عمومی

4 حقیقت در مورد چرخش کسب و کار خود در زمان های سخت از بنیانگذار eXp Realty

۴ حقیقت در مورد چرخش کسب و کار خود در زمان های سخت از
بنیانگذار eXp Realty

حضور در املاک و مستغلات، مانند بسیاری از صنایع، با افت و خیزهای طبیعی همراه است. اما برای هر کسی که در سال ۲۰۰۸ حضور داشت، زندگی واقعاً بسیار خوب بود – تا زمانی که اینطور نبود. در سال ۱۳۸۷ یکی از تیم های برتر کشور را اداره می کردم. بخشی از آن درک نقش رو به رشد اینترنت و چگونگی ایجاد سرنخ های گرم بود. ما در نشویل، تنسی پورتال های برتر املاک و مستغلات داشتیم. پورتلند، اورگان؛ بلینگهام، واشنگتن؛ و سیاتل و سپس بازار مسکن سقوط کرد.

ما مجبور شدیم همه مکان‌ها را ببندیم به جز یک مکان و به لاغرترین تیم ممکن کاهش دهیم، دور واگن‌ها چرخیدیم. زمان آسانی برای رهبر شدن نبود، اما من را وادار به نوآوری کرد – نوآوری یا فولد. این اولین محور من نبود، اما بزرگترین محور من بود که به دلیل مشکلات اقتصادی به وجود آمد، اما نتیجه آن چیزی بیشتر از آنچه در آن زمان می توانستیم تصور کنیم، شد: بزرگترین شرکت کارگزاری مبتنی بر ابر در جهان با بیش از ۷۷۰۰۰ نماینده.

همانطور که همه مبارزات انجام می دهند، این تجربه به من حقایق سختی را آموخت. حقیقت در مورد آنچه که لازم است یک سازمان نه تنها زنده بماند، بلکه در حال رشد باشد. و چهار حقیقت یک محور که اکنون با شما به اشتراک می گذارم.

حقیقت: تیم شما همیشه نمی فهمد.

ما آموختیم که تکیه بر دفاتر آجر و ملات ما را در معرض خطر قرار می دهد. ما نیاز به ساخت یک مدل املاک و مستغلات قابل دفاع داشتیم که وزن هزینه های سربار فیزیکی را تحمل نمی کرد. eXp Realty به یک مدل کاملاً مبتنی بر ابر تکامل یافته است تا در مواقع عدم اطمینان اقتصادی امنیت ایجاد کند. اما تیم شما همیشه تصویر بزرگ را نمی‌فهمد یا نمی‌بیند. نوآوری تا زمانی که ثابت نشود می تواند ناپایدار باشد. اینجاست که رابطه اعتماد موجود شما مطرح می شود.

حقیقت: نیکی دشمن بزرگ است.

اگر سال ۲۰۰۸ متفاوت بود، به یک مدل مبتنی بر ابر روی می آوردیم؟ مطمئنا، شاید. برخی از بهترین نوآوری ها به این دلیل اتفاق می افتد که ما مجبور هستیم همه چیز را روی میز بگذاریم و تصمیمات طاقت فرسایی در مورد آنچه دیگر مناسب نیست بگیریم. گاهی اوقات به طور کامل از نو شروع می شود. مزیت راه اندازی یا اختراع مجدد یک کسب و کار در دوران رکود اقتصادی این است که مدل شما بر اساس بقا ساخته شده است نه رفاه. این موضوع همیشه برای مشاغلی که در زمان‌های پایدار ساخته می‌شوند صادق نیست. همانطور که جیم کالینز نویسنده افسانه ای تجارت می گوید: “خوبی دشمن بزرگ است.” خود را آموزش دهید که در مواقع هرج و مرج و عدم اطمینان فرصت را ببینید.

حقیقت: امید یک استراتژی نیست.

بسیاری از سازمان‌ها با تطبیق مدل‌های کسب‌وکار خود به اندازه کافی برای بقای خود از رکود عبور کردند. برخی به ورشکستگی متوسل شدند. برخی ادغام شدند. برخی شانس آوردند. اما کسب و کار آنها هرگز از فرصتی برای اختراع مجدد، برای ساختن دیوارهای دفاعی در برابر مانع اجتناب ناپذیر بعدی. امید یک استراتژی نیست امید مانند بازی در لاتاری است که شانس آن میلیون ها به یک است. می‌توانید با درد و ناامیدی از دیدن کار سختتان بنشینید یا می‌توانید با آن روبرو شوید و چالش اختراع مجدد را در آغوش بگیرید.

حقیقت: محورها انرژی بسیار زیادی می گیرند.

اگر در محورها مهارت داشته باشید، ماتریس تصمیم گیری را که با آنها همراه است را درک می کنید. من درک درستی از آنچه برای ایجاد یک محور دیگر لازم است را دارم. اما انرژی زیادی می گیرند. چرخش یک سازمان بزرگ یک کار بزرگ است. شما در حال تغییر پارادایم شرکتی هستید که بر اساس آن ساخته شده است. طبیعتاً، هر چه شرکت بزرگتر باشد، اختراع مجدد آن دشوارتر است. به عنوان یک رهبر، به حالت راه اندازی بازگشته اید. شما احتمالاً ۱۰ تا ۱۶ ساعت در روز، هفت روز در هفته کار می کنید تا مطمئن شوید که اختراع مجدد انجام می شود و همه چیزهایی را که ممکن است اشتباه پیش بروند، در نظر گرفته اید. این به این منظور نیست که شما را از فکر کردن به اختراع مجدد منصرف کند، بلکه به شما کمک می کند تا بفهمید برای انجام آن چه کارهایی لازم است.

محور کردن شبیه نوآوری است. آیا در شرکت یا صنعت خود نوآوری بزرگی انجام می دهید؟ یا تغییرات کوچک تکراری ایجاد می کنید؟ هر دوی آنها می توانند تأثیر بگذارند، اما یکی می تواند کل مسیر سازمان شما را تغییر دهد. ریسک های بزرگی که می خواهید بپذیرید چیست؟ چگونه خود را برای موفقیت آماده می کنید؟ قدرت محور نوآوری بزرگ و به دنبال آن اقدام بزرگ.

* * *

زندگی معمولاً فقط چند فرصت را برای یک چرخش کامل ارائه می دهد – و معمولاً دلیل خوبی ندارد. زمانی که سازمان شما و همه کسانی که به آن وابسته هستند در خط هستند، زنگ خطری است. برای ما، توانایی استفاده از فضای ابری، طوفان بی‌نقص بازار مسکن در حال کاهش بود و اکثر خانه‌ها اینترنت پرسرعت داشتند.

اکنون، فناوری همکاری، مدل ما را تقریباً برای هر صنعتی قابل دسترس می‌کند. با مکان‌های کاری مجازی مانند Virbela (یکی از شرکت‌های تابعه eXp World Holdings) و Meta، Zoom و Google Meet، Trello و Asana، تیم‌های شما به سادگی نیازی به کنار هم بودن برای گسترش سازمان ندارند. از کودکی نقش تکنولوژی را می دیدم. من در مجلات Popular Mechanics و Apple Bite شام خوردم. بخشی از استراتژی محوری فعال شناخت فرصت ها و همچنین بودن مایل به تصویربرداری.

این مقاله در اصل در شماره مه/ژوئن ۲۰۲۲ مجله SUCCESS منتشر شد. سلب مسئولیت: SUCCESS یک شرکت تابعه از eXp World Holdings است که شرکت مادر eXp است. املاک عکس توسط

6868a47052ff4b06c7a5035ba897cd0b?s=100&d=mp&r=g - 4 حقیقت در مورد چرخش کسب و کار خود در زمان های سخت از
بنیانگذار eXp Realty

گلن سنفورد

مدیر عامل SUCCESS Enterprises

موسس، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت eXp World Holdings

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی