوچک شما باید از آنها اجتناب کنید رشد می کند

۴ اشتباه اساسی که در کسب و کار کوچک شما باید از آنها اجتناب کنید
رشد می کند
بهعنوان یک کارآفرین یا صاحب کسبوکار کوچک، احتمالاً به حاشیه اشتباه عادت کردهاید. . بدون جیبهای عمیق و منابع بهظاهر بیپایانی که شرکتهای تثبیتشده دارند، باید از قبل برنامهریزی کنیم، به آسانی سازگار شویم و در تصمیم گیری ها تعمق می کنیم زیرا انجام ندادن این کار می تواند منجر به اشتباهات پرهزینه ای شود که مانع رشد ما می شود.
در واقعیت، عمل حفظ طرز فکر “کسب و کار کوچک” در نهایت به کسب و کارها کمک می کند تا پتانسیل کامل خود را برآورده کنند و فراتر از همه انتظارات رشد کنند. در حالی که به اصل و هدف خود وفادار می مانند. در اینجا چهار اشتباهی که کارآفرینان معمولاً هنگام تلاش برای رشد کسبوکارشان باید از آنها اجتناب کنند، آورده شده است.
۱٫ اجازه ندهید روابط شما با مشتری آسیب ببیند.
وقتی میخواهم از خواربارفروشی مستقل محلی خود خرید کنم. می توان. اگرچه ممکن است این انتخاب به اندازه سوپرفروشگاه پایین خیابان زیاد نباشد، اما من نام همه صندوقداران را میدانم و بالعکس، و آنها به درخواست من اقلام ویژهای برای من سفارش دادهاند.
این ارتباطات جامعه کسب و کار کوچک منحصر به مشاغل فیزیکی نیستند! تصور کنید یک اشتراک قهوه در ماه خریده اید و هر ماه یک کیسه قهوه تازه یک پوندی به درب منزل شما می رسد. دریافت یک ایمیل شخصیسازی شده که نشان میدهد چرا این تنوع خاص برای شما بر اساس اولویتهای قبلی که ارتباط برقرار کردهاید انتخاب شده است، این تجربه را بسیار ویژهتر از خرید یک کیسه قهوه تصادفی در فروشگاه مواد غذایی میکند.
مردم مشاغل کوچک را به دلیل تماس شخصی خود دوست دارند. بنابراین اگر صاحب کسبوکار کوچکی هستید که به دنبال افزایش فعالیتها یا پیشنهادات خود هستید، بدون در نظر گرفتن مکان یا نحوه ارائه خدمات به مشتریان، مطمئن شوید که تعاملات معنادار با مشتری را در اولویت اول خود قرار دهید.
۲٫ خودتان را خیلی لاغر نکنید.
به یاد دارم وقتی اولین شرکتم را راه اندازی کردم، احساس کردم من همیشه به میلیونها جهت مختلف کشیده میشدم: آیا باید امروز را صرف ایجاد محتوای بازاریابی، انجام سفارشات، دسترسی به رسانههای محلی یا نوآوری کنم؟ این سؤالات گریبانگیر صاحبان مشاغل کوچک است – به ویژه هزاران کسب و کار که کاملاً از یک تا دو کارمند تشکیل شده اند.
یک راه حل بالقوه سرمایه گذاری در اتوماسیون است. تنها با ۲۴ ساعت در روز، ارزش یافت شده در فرآیندهای خودکار مانند انجام سفارش یا بازاریابی ایمیلی می تواند از هزینه های این ابزارها بیشتر باشد. ظاهراً هر شرکت چندملیتی در حال مسابقهای است تا ببیند چقدر از کسبوکارهای خود را میتوانند خودکار کنند، و در نتیجه، بسیاری از نوآوریها در یادگیری ماشین و هوش مصنوعی که انجام دادهاند، فروکش کرده و در دسترس کسبوکارهای کوچک قرار گرفتهاند.
به عنوان مثال، جمع آوری داده های مشتریان شما هرگز آسان تر نبوده است. بخش چالش برانگیز بازی بر اساس آن است! تحقیق از Constant Contact نشان میدهد که از هر پنج کسبوکار کوچک، یک کسبوکار کوچک از اتوماسیون، هوش مصنوعی یا A.I استفاده نمیکند. یادگیری ماشینی از هر نوعی اجازه ندهید کسب و کار شما در اقلیت باقی بماند، در دوران گذشته گیر کرده است. ابزارها و برنامههای موجود را در نظر بگیرید تا به بازگشایی دادههای مصرفکننده و اطلاعرسانی درباره تصمیمهای تجاری کمک کند، و در نهایت در وقت خود صرفهجویی کنید تا این تصمیمها را به تنهایی اتخاذ کنید.
۳٫ سعی نکنید کسب و کار خود را بدون برنامه رشد دهید.
به یاد می آورم زمانی که شخصی برای اولین بار به من گفت که باید “منتظر چیزهای غیرمنتظره باشم”. “به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، به شدت چشمانم را گرد کردم! وقتی شروع به صرف زمان بیشتری برای رشد کسبوکارم کردم، متوجه شدم که چرا اینقدر محبوب است: آمادهسازی کسبوکار کوچک شما برای مشکلات در مسیرش، آن را در درازمدت قویتر میکند، حتی اگر احساس کند که دارید سود را قربانی میکنید.
یک طرح کسب و کار قوی تعادلی را بین اولویتبندی نوآوری و رشد ایجاد میکند و در عین حال به سمت مسیری سالم و پایدار حرکت میکند. سرعت صرف نظر از اینکه یک مالک کسب و کار کوچک چقدر ممکن است خود را آماده گسترش عملیات یا عرضه اولیه سهام و فروش شرکت در مدت یک ماه پس از کسب سود در فضای سبز ببیند، نمی توان به طور مصنوعی سرعت بخشیدن به موفقیت کسب و کار را افزایش داد. رشد یک فرآیند است و باید روز به روز انجام شود.
بهترین انواع طرح های تجاری آنهایی هستند که دائماً مورد بازبینی و ارزیابی مجدد قرار می گیرند: نیازهای کسب و کارها می توانند یک شبه تغییر کنند. ما دریافتیم که ۵۸% از کسب و کارهای کوچک برای اولین بار پس از کووید، فروش آنلاین را آغاز کردند. -۱۹ ضربه. تنها در صنعت رستورانداری، شاهد افزایش یک شبه کسبوکارهایی بودیم که برای دههها بدون تغییر عمل میکردند و ناگهان رویکردهای جدیدی مانند کوکتلهای آماده را اتخاذ کردند. بزرگترین درس در تاریخ کسبوکار اخیر این است که شرکتها راههای خلاقانه و جایگزین را برای برآوردن نیازهای مصرفکننده در محدوده نمایه تجاری موجود خود در نظر بگیرند.
۴٫ فراموش نکنید که روی کارمندان خود سرمایه گذاری کنید.
هر چه کسب و کار شما بیشتر رشد کند، فشار بیشتر می شود. در تیم شما من همیشه بر اهمیت ارتباط مکرر تاکید کرده ام و صادقانه با کارمندان خود. با آنها به عنوان هم تیمی های خود رفتار کنید و در نظر بگیرید که چگونه رفاه ذهنی و جسمی آنها به موفقیت شرکت شما کمک می کند.
شرکتهای غولپیکر در سرتاسر ایالات متحده بزرگترین فشار اتحادیهسازی در دهههای اخیر را تجربه میکنند، زیرا کارکنان آنها احساس ارزشمندی نمیکنند. دستمزدهای پایین، شرایط کاری ناپایدار، و گردش مالی شدید منجر به روحیه ضعیف و در نهایت کار ضعیف می شود. سرمایه گذاری روی کارمندان می تواند اشکال مختلفی داشته باشد: آموزش مناسب، تیم سازی، و پرداخت حقوق رقابتی.
نشستن در جعبه خود ۲ هفته بعد